Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulet miehesi tekisi sinulle jos jäisit kiinni uskottomuudesta

Vierailija
01.03.2025 |

Olisiko väkivaltainen?

Mykkäkoulu?

Häipyisi saman tien eikä enää palaisi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tähän mennessä on joka kerran yrittänyt sovintoseksiä ja on siinä usein onnistunutkin, mutta ensikerralla sekin on sitten loppu. 13. kerta toden sanoo.

Vierailija
42/45 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi utelias tietämään lisää ja ehdottaisi ehkä että jatketaanko avoimessa suhteessa. Tiedän että hän haluaisi kokea myös jotain sellaista mitä meidän makuukammarissa ei tapahdu. On joskus puhuttu että emme kumpikaan ole mustasukkaisia.  Emme kuitenkaan eroaisi - olemme hyvin kiintyneitä toisiimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuskin mitään, itkuksi todennäköisesti menisi. Sitä pettämiskumppania kohti saattaisi huitaista.

En ole näin itse tekemässä mutta aiemmista elämänkokemuksistaan päätellen olen aika varma. Exänsä oli jäänyt kiinni olosuhteissa, joissa molemmat osapuolet oli paikalla ja oli yrittänyt tämän toisen miehen päälle käydä, kaverinsa oli onneksi myös ollut tilanteessa ja estänyt. 

Voi kyllä olla, että tällä iällä hallitsisi tunteensa jo paremmin. Joka tapauksessa saisin varmasti alkaa etsiä asuntoa.

Miksi miehesi "saattaisi huitaista" sitä, jonka kanssa vaimo on pelehtinyt? Se vaimohan on pettänyt häntä, tuskin tuo toinen mies on luvannut miehellesi uskollisuutta?

Se toinen mies olisi kajonnut varattuun naiseen.

rautaputki .com

Vierailija
44/45 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroita nyt ainakin lentelis. En uskalla miettiä asiaa. Eikä onneksi tarvitsekaan. 

Vierailija
45/45 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso itse kertoi uskottomuudestaan. Seuraavana päivänä lähti asumaan uuden miehensä kanssa. Tämä yli 25 vuoden yhteiselon jälkeen ja ilman etukäteisvaroitusta.

En huutanut, en lyönyt. Olin vain äärimmäisen pettynyt siihen että hän petti luottamukseni.

Kaverille kävi kans noin. Ei ollu kyllä naimisissa, mutta 15v oli yhdessä ja asui yhdessä. Nainen lähti pokkana ja reilusti vailla selityksiä. Kaveri ei reagoinut mitenkään.  Se nainen ei sanonut jääkö asumaan asuntoon jne jne. Kaveri purki oman vuokrasopimuksen ja asunto jäi sille naiselle. NAisella oli luurikin kaverin nimissä. Kaikki se sulki. Hyvä ylläri sille ex naiselle, kun asunnosta vuokrat maksamatta ja sen nimissä oli se asunto. Ei kaveri sille mitään ilmotellut, kun ei se sanonu mitään haluuko jäädä asuntoon asumaan. Luurikin meni kiiinni, niin  nainen raivos ympäri kyliä.

Ex nainen syytti kaveria kaikesta.. Sille naiselle nauro sen omatkin kaverit. Jos lähdet noin, niin mitä luulet saaavas takas. Tossakaan ei tehty mitään väärin, mutta miks yksikään maksais jonkun ex kumppanin jutut. Onhan sillä uus mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi