Miksi joku mies haluaa antaa suhteeseen bare minimum?
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Voisitko selittää mikä on bare minimum???
Keitetyn Perunan kuorimista ja paloittemista. Ei tarvitse kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Kun vauva syntyy, silloin ei ole enää aikaa käkkiä kahviloissa.
Silloin sitä aikaa käkkiä kahviloissa nimenomaan on, mulla ainakin. En ole koskaan ennen esikoisen syntymää, enkä sen jälkeen marhannut kahviloissa yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet antavat asioille jotka ovat naisille tärkeitä vain minimin koska nämä asiat eivät ole tärkeitä miehille. Tämä koskee mm. kodin siivousta, keittiön ja kylpyhuoneen siisteyttä, pyykinpesua ym. vastaavia asioita. Sinkkunainen vaihtaa lakanat useammin kuin sinkkumies. Sinkkumies pesee tai pesettää autonsa useaammin kuin sinkkinainen. Kysymys on ennen kaikkea siitä mitä arvostaa.
Sen sinkkumiehen mahikset saada nainen sinne lakanoihin nousisivat huomattavasti jos vaihtaisi lakanat useammin.
Tää on muuten totta! Kyllä pisteet ropisee siinä kohtaa ankarasti, kun mieheltä paljastuu puhki n*ssittu sänky kellastuneine tyynyine ja peittoineen. Hyiv..
Olinkin tästä jo lähdössä, tuli yksi kiireellinen juttu, heippa!
No siis. Hehän eivät lähtökohtaisesti halua antaa edes sitä, mutta ovat pakotettuja, jotta saisivat suhteen pysymään kasassa.
Mitä tuo video piti sisällään, miksi narsisti ei panosta suhteeseen?
Pihi ihminen on yleensä pihi myös tunteistaan ja seksuaalisesti. Ei kannata alkaa sellaisen kanssa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin sitä aikaa käkkiä kahviloissa nimenomaan on, mulla ainakin. En ole koskaan ennen esikoisen syntymää, enkä sen jälkeen marhannut kahviloissa yhtä paljon.
Marhannut?
Vierailija kirjoitti:
Pihi ihminen on yleensä pihi myös tunteistaan ja seksuaalisesti. Ei kannata alkaa sellaisen kanssa suhteeseen.
Jep, tästä löytyykin tutkimusdata. Luin hiljattain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tästä löytyykin tutkimusdata. Luin hiljattain.
Löytäisitkö mistä sen vois lukea
Ero tulee kumminkin niin miksi satsata yhtään enempää kuin on tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo video piti sisällään, miksi narsisti ei panosta suhteeseen?
Koska hänen maailmassaan on vain hän. Eipä pahemmin kiinnostele toisen tunteet. Toinen on väline hänelle. Hän kokee oikeutusta. Jne.
Kuten nämä miehet, jotka kokevat oikeutusta sille, että ottavat ideaalinaisensa sijaan jonkun, jonka saavat ja tarjoavat hänelle suhteen nimellisesti, ilman suhteen sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marhannut?
Kiva sana! En ole ennen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Ero tulee kumminkin niin miksi satsata yhtään enempää kuin on tarvis.
No tuollahan se satavarmasti tuleekin, että sinänsä olet oikeassa. Ainoa vaihtoehto on täysin läheisriippuvainen vaimo, jonka mt-ongelmat alkavat levitä käsiin.
Jos menet duuniin ja vain seisoskelet siellä, "koska kenkää tulee kumminkin" niin kuinka suurena pidät mahdollisuutta saada potkut?
"Oon vaan tyttö~🥺👉🏻👈🏻🦢💝🎀🧸"
"Oon vaan tyttö tässä maailmassa! 😭"
Vierailija kirjoitti:
Pertti takaisin omaan huoneeseen. T.äiti
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa olla tyttö! 😍
Minä tykkäsin käydä nuorena baareissa. Siellä näki kavereita, kuuli hyvää musiikkia, sai tanssia ja juodakin jotain. Sekin oli toiveena, jos sieltä löytyisi joku kiva mies. Iskettävänä en ollut eikä pllua vonkaava mies ollut silleen kiva, että olisin sellaisen seuraa halunnut.