Tyhmä mutta symppis Panu, vai älykäs mutta hiukan ylimielinen Kristian?
Henkkoht olen sitä mieltä, että tyhmää ihmistä ei kyllä jaksa kuunnella. Panu-reppanan tulkinta kärsii siitä, kun ei meinaa millään oppia laulun sanoja ulkoa, ja jos oppiikin, ei välttämättä ollenkaan ymmärrä mitä laulaa (vrt. Eye of the Tiger -floppi).
Kristian TULKITSEE kappaletta, eikä saa paniikkikohtausta jos vaikka yksi sana menee väärin, koska hän osaa korvata sen toisella sopivalla. Eikä se pissi siellä päässä haittaa, kun kuuntelee vain sen laulun eikä muita horinoita. : )
Kommentit (20)
Samoilla linjoilla ap:n kanssa. Mielenkiintoisia tulkintoja ja mielenkiintoinen tyyppikin tavallaan, vaikkei ehkä maailman mukavin noin yleensä. Trukkikuskien jollotukset on kuultu jo, niitä mahtuu miljoona tusinaan.
arvostankin, niin mieluummin symppistyyppi kuin ylimielinen. Ylimielisyys on yksi ikävimmistä piirteistä ihmisessä, mitä tiedän.
Panu voi olla vähän harmaa, mutta ei minulle missään vaiheessa tule sellainen olo, että hän tyhmä olisi. Ja Kristianin hölötyksestä en älykästä kuvaa saa mitenkään, raukka on aivan epävarma ja pölö.
vaikka noin yleensä kallistunkin aina rockinpaan vaihtoehtoon. Se Kristian on vaan jotenkin niin ylimielinen että ällöttää. Sitäpaitsi Panun isä on ollut opettajanani ala-asteella ;)
välillä kömpelösti ujouttaan peittääkseen. Oli eilen jotenkin tosi omillaan koiransa kanssa. Pidän sekä Panusta että Kristianista. Eilinen veto ei ollut Kristiania parhaimmillaan. Lenny K. on pannut niin pahan alkuperäisversion...
vaikuta miltään älyköltä. Ja armoton epävarmuus näkyy silmissä vaikka esittääkin varmaa, joka sit ulospäin muodostuu ylimielisyydeksi.
Tykkään esiintyjänä Kristianista enemmän. Molemmat on parempia kuin viime kauden finalistit.
Mutta ei se minua sen esiintymisessä haittaa. Hyvin se laulaa.
Vierailija:
Mutta ei se minua sen esiintymisessä haittaa. Hyvin se laulaa.
Molemmat hyviä ja symppiksiä. Panu oli aluksi suosikkini, mutta Kristianin esiintymistä jaksan katsella kauemmin.
Uh, mitä " tulkintaa" ...voi kiesus sentään.
Minusta Kristianin käytös on todella rasittavaa, siis miksi yrittää noin epätoivoisesti esittää jotain mitä ei ole? Olisi vain rauhassa epävarma nössykkä, saisi mun sympatiat silloin :) Tuollainen elvistely ottaa aivoon juuri siksi, kun se ei todellakana ole hänelle luontaista käytöstä. Ja se paistaa läpi todella vahvasti.
Olisi ihan eri juttu jos tyyppi olisi ihan oikeasti tuollainen. Vaan kun ei oo.
Vähän väliä jotain väitetään ylimieliseksi. Miksi ihminen on huono, jos on varma siitä mitä tekee? Ja jos ei olisi, häneen haluttaisiin varmuutta. Outoa.
Esiintyvä taiteilija tarvitsee tunteen, että on hyvä siinä mitä tekee. Taiteilijat ovat monesti hiukan narsistisia ja arjen yläpuolella, mutta maan matoset, eivät tähän yllä. Esiintyjälle tarvitaan tälläistäkin piirrettä. Eikä tuolla kukaan ole tullut mulle esiin liian ylimielisenä. Ylimielinen on mielestäni silloin, jos teilaa muut ja tuo itseään esiin ymmärtämättä omia rajojaan. Mielestäni kukaan esiintyjistä ei ole asettanut itseään korkeammalle kuin on.
Suomessa taitaa siis edelleen kasvaa porukkaa, joilla huono itsetunto ja ei saa tuoda esiin, jos jotain osaa. Vaikka nuoremmat ihmiset yhä enenevissä määrin ovat jo paremmalla puolella.
Tuollaisessa rockissa saa kukkoilla. Ja esiintyessä saa olla varma. Minä nautin kukkoilusta lavalla. Siviilissä on syytäkin käyttäytyä asiallisesti. Tyyppihän osaa juuri hahmottaa miten käyttäytyä eri tilaisuuksissa. Kristian oli aivan rock ja miellyttävää katseltavaa.
Nyt se munaton raukka on ottanut Jonene oppi-isäkseen ja leikkii " äijää" . Heheheheheeeeeeeeeee...
Jone äijä? Jone on suht ok, mutta ei nyt mikään äijien äijä. Toistaa jatkuvasti itseään etc. Ette taida tuntea äijiä, tai rock kukkoja, jos Jone on se ainut lähtökohta karskista miehestä.
muutaman lyhyen tv-esiintymisen perusteella.
Minä kyllä epäilen, että Panu ei ole erityisen tyhmä eikä Kristian ylpeä.
Kummastakin pidän. Heitä on vaikea verrata, kun laulavat niin erityylisiä kappaleita.
Vaan sen fiksun, jolla on iso palkka!
Panu tuskin on tyhmä ja Kristian on mun tuleva aviomies, se ei vaan vielä tiedä
http: //www. youtube. com/watch?v=L0wOapiPWKM
Vai että tyhmää ei jaksa kuunnella? No ilmankos alkoi haukotuttaa heti viestisi alussa.