Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailman likaisin koti!

Vierailija
08.03.2007 |

Asun ulkomailla ja kävin tänään erään perheen kotona. Koti oli saastainen, vaatteita joka puolella, sohvat riekaleina, koira ja kissa kaiken keskellä, likaa, roskaa ja inhottavaa saastaa. Pahinta oli pieni poika, joka oli kai käynyt potalla. Hän tuli minua tervehtimään pylly täysin kakassa. Sanoin äidille, että nyt tulikin siivoamista ja hymyilin, mutta äiti HEITTI LAPSELLE PIKKUHOUSUT JA COLLEGEHOUSUT JA LAPSI ISTUI KAKKAPYLLYINEEN KOKOLATTIAMATOLLE NIITÄ LAITTAMAAN! Siitä sitten vain leikkimään. Pelkäsin koko ajan, että lapsi tulee koskemaan minua. Säälitti ihan valtavasti tuo lapsi. Äiti selitti, että lapsella on laktoosi-intoleranssi ja he kokeilevat aina puolen vuoden välein maitoa, ja tulos on aina sama, ripulia joka paikassa.

Äiti pyysi minua kylään uudestaan, mutta en kyllä mene enää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on myös tapana antaa pojan kuljeksia kakkapyllyineen kotona ja kylässäkin. Ite kuulemma osaa pyyhkiä (sen kun näkis että pyyhkis).

Yök yök.

Vierailija
2/7 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuri esiin vaan ja avuksi, ystävät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt oli niin kiinnostavaa?

Vierailija
4/7 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti oli tarkoitus myös kysyä: saako sieltä kaupoista hyla-tuotteita? Täällä kun niitä on jo ihan kaikissa tuoteryhmissä. Ei tarvitsisi kokeilla maidolla josta tulee ripulia... t.2.

Vierailija
5/7 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh...

Vierailija
6/7 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on suomalainen näppis, se on ihan sama mistä vinkuintiasta kirjoittaa, niin äät ja ööt näkyy ihan samalla tavalla kuin Suomesta kirjoitettaessa. Windowsissa saa näet valita mikä näppis on käytössä.

Pitäisköhän 11 sun mennä jonnekin kurssille tai ottaa ihan itseksesi asioista selvää?

Vierailija
7/7 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin asun Englannissa ja mulla on Suomesta ostettu läppäri ja hyvin löytyy ä:t ja ö:t. ja sitä paitsi saat sä ne ä:t ja ö:t näppäimistästä brittiliäisessä läppärissäkiN!

mä oon törmänny kans ihme törky kansaan täällä, ehkä en kuitenkaan ihan noin extremeen et paskoja ei pois pestäs, mut kyllä Englannissa ollaan paljon " rennompia" siivouksen suhteen... toisinsanoen usean englantilaisen asunnot ovat todella paskaisia!