Onko 176cm pitkä mies liian lyhyt naiselle joka on 172cm?
Kommentit (15)
Pitkät miehet vanhenee rumasti ja ennen aikojaan.
Ei tietenkään.
N 169 cm & kumppani M 173 cm ja oikein sopiva
Vierailija kirjoitti:
Hukkapätkä
Sitä on valittu ilkeyden tie. Miksi olet niin onneton?
Vaikea sanoa, tälläiselle 165 cm naiselle tuo 176cm pituus on tosi fine mutta jos mies itse on kranttu ja etsii 170cm+ naista niin siinäpä ihmettelee riittääkö. Tärkeämpää on muut asiat kuin pituus
Mukavasti stimmaa karvoitukset ja alapään lelut vastakkain!
Emmä muute, mut nussinta olis jatkumaisillaan sin sit.
t. mies
Olin kerran treffeillä 159cm naisen kanssa. Itse olen 172cm mies. Eli olin häntä 13cm pidempi. Sain kuitenkin kuulla häneltä kommentin, että "sä et kyllä oikeen oo mikään pitkä". Eli tuollaiselle alle 160cm naisellekkin kelpaa ainoastaan vähintään 185cm pikä mies.
Mun mies on 0,5cm minua pidempi. Ja ihan sopiva on.
Kyllä on. Mars kasvatuslaitokseen.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran treffeillä 159cm naisen kanssa. Itse olen 172cm mies. Eli olin häntä 13cm pidempi. Sain kuitenkin kuulla häneltä kommentin, että "sä et kyllä oikeen oo mikään pitkä". Eli tuollaiselle alle 160cm naisellekkin kelpaa ainoastaan vähintään 185cm pikä mies.
Olin kerran = kaikki naiset. Juupa juu. Olen 173cm nainen ja kyllä minulle kelpaisi 176cm mies. Kelpaisi jopa tuo 1cm lyhyempi, jos ei ole tuollainen uhriutuja.
Olen 174 cm nainen. Minulla oli aikoinaan 176 cm mies. Oletko kuullut sanoista rakkaus ja kiintymys. Siinä ei ole pituudella mitään merkitystä.
Pituudella ei ole mitään merkitystä. Oletko joku 190cm ja ihmettelet kun et saa naisia?