Rumpali,kitaristi,laulaja vai kosketinsoittaja,mihin näistä naiset lämpenee parhaiten?
Basistin jätin pois koska hän jää joka tapauksessa ilman naista.
Kommentit (25)
Pianisti, sellisti ja saksofonisti ovat kuumimmat. Kontrabasson soittaja on myös todella hot.
Mitä olen RSO:n konsertteja katsonut, niin olen sanonut miehelle joka vieressä istuu, että sinkkuaikoinani olisin lämmennyt vaikka käyrätorven soittajalle, kunhan olisi kauniita säveliä soittanut. Musikaalisuus on todella vetävä taito miehellä (ja toki näin musikaalisena naisena sanon että naisellakin tietty yhtä lailla, vaikka hetero olenkin). Mies osaa ottaa vitsinä tämän, kun ei itse ole kovin musikaalinen... Mutta jos pop-rock-bändistä kyse niin kyllä se on kitaristi, laulaja, kosketinsoittaja. Sitten basisti ja vikana rumpali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitaristien kanssa suhteilin kolmekymppiseksi asti. Sitten lähipiiri sanoi, että ei enää yhtään sellaista.
Onko mitään rasittavampaa kuin mies ja kitara? Johtuuko siitä, että roudasit kotiisi jonkun Anssi Kelan?
Köyhän miehen Steve Vai. Rasittavuudesta voidaan olla samaa mieltä.
Naama ratkaisee, ei soitin. Mutta nyt kun mietin, taitaa suosikkeja olla eniten rumpaleissa.