Yhdysvallat uhkaa Meksikoa sotilaallisilla toimilla
Kommentit (37)
Jos Meksikon hallitus ei halua tai ei kykene puuttumaan Yhdysvaltoja haittaavien ja uhkaavien rikollisten huumekartellien toimintaan, on aivan ymmärrettävää että Yhdysvallat saattaa aloittaa yksipuolisesti operaation niiden lopettamiseksi ja uhkan poistamiseksi-
Vierailija kirjoitti:
Jos Meksikon hallitus ei halua tai ei kykene puuttumaan Yhdysvaltoja haittaavien ja uhkaavien rikollisten huumekartellien toimintaan, on aivan ymmärrettävää että Yhdysvallat saattaa aloittaa yksipuolisesti operaation niiden lopettamiseksi ja uhkan poistamiseksi-
Samoinhan se olisi Suomelle täysin ymmärrettävää iskeä naapureiden puolelle.
Se yrittää vastustaa huumeiden tulemista Yhdysvaltoihin. Lukekaa edes mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Trumpetti on seonnut lopullisesti.
Saako hän Moskovasta määräyksiä panna länsi sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Se yrittää vastustaa huumeiden tulemista Yhdysvaltoihin. Lukekaa edes mistä on kyse.
Koska huumeiden tulo on ongelma? Eipä niitä tulisi, jollei olisi ostajia. Siihen on toki vaikeampi puuttua, joten tapetaan muutama välikäsi, lähde ja ostajat jäävät ja välikädet vaihtuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska huumeiden tulo on ongelma? Eipä niitä tulisi, jollei olisi ostajia. Siihen on toki vaikeampi puuttua, joten tapetaan muutama välikäsi, lähde ja ostajat jäävät ja välikädet vaihtuvat.
Kummasti se vaikuttaa jos lähteet kuihtuvat. Itse tosin olen huumeiden kannattaja vaikken itse käytä.
Rynkyillä aseistautuneet kartellit ovat jenkkien armeijalle sopivan tasoinen vastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti se vaikuttaa jos lähteet kuihtuvat. Itse tosin olen huumeiden kannattaja vaikken itse käytä.
Ei vaikuta🙂 Lähteitä on niin kauan kun on kysyntääkin.
Vapaassa maailmassa on niin mukava elää, ettei sitä kestä ilman huumeita😁
Vierailija kirjoitti:
Kummasti Trump pitää Meksikoa syyllisenä, mutta ei uhkaile Kiinaa, mistä huumeet on lähtöisin.
Ai niin, siellä on Muskin tehtaita...
Mitkä huumeet muka tulevat Kiinasta? :D
Ilmeisesti suurin osa ketjun öyhöttäjistä haluaa huumekartellien bisnesten jatkuvan? Häh?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan putin hajoittaa ja hallitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako hän Moskovasta määräyksiä panna länsi sekaisin?
Kun pääsi presidentiksi. Diili on diili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti Trump pitää Meksikoa syyllisenä, mutta ei uhkaile Kiinaa, mistä huumeet on lähtöisin.
Useimmat muuntohuumeet ja fentanyyli. Ne kuljetetaan vain eri kautta jos meksiko ei toimi. Huumeita käytetään jälleen kerran tekosyynä. Ne kun ovat olleet poliitikoille hyvä vihollinen vuosikymmeniä. Huumesota on yksi pisimpiä ja kalleimpia sotia jossa on kuollut paljon ihmisiä. Huumeiden käyttöön ja saatavuuteen se ei ole vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiina valmistaa fentanyyliä ja rahtaa sen Meksikoon, mistä se myydään Yhdysvaltoihin.
En luottaisi Kiinaan yhtään sen enempää kuin Venäjään, sillä vaikka niillä on eri konstit, ovat silti molemmat riemumielin kaatamassa demokratiaa.
Kremlin pelikirja. Syytetään muita täsmälleen samoista asioista, joita itse on tehnyt / tulee tekemään.