Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut miestä nyt 6 viikkoa. Onko tämä hänen toimintatapa 🚩🚩

Vierailija
02.03.2025 |

Ollaan tapailtu ja vietetty yhdessä aikaa nyt kuuden viikon ajan. Kemiat toimii ja meillä on hyvä olla yhdessä. Soitellaan ja viestitellään monta kertaa päivässä. Asutaan eri paikkakunnilla, 50km välimatka. Ekoilla treffeillä mies ajoi tänne. Muuten kun olemme tavanneet olen minä ajanut hänen luokse. Olen ollut nyt viimekerroilla hänen luonaan myös yötä. Mies käynyt minun luonani 1 kerran pari viikkoa sitten. Tapasi siinä myös 2 vanhinta lastani. Pyydän miestä myös minun luokseni, mutta hän jotenkin aina kiertää tai sivuuttaa asian. Vastaa että kyllä hän sitten tulee, ehditään kyllä viettämään aikaa minun luona. Syyksi sanonut että meillä ei ole mikään kiire, saamme rauhassa tutustua hänen luonaan, koska minulla asuu vielä 17-vuotias kotona. Totta tämäkin. Mutta nyt mietityttää, tasapuolisuuden vuoksi voisi hänkin vastavuoroisesti ajella luokseni. 

mielipiteitä kaipaisin. Kiitos.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset oli 16 ja 17 kun tapasin mieheni ja ajo hänen luokseen oli pakomatka arjesta pari vuotta ja sen jälkeen ollaan saatu nyt 12 vuotta samassa osoitteessa. 

Vierailija
22/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tapaillut miestä nyt 6 viikkoa ja esitellyt hänet lapsillesi?! Ja nyt miehen pitäisi hengaillla teillä, että bensarahat menisi tismalleen tasan? 

Ehkä apn pitää alkaa pyytää bensarahaa mieheltä 😅 Minä antaisin jos olisi tiukka tavara tai edes vahva imu.

Herrasmies avaa oven, auttaa takin päältä, auttaa tuolin alle, maksaa laskun ja saattaa taksilla kotiin, mutta älä nyt hyvä ihminen odota, että saisit jotain vastineeksi, varsinkaan sitä seksiä. Se on epäkunnioittavaa naista kohtaan. 

Silloin kuin nämä herrasmies tavat olivat voimissaan ei naiselta paljoa kyselty haluaako tämä antaa sitä seksiä. 

Kyllä näitä herrasmiehiä on edelleenkin, oikeasti aika paljonkin. Osa on ihan parisuhteellisia ja omaavat hyvät käytöstavat, toiset taas etsivät muuta. Kukaan ei ole vielä palkaksi seksiä pyytänyt eikä oikea herrasmies niin toimikaan, vaikka mielessä seksi olisikin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta SINUN toimintatapasi on red flag, kun tutustutat vasta tavatun ihmisen alaikäisiin lapsiisi noin pian. Se antaisi ainakin minulle vaikutelman jonkinlaisesta rajattomuudesta ja siitä, että et kunnioita lapsia etkä osaa arvioida oikeaa ajankohtaa heihin tutustumiseen. Normaalisti ihmiset tutustuttavat uuden kumppanin lapsiin vasta sitten, kun suhde vaikuttaa jo erittäin lupaavalta, on syventynyt ja ehkä ainakin jossain määrin vakiintunut. Se, että joku tuo uuden ihmisen lasten elämään jo kuukauden jälkeen, voi kertoa joko siitä, että hän etenee suhteissa liian nopeasti (pitää niitä vakiintuneina jo siinä vaiheessa, kun ollaan vasta tutustumisvaiheessa) tai sitten ajattelee liian itsekeskeisesti eikä kunnioita lasten henkilökohtaista tilaa. Molemmat näistä ovat red flag, koska saattavat kertoa joko tunnetason ongelmista, persoonallisuushäiriöistä, epäkunnioituksesta läheisiä kohtaan, tms.

Vierailija
24/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, luota intuitioosi. Jos sinulle syntyy ajatus, että olet vain bootycall, olet vain bootycall. 

Eikä kannata esitellä tuossa vaiheessa lapselle tai lapsi alkaa pitää sinua ho*ona.

Vierailija
25/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi viikkoa, ja on jo tavannut lapsesi? Me olemme tapailleet yli puoli vuotta, enkä ole esitellyt miestä lapsille. Ei ole kiire, koska olemme vakavissamme.

Vierailija
26/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo olisi 🚩 ?? Ymmärrän miestä täysin, sinun luonasi on se 17v, hänen luonaan saatte olla kahdestaan.

Vierailija
27/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät miestä vielä tapaumiehenä niin ei ole syytä kohdata lapsia. Eri asia, jos seurustelee. Nämä tapailusuhteet on kummia. Pisimmillään tapaillaan jopa vuosi. Kuusi viikkoa on naurettavan lyhyt aika edes seurustella, että tapaisi toisen lapset. Puoli vuotta ainakin ennen kuin esitellään lapsille ym. 

Vierailija
28/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo olisi 🚩 ?? Ymmärrän miestä täysin, sinun luonasi on se 17v, hänen luonaan saatte olla kahdestaan.

Tapailu ei ole tasapuolista, kun ap joutuu ajamaan sen 50km. 

Vierailija
29/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi reissu miehen luokse maksaa sen noin 15e. Mies pitää ap vielä nälässäkin, eikä tarjoa esim ruokaa? 

Vierailija
30/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin tuoreen tapailun ollessa kyseessä, minäkin tapaisin mieluummin siellä, missä ei olisi lapsia. Ihan sama, vaikka lapsi onkin jo lähes aikuinen, pitäisin tapailut erillään perheestäni.

Enkä esittelisi tuoretta suhdetta lapsilleni vielä muutaman viikon jälkeen, olivatpa lapset sitten minkä ikäisiä tahansa. Tässä tietenkin kukin toimii niinkuin parhaaksi näkee. 

Ymmärrän hyvin miestäsi, että haluaa tutustua sinuun ensin rauhassa. 

17-vuotias on kaukana lähes aikuisesta.

Vierailija
31/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tapaillut miestä nyt 6 viikkoa ja esitellyt hänet lapsillesi?! Ja nyt miehen pitäisi hengaillla teillä, että bensarahat menisi tismalleen tasan? 

Ehkä apn pitää alkaa pyytää bensarahaa mieheltä 😅 Minä antaisin jos olisi tiukka tavara tai edes vahva imu.

Seurusteluraha. Pitäähän parien nyt tukea toisiaan. 

Mies maksaa aloittajalle bensarahaa ja aloittaja sitten miehelle yöpymisrahan? 

Vierailija
32/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt niin pitkä matka ole ja jos mies siellä tarjoaa ruoat juomat ym. Ja ei ole syytä tuoda vierasta miestä kotiin, jossa on lapsi. 

Oma miesystäväni tulee 100 km päästä. Nähdään n 1-2 viikon välein. Tarjoan tuolloin ruoat ja jos käydään elokuvissa, tapahtumissa, ravintolassa niin tarjoan. 

Vierailija
33/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku oikeasti tapailumiehen kotiinsa harrastamaan seksiä niin, että 17v joutuu kuuntelemaan?

Vierailija
34/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä mies vielä tuumailee sitä, että oletko sittenkään hänelle se oikea.

Yritä nyt kestää tosiasiat. Miehessä ei ole mitään vikaa. Sinä olet hoppuliisa.

No se on enemmän kuin ymmärrettävää, että 6 viikon jälkeen ei tosiaan osaa vielä sanoa onko toinen "se oikea".

Tuossa kun vielä kiirehditään kohti uusperhettä, niin ymmärrän että toinen saattaa säikähtää. Itse olen ollut vähän samanlaisesaa tilanteessa, ja kyllä se sai perääntymään kun jo tutustumisvaiheessa olisi pitänyt olla kuin osa miehen perhettä.  Rauhallinen tutustuminen kaksistaan ja lapsiin tutustumisia vasta sitten joskus kun sen aika on. 

Vierailija
35/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä typeriä naisia on vapaina ja miksiköhän???

Siinä tutkittavaa!! Päsmäriksi pyrkiviä kilteille ja fixuille miehille!!

Nähty on!!!

Vierailija
36/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta SINUN toimintatapasi on red flag, kun tutustutat vasta tavatun ihmisen alaikäisiin lapsiisi noin pian. Se antaisi ainakin minulle vaikutelman jonkinlaisesta rajattomuudesta ja siitä, että et kunnioita lapsia etkä osaa arvioida oikeaa ajankohtaa heihin tutustumiseen. Normaalisti ihmiset tutustuttavat uuden kumppanin lapsiin vasta sitten, kun suhde vaikuttaa jo erittäin lupaavalta, on syventynyt ja ehkä ainakin jossain määrin vakiintunut. Se, että joku tuo uuden ihmisen lasten elämään jo kuukauden jälkeen, voi kertoa joko siitä, että hän etenee suhteissa liian nopeasti (pitää niitä vakiintuneina jo siinä vaiheessa, kun ollaan vasta tutustumisvaiheessa) tai sitten ajattelee liian itsekeskeisesti eikä kunnioita lasten henkilökohtaista tilaa. Molemmat näistä ovat red flag, koska saattavat kertoa joko tunnetason ongelmista, persoonallisuushäiriöistä, epäkunnioituksesta läheisiä kohtaan, tms.

Juuri näin. Herää kysymys apn yleisestä sopivuudesta vanhemman rooliin.

Vierailija
37/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain pano sille ja mies tulee kun panettaa.

Vierailija
38/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyykyttää sinua. Ei ole rakastumisesta kyse koska muuten tulisi luoksesi.

Vierailija
39/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä aitoja tunteita sinua kohtaan eivät lapset ole este/hidaste. Jos aidosti sinusta kiinnostunut niin kyllä silloin myös hän valmis tulemaan vastavuoroisesti luoksesi. 

Vierailija
40/43 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte tapaillu vasta 6 vkoa?! Ja ensitreffeillä ajoi sun luo ja yhden kerran käynyt sun luona sen jälkeen? 

Ja sit sinä käyt hänen luonaan, kuinka usein? Eikö teillä mitään muuta elämää ole? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme