Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomamatkalta kotiin klo 2 yöllä (jos lento on ajoissa) ja seuraavana päivänä töihin

Vierailija
01.03.2025 |

Onnistuisko sinulta?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkaltakin joutuu tulemaan joskus tuohon aikaan ja ihan normaali työpäivä on on ollut seuraavana päivänä. Lomalta tullessa on sentään rentoutunut, työmatkalta tullessa olisi kyllä loman tarpeessa.

Vierailija
42/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa onnistuisi, mutta mun työ vaatii keskittymistä ja tarkkuutta, joten en tekisi noin. 

Oletko kirurgi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä, unettomat yöt ovat tuttuja. Mutta työpäivä sen jälkeen ei kyllä suju ilman ongelmia. Hyvä jos olet itse ikinuori.

T. N 1970"

No ei ole mikään ikinuori, jos joskus yöttömän yön jälkeen jaksaa tehdä töitä. 

Sinä taidat olla joku ikivanhus. 

Ok, sanotaan näin. Saat papukaijamerkin !

En ole jäänyt töistä pois unettomuuden takia, mutta työpäivä ei suju niin hyvin kun pitäisi sellaisen yön jälkeen. On myös sairauksia, jotka voivat vaikuttaa jaksamiseen.

Tupakkaa ja alkoholia en käytä.

Vierailija
44/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän moni työmatkaltakin palaava on kotona vasta tuohon aikaan, jos kentältä on yhtään enemmän matkaa kotiin. Mitä ihmeellistä tuossa oikein on? 

Vierailija
45/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa onnistuisi, mutta mun työ vaatii keskittymistä ja tarkkuutta, joten en tekisi noin. 

Oletko kirurgi?

En.

Vierailija
46/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma. Siinä ehtii ottaa torkut ennen seuraavaa vuoroa. 

Vierailija
47/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana päivänä? Eli ehdin hyvin nukkumaan ja valmistautumaan seuraavaan päivään.

Vierailija
48/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saavut kotiin 02.00 niin seuraava päivä on 22 tunnin päästä.

Vierailija
49/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka järjestää asian noin huonosti? Jos ei ole lomapäiviä jäljellä, niin voi tuon päivän ottaa vaikka palkattomana. Kun kerran on varaa matkustaa, ei uskoisi että yksi palkaton päivä kaataisi talouden. Lisäksi pitää ottaa huomioon että lento voi olla useita tunteja myöhässä.

Just tää myöhässäolo! 20 vuotta sitten kaikki oli ajallaan ja saatoin tulla etelän lomalta 2 eri bussilla kotiin, nukkua tunnin ja sitte töihin. Nykyisin en uskaltaisi kun tuntuu että iso osa kyydeistä on myöhässä.

Vierailija
50/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallon alue, jossa on päivä, on silloin kääntyneenä Aurinkoonpäin. Päivällä voidaan tarkoittaa myös koko vuorokautta."

Kummasta päivästä puhutaan?

Vierailija
51/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka järjestää asian noin huonosti? Jos ei ole lomapäiviä jäljellä, niin voi tuon päivän ottaa vaikka palkattomana. Kun kerran on varaa matkustaa, ei uskoisi että yksi palkaton päivä kaataisi talouden. Lisäksi pitää ottaa huomioon että lento voi olla useita tunteja myöhässä.

Ei kai se mistään lomapäivistä ole kiinni, vaan tuolle paluu päivälle tuleekin jotain pakollista, jossa olla paikalla. Ei kaikkialle edes lennetään päivittäin, joten joskus on pakko järjestellä noin. En pidä minään ongelmana tuollaista aikataulua, jos ei muuten saa järjesteltyä. 

Vierailija
52/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei. Nukun aika vähän, n.kuusi tuntia. Enempää en ole koskaan voinut nukkua. Mutta sen on sitten oltava hyvää unta.

Ja riippuu myös iästä. Nuorenahan sitä biletettiin neljään asti aamulla ja sitten vaan töihin kahdeksaan. Ei ollut mikään ongelma. 

Vierailija
53/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä, unettomat yöt ovat tuttuja. Mutta työpäivä sen jälkeen ei kyllä suju ilman ongelmia. Hyvä jos olet itse ikinuori.

T. N 1970"

No ei ole mikään ikinuori, jos joskus yöttömän yön jälkeen jaksaa tehdä töitä. 

Sinä taidat olla joku ikivanhus. 

Ok, sanotaan näin. Saat papukaijamerkin !

En ole jäänyt töistä pois unettomuuden takia, mutta työpäivä ei suju niin hyvin kun pitäisi sellaisen yön jälkeen. On myös sairauksia, jotka voivat vaikuttaa jaksamiseen.

Tupakkaa ja alkoholia en käytä.

Olen siis syntynyt 1970, N.

Vierailija
54/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saavut kotiin 02.00 niin seuraava päivä on 22 tunnin päästä.

Näin on. Huonosti muotoiltu otsikko. On kuiteinkin selvää että Ap tarkoittaa töihin menoa muutama tunti saapumisen jälkeen, eli samana aamuna.

Vierailija
55/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistuis. Menis helposti tunti, että nukahtaisin eli kello ois 3.00, herätys ois 5.30 ja klo 6 pitäis jo olla auton ratissa ja töissä pitää heti aamusta olla skarppina.

Vierailija
56/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä, mutta minulta onnistuisi. En muutenkaan nuku töihin paluulta edetltävänä yönä juurikaan,

Vierailija
57/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi joku haluaa pistää kroppansa moiseen rääkkiin. Omapahan on kroppanne. Itse arvostan enemmän terveyttäni.

Vierailija
58/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä haluis lomailla noin. Mulla menis koko loma pilalle kun vit*ttaisi se takaisintulo ja töihinmeno. Kyllä mulla pitäisi olla seuraava päivä vapaa.

Vierailija
59/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan nuorempana onnistui ja luultavasti tuommoista tapahtuikin. Ei niitä unia silloin niin tarvinnut ajatella, sitä mentiin minne piti kun aika oli. Siihen maailman aikaan ei tietysti siitä unesta ja sen laadusta niin jumalattomasti touhotettukaan kun nykyään, kun joka umpiterveellä iikalla on joku älykello ranteessa näyttämässä että vielä ollaan hengissä.

Nyt 62-vuotiaana ei tulis mieleen edes kokeilla töihin menoa aamuyön lentomatkan jälkeen. Enkä sen ymmärtääkseni tarvitse edes niitä älylaitteita, on sen verran älyä ihan omasta takaa.

Vierailija
60/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt yövuoroon vaikka aamulla heräsin 8:30 hyvin jaksoin, vaikka neljän aikaan aamulla alkoi väsyttämään. Mutta olen muutenkin huono yöllä nukkumaan aamuyölle valvon 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi