Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.
Niitä näkee salilla ja jopa muualla.
Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.
Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?
Kommentit (598)
Nuorempana aktiivisesti salilla käyvänä näitä vakohousuja käytin, myös salin ulkopuolella lenkkeillessä ja välillä ihan kaupassa käydessä. Syynä yksinkertaisesti se että omasta mielestäni pehva näytti niissä paremmalta kuin normaaleissa urheilutrikoissa, jotka tuntuivat kadottavan pepun pyöreyden, mitä sitten ryppyversiot korostivat. Värillisinä en tosin sellaisia käyttänyt, vain mustina. Enää ei tulisi käytettyä.
Jos naisella on enemmän lattapeppu, ne tuo illuusion isommasta ja pyöreämmästä. Ja muoti ollut iso koko aiemmin. En ole kokeillut, mutta liian iso on itsellä jo nyt. Näyttävät epämukavilta ja muille epämiellyttäviä näin naisen näkökulmasta. En mene riipimään niitä toisilta pois, oma on asiansa niitä pitää.
Voimaantuneet naiset ihan itse esineellistävät itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, miehillä ei yhtään vastuuta mitä katsovat ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana aktiivisesti salilla käyvänä näitä vakohousuja käytin, myös salin ulkopuolella lenkkeillessä ja välillä ihan kaupassa käydessä. Syynä yksinkertaisesti se että omasta mielestäni pehva näytti niissä paremmalta kuin normaaleissa urheilutrikoissa, jotka tuntuivat kadottavan pepun pyöreyden, mitä sitten ryppyversiot korostivat. Värillisinä en tosin sellaisia käyttänyt, vain mustina. Enää ei tulisi käytettyä.
Miksi peban pitää näkyä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, miehillä ei yhtään vastuuta mitä katsovat ja miten?
Tarkoitatko ihan oikeasti ettei sitä persettä olekaan tuotu niissä perseleggareissa keskelle kaupunkia ihan vaan näytille? Vaan koska siellä kaupungilla on mukavampi shoppailla niissä anukseen imaistuilla housuilla vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi peban pitää näkyä???
Mikä siinä pebassa on sellaista, ettei se saisi näkyä? Ruumiinosa siinä missä muutkin, miksi se pitää verhota körttiläishameisiin?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, mutta silti paljastavat vaatteet näyttävät muodokkailla naisilla hyvältä.
Lähinnä halvalta ja tyrkyltä..
Eikö ketään häiritse ajatus siitä, että sieltä kauniista trikoopepusta pääse n. 20 pierua päivässä ja tulee sieltä jotain muutakin?
Naapurin kehopositiivinen rouva kulki parkkipaikalla miehensä kanssa vihreät pehvatrikoot jalassa( rouva ei todellakaan urheile). Pehva jo valmiiksi iso. Tuli mieleen shrek elokuva. Sai minut iloiselle tuulelle😃tämä näky.
Nuo on kyllä vähentyneet paljon( hyvä niin). Olen huomannut, että nuoret naiset( teinejä, nuoria n kolmekymppisiä, osalls oli lapsia) pukeutuvat paljon mustiin bootleg(?) Trikoisiin housuihin.
Mustaa, sinistä, harmaata ja tosi simppeliä pukeutumista. Meikkiin ja hiuksiin satsaavat. Tosi laitetut hiukset ja meikit, ja omaan silmään tylsähköt vaatteet.
Kaikki oli samantyylisiä. Mulla on itsellä teinityttö, olen jo yli 40. Seurasin tässä yhdessä tapahtumassa, missä olin lasteni kans tylsistyneenä. Tämä ei sitten ollut mikään arvostelu:)
Vierailija kirjoitti:
Kaupoissa jo huomaa kuinka naisilla kevättä rinnoissa. Alkaa paljasta pintaa näkyä ja makuupussitakit laitettu kierrätykseen. Kohta on kesä 🤗
Teinitytöillä jo hormoonit hyrrää! Testaavat viehätysvoimaansa miehiin 😉
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään häiritse ajatus siitä, että sieltä kauniista trikoopepusta pääse n. 20 pierua päivässä ja tulee sieltä jotain muutakin?
Eihän hienot naiset piere eikä kakkaa?
Se on nyt vain tämä trendi tällä hetkellä. Kun sikikonitisseihin on totuttu ja ne näyttävät luonnottomilta, niin nyt on tämä peppumuoti ja vouhotus. Peppuseksi, pepputrikoot jne. Kyllä ne pian ohi menee ja tulee jotakin muuta. Sitten taas peitellään takapuolta. Kyllä nuo ankkahuuletkin kohta ohi menee (onneksi, ovat niin naurettavan näköisiä)
No ne on heidän mielestä hyvän näköiset ja mukavat. Makuasioita. En minäkään sellaisia pukisi, mutta en kyllä monia muitakaan vaatteita joita ihmiset tykkää käyttää. Aivan turha vaivata päätään tämmöisillä asioilla, ihmiset nyt vaan tykkää eri jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on kyllä vähentyneet paljon( hyvä niin). Olen huomannut, että nuoret naiset( teinejä, nuoria n kolmekymppisiä, osalls oli lapsia) pukeutuvat paljon mustiin bootleg(?) Trikoisiin housuihin.
Mustaa, sinistä, harmaata ja tosi simppeliä pukeutumista. Meikkiin ja hiuksiin satsaavat. Tosi laitetut hiukset ja meikit, ja omaan silmään tylsähköt vaatteet.
Kaikki oli samantyylisiä. Mulla on itsellä teinityttö, olen jo yli 40. Seurasin tässä yhdessä tapahtumassa, missä olin lasteni kans tylsistyneenä. Tämä ei sitten ollut mikään arvostelu:)
Niin on vähentynyt, ei kai noita enää nuoret käytä. Nykynuorison muoti on löysää tai vähintäänkin sitä bootcut mallin leveämpää lahjetta. Tosin voihan se olla että noita persvakohousujakin on leveällä lahkeella, mutta eiköhän tämä trendi ole ohi menossa.
Vierailija kirjoitti:
En käytä sellaisia, joissa se peppuosio on ylikorostettu, normi tiukkoja trikoita kyllä käytän. Mutta ymmärrän hyvin, onhan kaunis peppu nyt kaunista katseltavaa. Jossain kaavussako sitä pitäisi kulkea? Kauniit asiat ovat ilo silmälle, eikä mua haittaa muiden naisten trikoot. Ehkä sitten jos varta vasten tulisi sitä peppuaan heiluttelemaan oman miehen eteen ni se ei olis enään hyvän maun mukaista käytöstä. :D
Sun miehes tiirailee niitä peppuja salaa...Lipoo kieltään kun kuola valuu.
Tunnen myötähäpeää, kun näen 80 kg keski-ikäisen kaupassa tuollaisessa vaatetuksessa. Eivätkö todellakaan tajua, että ovat kamalan näköisiä. Kesän tultua nähdään toinen tapaus, jossa rintoja ei juuri peitetä, rinnat pursuaa kaula-aukoista. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen myötähäpeää, kun näen 80 kg keski-ikäisen kaupassa tuollaisessa vaatetuksessa. Eivätkö todellakaan tajua, että ovat kamalan näköisiä. Kesän tultua nähdään toinen tapaus, jossa rintoja ei juuri peitetä, rinnat pursuaa kaula-aukoista. Hävetkää.
Parasta😍😍
T: Mies