Rumpali,kitaristi,laulaja vai kosketinsoittaja,mihin näistä naiset lämpenee parhaiten?
Basistin jätin pois koska hän jää joka tapauksessa ilman naista.
Kommentit (25)
Kitaristit, vaikka ovat usein aika vaativia luonteeltaan ja narsistisia.
Riippuu vähän millainen tyyppi, mitä tekee työkseen ja missä asuu.
Aikoinani minä vedin kaikki naiset keikoilla. Olin pisin, parhaimmassa kondiksessa, suupaltein ja pogosin lavalla parhaiten.
t. Paikallisen bändin basisti
Kauniit paljon pierevät naiset on ihania ja parhaita.
Ap
Tottahan se kitaristi on ja nimenomaan soolokitaristi. Komppikitaristit pääsee korkeintaan kiilapojiksi.
Nykybändeissä ei ole basisteja, komppikitaristeja eikä rumpaleita, harvoin kitaristejakaan
Vierailija kirjoitti:
Saksofonisti
Sadomasofonisti
Vierailija kirjoitti:
Aikoinani minä vedin kaikki naiset keikoilla. Olin pisin, parhaimmassa kondiksessa, suupaltein ja pogosin lavalla parhaiten.
t. Paikallisen bändin basisti
Paikallisia naisiakin taisi teidän kylällä olla viisi.
Kitaristien kanssa suhteilin kolmekymppiseksi asti. Sitten lähipiiri sanoi, että ei enää yhtään sellaista.
Kitaristeja mahtuu 13 tusinaan, hyvä rumpali pitää koko pakan kasassa. Ehdottomasti kunnon rumpali (niitä on harvassa).
Vierailija kirjoitti:
Kitaristien kanssa suhteilin kolmekymppiseksi asti. Sitten lähipiiri sanoi, että ei enää yhtään sellaista.
Onko mitään rasittavampaa kuin mies ja kitara? Johtuuko siitä, että roudasit kotiisi jonkun Anssi Kelan?
Jos joskus haluisin oppia soittamaan jotain soitinta, niin se olisi bassokitara. Muut soittimet pitää lähinnä meteliä, mutta basso sentään kuulostaa kivalta. Kunhan ei pilaa liialla voluumilla.
Leena Peisa on sexy😋