Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut miestä nyt 6 viikkoa. Onko tämä hänen toimintatapa 🚩🚩

Vierailija
02.03.2025 |

Ollaan tapailtu ja vietetty yhdessä aikaa nyt kuuden viikon ajan. Kemiat toimii ja meillä on hyvä olla yhdessä. Soitellaan ja viestitellään monta kertaa päivässä. Asutaan eri paikkakunnilla, 50km välimatka. Ekoilla treffeillä mies ajoi tänne. Muuten kun olemme tavanneet olen minä ajanut hänen luokse. Olen ollut nyt viimekerroilla hänen luonaan myös yötä. Mies käynyt minun luonani 1 kerran pari viikkoa sitten. Tapasi siinä myös 2 vanhinta lastani. Pyydän miestä myös minun luokseni, mutta hän jotenkin aina kiertää tai sivuuttaa asian. Vastaa että kyllä hän sitten tulee, ehditään kyllä viettämään aikaa minun luona. Syyksi sanonut että meillä ei ole mikään kiire, saamme rauhassa tutustua hänen luonaan, koska minulla asuu vielä 17-vuotias kotona. Totta tämäkin. Mutta nyt mietityttää, tasapuolisuuden vuoksi voisi hänkin vastavuoroisesti ajella luokseni. 

mielipiteitä kaipaisin. Kiitos.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tapaillut miestä nyt 6 viikkoa ja esitellyt hänet lapsillesi?! Ja nyt miehen pitäisi hengaillla teillä, että bensarahat menisi tismalleen tasan? 

Ehkä apn pitää alkaa pyytää bensarahaa mieheltä 😅 Minä antaisin jos olisi tiukka tavara tai edes vahva imu.

Herrasmies avaa oven, auttaa takin päältä, auttaa tuolin alle, maksaa laskun ja saattaa taksilla kotiin, mutta älä nyt hyvä ihminen odota, että saisit jotain vastineeksi, varsinkaan sitä seksiä. Se on epäkunnioittavaa naista kohtaan. 

Silloin kuin nämä herrasmies tavat olivat voimissaan ei naiselta paljoa kyselty haluaako tämä antaa sitä seksiä. 

Kyllä näitä herrasmiehiä on ede

Silloin naisen ja miehen roolit olivat kovin erilaisia. Nyt on sellainen asia kuin tasa-arvo. Toki moni nainen voi yrittää päästä hyötymään vielä jostain miesten "herrasmiesmäisyydestä" kun se itseään hyödyttää. 

Ohis

Vierailija
42/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole saanut suhdetta onnistumaan jossa hengaillaan vain miehen luona ja miehen ehdoilla. Miehet ja heidän itsekyytensä ja mukavuudenhalunsa, joka lopulta vie mielenkiintonsa naiseen kun nainen tulee luo eikä tarvitse nähdä vaivaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silloin naisen ja miehen roolit olivat kovin erilaisia. Nyt on sellainen asia kuin tasa-arvo. Toki moni nainen voi yrittää päästä hyötymään vielä jostain miesten "herrasmiesmäisyydestä" kun se itseään hyödyttää. 

Ohis"

Hyötymään? Mitä erityistä hyötymistä on ovien avaaminen ja takin auttaminen päälle? Yhtälailla minä saatan ottaa miehen astiat ja viedä ne kahvilassa pois tai korjata vaikka rikkimenneen paidan. Kyse on hyvistä tavoista ja ystävällisyydestä. Rahan takia en ole yhdenkään miehen takia lähtenyt treffeille. Jos joku haluaa tarjota, kiitän, ja tarjoan itse seuraavalla kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi