Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdysvallat uhkaa Meksikoa sotilaallisilla toimilla

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump taitaa itse pelata uhkapeliä kolmannella maailmansodalla.

Kremlin pelikirja. Syytetään muita täsmälleen samoista asioista, joita itse on tehnyt / tulee tekemään.

Vierailija
22/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Meksikon hallitus ei halua tai ei kykene puuttumaan Yhdysvaltoja haittaavien ja uhkaavien rikollisten huumekartellien toimintaan, on aivan ymmärrettävää että Yhdysvallat saattaa aloittaa yksipuolisesti operaation niiden lopettamiseksi ja uhkan poistamiseksi- 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Meksikon hallitus ei halua tai ei kykene puuttumaan Yhdysvaltoja haittaavien ja uhkaavien rikollisten huumekartellien toimintaan, on aivan ymmärrettävää että Yhdysvallat saattaa aloittaa yksipuolisesti operaation niiden lopettamiseksi ja uhkan poistamiseksi- 

Samoinhan se olisi Suomelle täysin ymmärrettävää iskeä naapureiden puolelle.

Vierailija
24/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yrittää vastustaa huumeiden tulemista Yhdysvaltoihin. Lukekaa edes mistä on kyse.

Vierailija
25/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpetti on seonnut lopullisesti.

Saako hän Moskovasta määräyksiä panna länsi sekaisin?

Vierailija
26/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yrittää vastustaa huumeiden tulemista Yhdysvaltoihin. Lukekaa edes mistä on kyse.

Koska huumeiden tulo on ongelma? Eipä niitä tulisi, jollei olisi ostajia. Siihen on toki vaikeampi puuttua, joten tapetaan muutama välikäsi, lähde ja ostajat jäävät ja välikädet vaihtuvat.

Vierailija
27/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska huumeiden tulo on ongelma? Eipä niitä tulisi, jollei olisi ostajia. Siihen on toki vaikeampi puuttua, joten tapetaan muutama välikäsi, lähde ja ostajat jäävät ja välikädet vaihtuvat.

Kummasti se vaikuttaa jos lähteet kuihtuvat. Itse tosin olen huumeiden kannattaja vaikken itse käytä.

Vierailija
28/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rynkyillä aseistautuneet kartellit ovat jenkkien armeijalle sopivan tasoinen vastus. 

Vierailija
29/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti se vaikuttaa jos lähteet kuihtuvat. Itse tosin olen huumeiden kannattaja vaikken itse käytä.

Ei vaikuta🙂 Lähteitä on niin kauan kun on kysyntääkin.

Vierailija
30/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaassa maailmassa on niin mukava elää, ettei sitä kestä ilman huumeita😁

Vierailija
31/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti Trump pitää Meksikoa syyllisenä, mutta ei uhkaile Kiinaa, mistä huumeet on lähtöisin.

Ai niin, siellä on Muskin tehtaita...

Mitkä huumeet muka tulevat Kiinasta? :D

Vierailija
32/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti suurin osa ketjun öyhöttäjistä haluaa huumekartellien bisnesten jatkuvan? Häh? 

Vierailija
33/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan putin hajoittaa ja hallitsee. 

Vierailija
34/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako hän Moskovasta määräyksiä panna länsi sekaisin?

Kun pääsi presidentiksi. Diili on diili

Vierailija
35/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti Trump pitää Meksikoa syyllisenä, mutta ei uhkaile Kiinaa, mistä huumeet on lähtöisin.

Useimmat muuntohuumeet ja fentanyyli. Ne kuljetetaan vain eri kautta jos meksiko ei toimi. Huumeita käytetään jälleen kerran tekosyynä. Ne kun ovat olleet poliitikoille hyvä vihollinen vuosikymmeniä. Huumesota on yksi pisimpiä ja kalleimpia sotia jossa on kuollut paljon ihmisiä. Huumeiden käyttöön ja saatavuuteen se ei ole vaikuttanut. 

Vierailija
37/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiina valmistaa fentanyyliä ja rahtaa sen Meksikoon, mistä se myydään Yhdysvaltoihin.

En luottaisi Kiinaan yhtään sen enempää kuin Venäjään, sillä vaikka niillä on eri konstit, ovat silti molemmat riemumielin kaatamassa demokratiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi