Onko täällä ketään joka on ollut ns. hupakko?
Kiinnostaa tietää miksi aloitit, kauanko jatkoit sitä ja syyt miksi lopetit.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ilolintu opintojeni ajan. Helppo raha houkutti. 3 vakituista asiakasta oli samaan aikaan. Tapasin heitä kerran viikossa ja tienasin ylimääräistä 600€/vko. Lopetin, koska en tarvinnut tuota rahaa lisensiaatin saamisen jälkeen enää, kun palkka on hyvä. Tykkäsin kyllä oikeasti tehdä seksityötä, mutta uskon tämän olevan hyvin harvinainen mielipide.
Tuliko sinusta sitten lääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden hupakoitsin, eli tein seksityötä. Jokainen ajatelkoon siitä mitä lystää, mutta se oli itselleni vain positiivinen kokemus. Missään muussa tekemässäni asiakaspalvelutyössä asiakkaat eivät ole olleet niin hyväkäytöksisiä ja suorastaan ihania.
Mies on tosiaan parhaimmillaan juuri ennen kuin saa seksiä ekan kerran, koska projisoi naiseen kaikki fantasiansa. Itse en pystyisi tuollaiseen, siis varattujen ja sellaisten miesten kanssa harrastamaan seksiä, jotka eivät saa naista luonnostaan. Sellainen mies ei ole hyvä, ja pahuus tarttuu. Noh, jos valitsee ammatikseen lääkärin, joka on yksi psyko-ammateista, niin tuskin edes hyvyydestä tiedät.
Incelit kirjoittavat naisina levittääkseen huoraamisen ilosanomaa uusille sukupolville.
Huoraaminen ei ole naiselle mukavaa eivätkä satavarmasti ole huorissa käyvät miehet mitään ihania.
Jos mies ei saa naista muuten kuin maksusta, se mies on todella, todella vastenmielinen ja kuvottava fyysisesti, psyykkisesti tai kummallakin tavalla.
Ei hupakko ole synonyymi hutsulle. Kaikkea sitä kuulee...
Vierailija kirjoitti:
Siis eikä suomalaiset osaa Suomea enää? Mitä ihmettä Hupakko muka teistä tarkoittaa?
Jos naisen kohdalla käytetään sanaa hupakko, niin minulle se tarkoittaa naista, joka hyppii miehestä toiseen ja harrastaa seksiä innokkaasti.
Äitini käytti minulla lempinimeä Hupakko Huittinen. Oletan että tarkoitti hupsua. Olin tyyliin 5-7v...
On kyllä käsittämätöntä, miten naisten seksuaalisuutta yritetään vielä nykyäänkin kontrolloida. Sama kokemus itsellä, olen ollut kiltti ja helppo nuorempana, ja miehet alkoivat kohdella suhteessa kuin paskaa ja ajattelivat että minua voi jopa pahoinpidellä, koska annan kaiken kuitenkin anteeksi. Olen aina tykännyt myös naisista, mutta nykyään olen täysin lesbo. Tähän varmasti vaikuttaa nuo lukuisat huonot kokemukset miesten kanssa.