Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakkarit tappelee lomista, keikkailija taas..

Vierailija
01.03.2025 |

.. lomailee ihan koska itse haluaa. Huvittaa kuunnella vakkareiden tappelua kun kukaan ei haluais olla toukokuuta lomalla, silti joku joutuu olemaan. Haha! Itse lomailen just silloin kun huvittaa, kenties koko kesän. Kippis! Elämä on valintoja.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkalaisena ei muuta hyvää ollutkaan, mutta olihan se kiva sanoa, etten ole käytettävissä hiihtolomien aikaan ja kesäloman valitsin aina ensimmäisenä. 

Nykyisin olen vakkarityössä ja lomat sovitaan tiimin kesken, esimies sitten vaan kuittaa meidän omat suunnitelmat. Olen yleensä se, joka joustaa lomien ajankohdassa. Enää ei ole koululaista taloudessa, joten voimme vapaammin valita paremmat loman ajankohdat. Koululaisten vanhemmat lomailkoon kalliimpina aikoina.

Vierailija
42/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä muutama keikkalainen tajusi, että heille ei kerry lomakuukausina eläkettä lainkaan. Taas yksi syy lisää kiukutella yli 55v vakityöntekijöille, jotka vie eläkerahatkin keikkalaisilta.

Kuvitteleeko joku vielä että nykyiset 20-30 vuotiaat tulee jotain muuta kuin takuueläkkeen ikinä saamaan? Toivottavasti kukaan nyt ei ainakaan tuon harhan takia mitään ylimääräistä tee.

Ja vaikka saisi, todennäköisesti se raha valuisi sairauksista aiheutuviin kuluihin näin perussairaana, jonka lääkkeet kallistuvat joka vuosi enemmän tai vähemmän. Puhumattakaan vanhetessa tulevista muista vaivoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi