Olen 167/50, silti uusi miesystävä haluaa että laihdutan
Kommentit (52)
Painoin 39kg ja olin 168cm pitkä. Solisluut ja lonkkaluut ynnä muut törrötti.
Onko kyseessä Ana Coach / Ana Buddy? Jotkut ihmiset tykkäävät sairaalloisen alipainoisista naisista. Jotkut toiset ihmiset ovat feedereitä. Pitävät todella suurikokoisista naisista ja lihottavat ja syöttävät heitä. Ymmärrät varmasti ap kyseessä olevan vaarallinen asia. Unohda laihduttaminen. Pysy turvassa.
Jätä se sika. Minä olen 170cm/60kg. Eikä todellakaan ylipainoa. Voisin painaa enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten taida olla kummoisia tissejä jos noin laiha olet? Mistä 167 cm 50 kg voi enää laihduttaa?
Olen 170 cm ja painoin aikuisena alimmillaan 48 kg. Mulla oli silloin D-kuppi. Lääkäri käski laihduttamaan.
Silarit sulla on.
Yleensä nuo jotka haluavat hyvin laihoja ja muodottomia naisia ,ovat joko pedofiilejä tai piilohomoja.
Pöksyssä pimppi pikkuinen? (vitamiinimainoksen sävelmällä laulettuna).
Huvittavan liikuttavaa kun mammat täällä taas ihan tosissaan ja tuohtuneina vastailee trollille...🤭
Vierailija kirjoitti:
Huvittavan liikuttavaa kun mammat täällä taas ihan tosissaan ja tuohtuneina vastailee trollille...🤭
Voi olla, mutta tuollaisia miehiä on kyllä olemassa. Itsekin tapailin aikanaan erästä passiivisaggressiivista ressukkaa, joka yritti vihjailla, että minun pitäisi laihduttaa. Olen 160 cm ja painoin noin 50 kg silloin ja tuo on normaali ja hyvä paino tällä pituudella.
Olen 170 cm ja painoin aikuisena alimmillaan 48 kg. Mulla oli silloin D-kuppi. Lääkäri käski laihduttamaan.