Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumpali,kitaristi,laulaja vai kosketinsoittaja,mihin näistä naiset lämpenee parhaiten?

Vierailija
01.03.2025 |

Basistin jätin pois koska hän jää joka tapauksessa ilman naista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama ratkaisee, ei soitin. Mutta nyt kun mietin, taitaa suosikkeja olla eniten rumpaleissa.

Vierailija
22/25 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianisti, sellisti ja saksofonisti ovat kuumimmat. Kontrabasson soittaja on myös todella hot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitaristi 

Vierailija
24/25 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen RSO:n konsertteja katsonut, niin olen sanonut miehelle joka vieressä istuu, että sinkkuaikoinani olisin lämmennyt vaikka käyrätorven soittajalle, kunhan olisi kauniita säveliä soittanut. Musikaalisuus on todella vetävä taito miehellä (ja toki näin musikaalisena naisena sanon että naisellakin tietty yhtä lailla, vaikka hetero olenkin). Mies osaa ottaa vitsinä tämän, kun ei itse ole kovin musikaalinen... Mutta jos pop-rock-bändistä kyse niin kyllä se on kitaristi, laulaja, kosketinsoittaja. Sitten basisti ja vikana rumpali. 

Vierailija
25/25 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitaristien kanssa suhteilin kolmekymppiseksi asti. Sitten lähipiiri sanoi, että ei enää yhtään sellaista. 

Onko mitään rasittavampaa kuin mies ja kitara? Johtuuko siitä, että roudasit kotiisi jonkun Anssi Kelan? 

Köyhän miehen Steve Vai. Rasittavuudesta voidaan olla samaa mieltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi