Lomamatkalta kotiin klo 2 yöllä (jos lento on ajoissa) ja seuraavana päivänä töihin
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka järjestää asian noin huonosti? Jos ei ole lomapäiviä jäljellä, niin voi tuon päivän ottaa vaikka palkattomana. Kun kerran on varaa matkustaa, ei uskoisi että yksi palkaton päivä kaataisi talouden. Lisäksi pitää ottaa huomioon että lento voi olla useita tunteja myöhässä.
Hyvin ehtii tekemään etätöitä. En todellakaan ota vapaata, jos tulen kotiin keskellä yötä lomalta. Samoilla silmillä jaksaa oikein hyvin pari päivää.
No etätyö onkin aivan eri asia kun joku hektinen, fyysisesti ja psyykkisesti kuormittava lähityö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu hyvin ja olen näin tehnytkin (mies jäi kotiin lasten kanssa). Mulla muutenkin univaikeuksia ja usein saatan valvoa vaikka klo 3 jos en saa unta. Ja töihin menen silti. Nykyään vielä helpompaa, sillä työni alkavat klo 11. Ennen alkoi 7.
N33
Olet vielä kovin nuori. Kyllä tuossa iässä jaksoikin.
T. N 1970
Mitä ihmettä? Minä jaksan vieläkin, kun ei tuollaista nyt joka kuussa tapahdu.
Miten olet noin mummoitunut?
Toinen N 1970
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka järjestää asian noin huonosti? Jos ei ole lomapäiviä jäljellä, niin voi tuon päivän ottaa vaikka palkattomana. Kun kerran on varaa matkustaa, ei uskoisi että yksi palkaton päivä kaataisi talouden. Lisäksi pitää ottaa huomioon että lento voi olla useita tunteja myöhässä.
Hyvin ehtii tekemään etätöitä. En todellakaan ota vapaata, jos tulen kotiin keskellä yötä lomalta. Samoilla silmillä jaksaa oikein hyvin pari päivää.
No etätyö onkin aivan eri asia kun joku hektinen, fyysisesti ja psyykkisesti kuormittava lähityö.
No kyllä on heikkoa kamaa, jos ei jaksa yhden unettoman yön takia tehdä töitä? Ihan oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu hyvin ja olen näin tehnytkin (mies jäi kotiin lasten kanssa). Mulla muutenkin univaikeuksia ja usein saatan valvoa vaikka klo 3 jos en saa unta. Ja töihin menen silti. Nykyään vielä helpompaa, sillä työni alkavat klo 11. Ennen alkoi 7.
N33
T. N 1970
Toinen N 1970
Onko sinulla fyysisesti ja psyykkisesti raskas työ, kuten hoitotyö?
Kyselee mummoutuneeksi leimattu alkuperäinen N 1970 ?
; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
T. N 1970
Toinen N 1970
; )
On, yksi yötön yö on ihan vitsi. Ihan oikeesti nyt, oletteko te noin huonossa kunnossa?
Itse olen tullut yöllä Suomeen ja lähtenyt siitä suoraan työmatkalle, jossa palaveri alkanut klo 9. Tämä tosin ei ollut etukäteen tiedossa. Ei yksi huonosti nukuttu yö mikään ongelma ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
T. N 1970
Toinen N 1970
<
Kyllä, unettomat yöt ovat tuttuja. Mutta työpäivä sen jälkeen ei kyllä suju ilman ongelmia. Hyvä jos olet itse ikinuori.
T. N 1970
Jos olis pakko niin kyllä, nukun koneessa aina yölennot nukahtamislääkkeellä. Voin jäädä etätöihin halutessasi niin olis vielä mukavampi, töitä pitää silti paiskia täysillä!
N44
Eihän tuo ole ongelma eikä mikään? Menet illalla nukkumaan normaalisti. Vai tarkoitiko saman päivänä töihin joka on täysin eri kysymys?
Olen pari kertaa tullut noin, ekalla kertaa viideltä aamulla kotona ja meni kahdeksaksi töihin.
Toisella kertaa ei ihan yhtä tiivis aikataulu, kahdelta yöllä kotona ja menin yhdeksäksi töihin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole ongelma eikä mikään? Menet illalla nukkumaan normaalisti. Vai tarkoitiko saman päivänä töihin joka on täysin eri kysymys
Ap tarkoittaa että menisi suoraan töihin muutaman tunnin päästä.
Onnistuu helposti. Olen tullut kentälle neljältä aamulla ja töissä piti olla aamulla seitsemältä. Ja olin,matkaa kentältä kotiin oli onneksi vain noin 40 km. Töihin menin polkupyörällä ja matkaa 10 km.
Paska rasti, mutta onnistuisi. Mieluummin iltaan tuollaisen aikataulun jälkeen tai vapaapäivä.
Ikää 56, eli ei tarvi hollata lapsia matkalla/aamulla.
Vierailija kirjoitti:
On, yksi yötön yö on ihan vitsi. Ihan oikeesti nyt, oletteko te noin huonossa kunnossa?
Se, että pystyy valvomaan yön putkeen ja tekemään töitä perään, ei ole mikään hyvän fyysisen kunnon merkki. Toiset pystyvät, toiset eivät. Ei myöskään ole mikään kehuskelun paikka.
Onnistuu, MUTTA en tajua enää tässä iässä (33 😅) et miksi hitossa pitäisi väkisin venyttää sitä matkaa niin pitkäksi kuin mahdollista. Mieluummin menisin sitten vaikka päivää aikaisemmin (ja kyllä, maksaisin yhden majoitusyön lisää) kuin lentelisin taivaalla metallipurkissa keskellä yötä unirytmiä sekoittamassa ja samalla pilaamassa ekaa työpäivää/-viikkoa.
P.s. jotain outoa kommentoinnissa, sorry jos tulee tuplasti
Tottakai onnistuu, olen tehnyt monta kertaa noin. Jos et ole varma pystytkö tuohon niin vaihda lento aikaisemmaksi. Pelkäätkö että nukahdat kesken päivän vai miksi epäilet?
Onko etätyö mahdollista? Liukumat?
"Kyllä, unettomat yöt ovat tuttuja. Mutta työpäivä sen jälkeen ei kyllä suju ilman ongelmia. Hyvä jos olet itse ikinuori.
T. N 1970"
No ei ole mikään ikinuori, jos joskus yöttömän yön jälkeen jaksaa tehdä töitä.
Sinä taidat olla joku ikivanhus.
Periaatteessa onnistuisi, mutta mun työ vaatii keskittymistä ja tarkkuutta, joten en tekisi noin.
Joskus nuorena olisi voinut minulle onnistua, mutta nykyään en enää aikatauluta mitään matkoja noin tiukille. Tämähän on ihan oma valinta, jos joku päättää noin tehdä, niin mikäs siinä. Varmaan vähän vaikuttaa työtehtäväkin. Enpä haluaisi aamutuimaan sellaisen kirurgin leikattavaksi, joka olisi nukkunut vain pari tuntia.