Olen 167/50, silti uusi miesystävä haluaa että laihdutan
Kommentit (52)
Jos mies tykkää luurangoista niin vie se hautausmaalle ja jätä sinne. Etsi mieluummin sellainen mies, joka pitää sinusta sellaisena kuin olet.
Joo sä voit alkaa syöttämään sitä miestä sun ruuilla, niin sen ei tartte itse ostaa ruokaa. Sä laihdutus ja ukko säästää rahaa.
Viitsisitkö vinkata sille tyypille, että menis kirurgin pakeille pidentämään nysäänsä, kun sä tykkäät pidemmistä vehkeistä?
Tykkäisitkö pidemmistä miehistä ap?
Jos, niin kehoita äijää varaamaan paikka itselleen kasvatuslaitokseen.
000000000000000000000000000/77.59.Kuula kusipäälle niin loppuu ukon jankkaaminen,tosin provopaskalle myös.
Sairas mies. Jos ei toiselle kelpaa sen näköisenä kuin on, niin sellaisen kumppanin kanssa ei kannata olla.
Etsikööt sitten alipainoisen naisen, ei sun tartte sen takia muuttua! Pidä huolta itestäs!!
Vierailija kirjoitti:
Laihduta vyötäröltä ja liho tisseistä niin keskimäärin ei tarvitse laihtua eli menettää kiloja ja kaikki voittaa!
Kerro, miten lihoa rinnoista, jos kaikki rasva kertyy lantiolle ja reisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta vyötäröltä ja liho tisseistä niin keskimäärin ei tarvitse laihtua eli menettää kiloja ja kaikki voittaa!
Kerro, miten lihoa rinnoista, jos kaikki rasva kertyy lantiolle ja reisiin?
Olen eri.
Etkö huomannut sarkasmia? Vitsillä heitetty, samoin kasvatuslaitoksessa pituuden lisääminen ja nysän pidentäminen.
Mikä siinä onkin et sitten me vähän pyöreämmät ollaan oikeesti hyvässä ja rakastavasta suhteessa, sitä kannattaa kuulkaa miettiä.
Ei sitten taida olla kummoisia tissejä jos noin laiha olet? Mistä 167 cm 50 kg voi enää laihduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Tämä kerrankin oikeaan paikkaan🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten taida olla kummoisia tissejä jos noin laiha olet? Mistä 167 cm 50 kg voi enää laihduttaa?
Olen joskus painanut 47 kiloa ja ole 169 cm. Häpesin suunnattomasti itseäni ja silloin sai kuulla kommentteja että minulla on anoreksia. Ei ollut, en vain saanut normaalilla syömisellä painoa nousemaan. Aloin todelliselle lihotuskuurille. Kauan kesti, mutta nyt omasta mielestäni olen ns. terveen kokoinen, painoni on nyt 56 kiloa . Itse olen nyt tyytyväinen painooni. Kun katson oikein laihoja ihmisiä , minulle tulee surullinen olo luullaan laihuuden oleva jokin kauneuden mittapuu. Minusta sairasta eikä mitenkään kaunista katseltavaa kun luut törröttää ja ei ne vaatteetkaan kovin kauniisti istu "luuviulun" vartalolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Juuri näin, juoksu laihduttaa.
Itse nyt ymmärrän kehotuksen juosta pakoon
Jos haluat elää tallottavana lattiarättinä miehen jalan alla, niin kaikin mokomin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tykkää luurangoista niin vie se hautausmaalle ja jätä sinne. Etsi mieluummin sellainen mies, joka pitää sinusta sellaisena kuin olet.
Kiitos nauruista :D
Voisit helposti poistaa miehesi elopainon verran. Jos ymmärrät, mitä tarkoitan.