Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.

Vierailija
02.03.2025 |

Niitä näkee salilla ja jopa muualla.

Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.

Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?

Kommentit (598)

Vierailija
21/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kulunut aihe, niin etkö sitten vanhoista keskusteluista löytänyt vastausta kysymykseesi?

Tantat tykkää haukkua naisia. Niin se sosiaalinen kontrolli toimii.

Vierailija
22/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli viisikymppinen, mutta oikein hyvässä kunnossa kropaltani. Joskus olen miettinyt, että mitähän nää nuoret miettisi, jos vetäisin ihonväriset ryppytrikoot päälle salille. Menisin viereen pyllistelemään ja ottaisin selfieitä. Varmaan näyttäisin yhtä naurettavalta ja tyrkyltä kuin hekin. 

En usko, että nuorempia kiinnostaisi, tuskin edes kiinnittäisivät huomiota. Mutta eiköhän viiskymppinen voi jo pukeutua ihan miten haluaa muista välittämättä - tai siis toki minkä tahansa ikäinen voi, mutta nuorena ihmiset usein miettivät (jopa liikaakin) muiden mielipiteitä.

Onhan se noloa olla viisikymppisenä pohtia koko ajan mitä muut ajattelee. Epäkypsänä hautaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupoissa jo huomaa kuinka naisilla kevättä rinnoissa. Alkaa paljasta pintaa näkyä ja makuupussitakit laitettu kierrätykseen. Kohta on kesä 🤗

Ei niitä takkeja laiteta kierrätykseen, vaikka kuinka fantasioisit. Katsos kun se talvi tulee syksyn jälkeen taas uudestaan. 

Vierailija
24/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi seisoi keskellä kaupan käytävää ja työnsi vielä takamustaan oikein esiin eli oli sellainen oikein tarkoituksellinen asento jossa työnnetään vielä takamusta esiin. Ihmettelin kyllä suuresti. Olen nainen. Että aika pitkälle on menty.

Siis minne sitä takamusta työnnettiin?  Jäi epäselväksi?

Vierailija
25/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, mutta yläosa on aina niin pitkä ja väljä, että niin etupuoli kuin takapuoli peittyvät kunnolla. Ovat mukavat ja koska käytän aina pitkälahkeisia ja pitkähihaisia, helpottaa, kun alaosa on kevyttä ja ohutta materiaalia.

Vierailija
26/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kulunut aihe, niin etkö sitten vanhoista keskusteluista löytänyt vastausta kysymykseesi?

Niin, aina on hyvä aloittaa uusi märinäketju!

Vierailija
27/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi arviolta 12-14v teiniä kaupassa vakohousut napa näkyvissä.  Samalla alueella suht paljon muun...maalaisia.  tyrkyllä suorastaan.

Ja sinä.

Vierailija
28/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin oikeasti, että tämä trikoomalli on tehty siksi, että kerrankin mahtuu peppu housuihin ilman että tiukka trikoo puristaa :D Kun tavallisissa trikoissahan ei ole mitään muotoa, ne pingotetaan pakaran päälle ja aikaa myöten kuluvat siitä siksi eniten. Olin oikein tyytyväinen kun löytyi itselleni sopiva trikoomalli. Siis käytän niitä siksi, kun ne tuntuvat mukavalta eli eivät yhtään miltään päällä. Tosin minulla on vain shortsimallisina ja käytän tankotanssissa, miesten huomiosta ei siellä kilpailla muutenkaan kun salilla on 100% pelkkiä naisia...

Vierailija
29/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia lapsia hoitaneille tulee mieleen käytetyt haisevat vaipat prseenesittelyissä.

Vierailija
30/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkut on seksikkäimmät naisella

Ainakin sellainen istuvat 

Vierailija
31/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttävät pepputrikoita viestiäkseen miehille että haluavat a naali se xiä 😋

Vierailija
32/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii vaan sirolle keholle. Vähänkin jos ylipainoo niin näyttää koomisilta

Vierailija
33/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekshibitionisteja. Haarat melkein näkyy läpi ja ainakin tuntuu itsestä siltä. Hyh, paita päälle. En tajua miten joku voi nauttia mistään keveyden, lähes alastomuuden tunteesta, kun joku jorma tuijottaa haaroja lähietäisyydeltä. Pitää tykätä tosissaan tuijotuksesta.

Vierailija
34/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä kehoittaisin ap sinua kyselemään äidiltäsi asioista, joita et ymmärrä.

(Mahtaa olla äipälläsi kestämistä tuossa, kun sun kyselyikäsi on pahimmillaan)

Vierailija
35/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää nyt pikkuveetille miksi näin!

Vierailija
36/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa yhdellä on aina lähes läpinäkyvät trikoot syvällä persvaossa. Stringit paistaa läpi. Kuka helvetti kulkee noin julkisilla paikoilla. 

Vierailija
37/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat haluaisi Suomeen moraalipoliisit vartioimaan siveellistä pukeutumista. Pepputrikoisiin pukeutuneet nuoret naiset ruoskittaisiin julkisella paikalla. Olette sairaita! Muuttakaa johonkin Afganistaniin.

Eikö Suomessa vuonna 2025 naisilla ole vieläkään oikeutta pukeutua kuten haluaa?

Vierailija
38/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat esitellä persettään, mutta häiriintyvät, jos joku sitä katsoo.

Vierailija
39/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin aina miltä peppureikä näyttää niiden alla🤤

Vierailija
40/598 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin aina miltä peppureikä näyttää niiden alla🤤

Aika lailla samannäköiseltä kuin sinulla itselläsikin. Ota siitä valokuva, niin ei tarvitse fantasioida.