Olen tapaillut miestä nyt 6 viikkoa. Onko tämä hänen toimintatapa 🚩🚩
Ollaan tapailtu ja vietetty yhdessä aikaa nyt kuuden viikon ajan. Kemiat toimii ja meillä on hyvä olla yhdessä. Soitellaan ja viestitellään monta kertaa päivässä. Asutaan eri paikkakunnilla, 50km välimatka. Ekoilla treffeillä mies ajoi tänne. Muuten kun olemme tavanneet olen minä ajanut hänen luokse. Olen ollut nyt viimekerroilla hänen luonaan myös yötä. Mies käynyt minun luonani 1 kerran pari viikkoa sitten. Tapasi siinä myös 2 vanhinta lastani. Pyydän miestä myös minun luokseni, mutta hän jotenkin aina kiertää tai sivuuttaa asian. Vastaa että kyllä hän sitten tulee, ehditään kyllä viettämään aikaa minun luona. Syyksi sanonut että meillä ei ole mikään kiire, saamme rauhassa tutustua hänen luonaan, koska minulla asuu vielä 17-vuotias kotona. Totta tämäkin. Mutta nyt mietityttää, tasapuolisuuden vuoksi voisi hänkin vastavuoroisesti ajella luokseni.
mielipiteitä kaipaisin. Kiitos.
Kommentit (43)
Ei halua seurustella lapsesi kanssa vaan sinun kanssasi, eikö tuo nyt ole päivänselvää? Miksi edes altistat lapsesi jollekin puolivieraalle tapailumiehelle?
Noin tuoreen tapailun ollessa kyseessä, minäkin tapaisin mieluummin siellä, missä ei olisi lapsia. Ihan sama, vaikka lapsi onkin jo lähes aikuinen, pitäisin tapailut erillään perheestäni.
Enkä esittelisi tuoretta suhdetta lapsilleni vielä muutaman viikon jälkeen, olivatpa lapset sitten minkä ikäisiä tahansa. Tässä tietenkin kukin toimii niinkuin parhaaksi näkee.
Ymmärrän hyvin miestäsi, että haluaa tutustua sinuun ensin rauhassa.
En ymmärrä naisia, jotka raahaa aina vaan uusia miehiä lastensa kotiin.
Miesystäväsi on viisas. Antaa sinun olla äiti, joka on sinun ensisijainen tehtäväsi nyt.
Niitä miehiä ehtii tapailla, kun lapset on omillaan.
Entäpä jos nuori olisikin pois kotoa. Tulisiko mies silloin? Jos ei niin se kertoisi ettet kiinnosta tarpeeksi.
Ihan viisasta pitää lapset irrallisina ta-pai-lu kuviossa. Eli sinä itse olet 🚩🚩🚩 kun haluat lapsesi ns mukaan kuvioon.
Minusta sinä olet erikoinen. Itse en esittelisi lapsilleni noin tuoretta suhdetta. Muutenkin suhteen alut on yleensä sellaista kiehnäämistä ja tustumista, joten parempi pitää muut siitä ulkona. Mies käyttäytyy normaalisti.
Olet tapaillut miestä nyt 6 viikkoa ja esitellyt hänet lapsillesi?! Ja nyt miehen pitäisi hengaillla teillä, että bensarahat menisi tismalleen tasan?
Vierailija kirjoitti:
Olet tapaillut miestä nyt 6 viikkoa ja esitellyt hänet lapsillesi?! Ja nyt miehen pitäisi hengaillla teillä, että bensarahat menisi tismalleen tasan?
Ehkä apn pitää alkaa pyytää bensarahaa mieheltä 😅 Minä antaisin jos olisi tiukka tavara tai edes vahva imu.
Mulla on 17, tytär, joka on tavannut pojan ja jopa hän osaa olla sitä mieltä että haluaa ensin tutustua häneen rauhassa ennen kuin tuo pojan näytille.
Montako eroa lapsesi ovat jo kokeneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä apn pitää alkaa pyytää bensarahaa mieheltä 😅 Minä antaisin jos olisi tiukka tavara tai edes vahva imu.
Seurusteluraha. Pitäähän parien nyt tukea toisiaan.
No ehkä mies vielä tuumailee sitä, että oletko sittenkään hänelle se oikea.
Yritä nyt kestää tosiasiat. Miehessä ei ole mitään vikaa. Sinä olet hoppuliisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies avaa oven, auttaa takin päältä, auttaa tuolin alle, maksaa laskun ja saattaa taksilla kotiin, mutta älä nyt hyvä ihminen odota, että saisit jotain vastineeksi, varsinkaan sitä seksiä. Se on epäkunnioittavaa naista kohtaan.
Ja se attä painaa vain kakkoseen kertoo homoudesta!
Parin kuukauden jälkeen teidän pitäisi tapailla perheenä , että tapailu olisi tasa-arvoista?
Pitäisikö sinun kuitenkin olla vähän realistisempi?
Ymmärrän täysin ettei mies halua tulla luoksesi kun sinulla asuu lapsi vielä kotona. Hän hädin tuskin tuntee vielä sinuakaan eikä varmasti edes vielä tiedä haluaako kanssasi pidempää suhdetta. Miksi hän haluaisi tässä vaiheessa vielä tutustua lapsiisi. Kuten hän sanoi, ehditte vielä olla sinunkin luona jos suhde kestää ja etenee. Sinun kannattaa nyt vain laittaa jäitä hattuun tai pilaat suhteen heti alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies avaa oven, auttaa takin päältä, auttaa tuolin alle, maksaa laskun ja saattaa taksilla kotiin, mutta älä nyt hyvä ihminen odota, että saisit jotain vastineeksi, varsinkaan sitä seksiä. Se on epäkunnioittavaa naista kohtaan.
Silloin kuin nämä herrasmies tavat olivat voimissaan ei naiselta paljoa kyselty haluaako tämä antaa sitä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naisia, jotka raahaa aina vaan uusia miehiä lastensa kotiin.
Miesystäväsi on viisas. Antaa sinun olla äiti, joka on sinun ensisijainen tehtäväsi nyt.
Niitä miehiä ehtii tapailla, kun lapset on omillaan.
Nuorin lapsi 17 ja naisen ensisijainen tehtävä on olla äiti? Ei tuon ikäinen tarvitse 24/7 hoivaa todellakaan. Toki erityislapset on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 17, tytär, joka on tavannut pojan ja jopa hän osaa olla sitä mieltä että haluaa ensin tutustua häneen rauhassa ennen kuin tuo pojan näytille.
No, ei me vanhemmatkaan haluta, että meillä hengailee joku tyyppi. Se on myös lapsen koti ja sinne ei vaan kuuluu joku jota ei edes vanhempi vielä tunne.
- mies boksereissa
Miksi et keskustele asiasta suoraan hänen kanssaan?