Miksi joku mies haluaa antaa suhteeseen bare minimum?
Kommentit (238)
Bare minimum tarkoittaa, että antaa parisuhteeseen sen pienimmän mahdollisen panoksen (oli se sitten aikaa, rahaa, tavaroita, rakkautta), jolla kumppani pysyy just ja just tyytyväisenä eikä lähde lätkimään.
Vierailija kirjoitti:
Barebackin miehet haluavat.
Brokebackin miehillä on sentään joku roti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi antaisit suhteelle äärimmäistä minimiä enempää kun itse ei saa suhteelta mitään muuta takaisin kun maksurasitteen ja ne miljoonat naisen vaatimuksen naisen edun toteuttamisesta?
Entä jos nainen on taloudellisessa vastuussa perheestä?
Minä voin englannin kielen ammattilaisena auttaa kun ap sortunut sotkemaan kieliä. Bare minimum = paljas pikkuäiti
Ei kestä kiittää
Siksi ettei ole riittävästi kiinnostusta tai kykyä panostaa suhteeseen ja samalla molempien elämään. Kannattaa etsiä joku jota kiinnostaa, itse ainakin lähtisin kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Bare minimum tarkoittaa, että antaa parisuhteeseen sen pienimmän mahdollisen panoksen (oli se sitten aikaa, rahaa, tavaroita, rakkautta), jolla kumppani pysyy just ja just tyytyväisenä eikä lähde lätkimään.
Itse asiassa se pienin mahdollinen panos on sellainen, että kumppani ei ole varma, voiko vaatia enemmän vai onko silloin nalkuttava nainen. Mutta mitään extra vaivaa toisen ilahduttamiseksi nämä ukot eivät näe, kpska eivät pidä kumppania niin tärkeänä.
Itsekin olin vuosia kuvaillun kaltaisessa suhteessa. Vieläkin mietin, olenko vain mahdoton ja liian vaativa nainen. Kun tarvitsisin niitä rakkauden tekoja toiselta. Ei mitään yletöntä ja häikäisevää, mutta jotain.
Meillä ollut pitkään jo vaikeaa, olen kyllä ilmaissut mitä olen vailla, mutta mies ei mukamas ymmärrä mitään. Ihan kuin puhuttais eri kieltä. Minulla on kuulemma aina vaan uusia vaatimuksia, eikä hän ikinä voi täyttää niitä.
Mutta toisaalta mies ei esim ole vienyt minua treffeille kuin yhden ainoan kerran koko 15 suhteen aikana. Vaikka olen sanonut 100x että tällainen tekisi minut onnelliseksi. Se oli kun täytin pyöreitä vuosia muutama vuosi sitten. Ensimmäiset vuodet itkin kun ei muista mua esim synttäreinä tai jouluna mitenkään, mutta kun hän on niin huono sellaisissa. Nykyään muistaa, mutta kyllä se vaivannäkö on aina aivan minimaalista lahjojenkin suhteen. Esim ystävänpäivänä osti nyt jotkut markettikukat, kun vuosia aiemmin itkin sitä ettei koskaan osta kukkia. Mutta siis ei näe mitään eforttia enempää koskaan. Vaan sen mitä pyydetään ja rukoillaan ja sillai hätäisesti aina. Sitten tekee vielä suuren numeron siitä kun on ostanut kukkiakin.
Paljaalla on tosiaan minimi suhteessa. Siitä voin olla ap:n kanssa samaa mieltä, vaikka lontoon kieli ei ole vahvuuteni.
Miksi mies edes haluaisi suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi antaisit suhteelle äärimmäistä minimiä enempää kun itse ei saa suhteelta mitään muuta takaisin kun maksurasitteen ja ne miljoonat naisen vaatimuksen naisen edun toteuttamisesta?
Nämä bare minimum -miehet eivät suostu eroamaan. Minä olen yrittänyt ja mies suuttui. Sitten sanoi, että elämänsä on ohi, jos eroamme. Peruin sen ja nyt hän tekee taas bare minimum.
Jos on väärä mies tai nainen tuo on lopputulema koska ei oikein kunnolla kiinnostele
Miksi naiset eivät kykene edes siihen barte minimum -tasoon lähellekään?
Mies ottanut mallia sohvalla röhnöttävästä isästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä bare minimum -miehet eivät suostu eroamaan. Minä olen yrittänyt ja mies suuttui. Sitten sanoi, että elämänsä on ohi, jos eroamme. Peruin sen ja nyt hän tekee taas bare minimum.
Minulla sama kokemus! Ei lähde edes kulumalla! Miksi ei? En ymmärrä mikä tässä on taustalla.
Tiedän vastauksen. Tämä on helppo: "Maximum benefits with minimal efforts."
Siitä se kaikki aukeaa.
Ja sitten vielä tämä: Mies EI tykkää sinusta. Tarpeeksi. Ei arvosta suhdetta. On myös luonteena laiska, itsekäs jne, jne, joten ei muutu, persoona/käytösasioita, parempi siirtyä seuraavaan, teillä ei ole hyvä molemmansuuntaisesti.
Nämä kun todella sisäistää, niin kannattaa tehdä ero ja lähteä. Joku muu mies pystyy arvostamaan sinua ja tykkäämään sinusta. Mikä on luontevaa on luontevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama kokemus! Ei lähde edes kulumalla! Miksi ei? En ymmärrä mikä tässä on taustalla.
Eri. Luulen että taustalla on ikään kuin äiti-aikuinen mieslapsi-suhde. Mies on tottunut tähän elämiseen, sinä edustat turvallista vakituista äitihahmoa, joka pitää kodin ja kaiken pystyssä. Mies kokee eroamisen sellaisena, että turvallinen pohja menisi alta, nyt asiat hoituvat hyvin hänen kannaltaan ja hän on tottunut tähän, kaikki uusi on järkytys. Käytännön hommaa, koti pystyssä, vaimo siivoaa, ruoka pöytään, kaikki on mallillaan. Tämä on se logiikka.
Jos haluat muutosta tilanteeseen, joka ei ole ok sinulle, sinä saat vähemmän, niin sanot nämä suoraan hänelle, näytä vaikka tätä viestiä ja sanot että loogisesti on nyt niin, että hän saa tässä diilissä kaiken mikä on mallillaan, mutta sinulle ei riitä äitihahmona tai vakituisena huonekaluna/tiskarikäsinä oleminen että hänen tulee antaa sinulle takaisin (sano mitä haluat). Jotta loogisesti pääsette tilanteeseen, jossa kummallekin on hyvää olla, tasapuolisemmin. Jos se ei käy eikä yrityksistä huolimatta luonnistu, niin pariterapiaan, tai sitten erotkaa vaikka mies sanoisi ettei pysty siihen - kyllä hän aikuisena miehenä pystyy olemaan omillaankin. Sinun ei tarvitse uhrautua vain jotta hän saa pitää asiat niin kuin haluaa. Rakkauden on löydyttävä, jos sitä on.
Tästä viestistäni sarkasmitutkani meni sekaisin.