Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulet miehesi tekisi sinulle jos jäisit kiinni uskottomuudesta

Vierailija
01.03.2025 |

Olisiko väkivaltainen?

Mykkäkoulu?

Häipyisi saman tien eikä enää palaisi?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso itse kertoi uskottomuudestaan. Seuraavana päivänä lähti asumaan uuden miehensä kanssa. Tämä yli 25 vuoden yhteiselon jälkeen ja ilman etukäteisvaroitusta.

En huutanut, en lyönyt. Olin vain äärimmäisen pettynyt siihen että hän petti luottamukseni.

Vierailija
2/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tavallista on tuollainen reagointi mitä saatiin eilen lukea oikeudenkäynnistä? (Jossa oli kyseessä ilmeisesti vain mustasukkainen pettämisen epäily, ei kiinnijääminen.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tavallista on tuollainen reagointi mitä saatiin eilen lukea oikeudenkäynnistä? (Jossa oli kyseessä ilmeisesti vain mustasukkainen pettämisen epäily, ei kiinnijääminen.)

Linkki?

Vierailija
4/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies voisi tehdä??? Kaikki viranomaiset on aina naisen puolella kun vähän kyyneleitä vierittää 😂😂 miehen vaihtoehdot on hyväksyä tilanne tai kärsiä tuomio keksityistä syytteistä 😂😂

Vierailija
5/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuskin mitään, itkuksi todennäköisesti menisi. Sitä pettämiskumppania kohti saattaisi huitaista.

En ole näin itse tekemässä mutta aiemmista elämänkokemuksistaan päätellen olen aika varma. Exänsä oli jäänyt kiinni olosuhteissa, joissa molemmat osapuolet oli paikalla ja oli yrittänyt tämän toisen miehen päälle käydä, kaverinsa oli onneksi myös ollut tilanteessa ja estänyt. 

Voi kyllä olla, että tällä iällä hallitsisi tunteensa jo paremmin. Joka tapauksessa saisin varmasti alkaa etsiä asuntoa.

Vierailija
6/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisi avioeron. Loukkaantuisi tietysti todella paljon. Mieheni ei ole väkivaltainen. Mutta ei ole kyllä mitään aikomuksia häntä pettää.

Vierailija
7/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittäisi teetä ja sanoisi sitten, että puhutaanko. 

Vierailija
8/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuisi. 

Vierailija
9/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pyytäisi minulta anteeksi ettei ole pystynyt pitämään minua tarpeeksi tyytyväisenä ja lupaisi tehdä rankemmin töitä suhteemme eteen.

Vierailija
10/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtunut mitään noista. Sovittiin ja jatkettiin eteenpäin.

Vierailija
11/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska puolisoni on kieltäytynyt seksistä jo vuosien ajan ja olen hänelle kertonut, etten kieltäydy mahdollisuudesta, hän ei todennäköisesti ylireagoi. Uskon kuitenkin, että hän on hyvin pettynyt.

Jos minulle kävisi näin, minulla ei olisi enää mitään syytä olla tässä suhteessa ja odottaa. Hän on tehnyt valintansa ja se en ole minä.

Vierailija
12/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti vain hyväksyisi asian, koska ei muutakaan voisi. Vaikea ainakaan kuvitella,  että alkaisi avioeroa vaatia. Mieheni on juuri sellainen ihminen, joka jäisi mieluummin huonoonkin suhteeseen kuin jäisi yksin.

Itselläni taas ei olisi mitään ongelmaa päättää suhdetta jos toinen pettäisi, koska en koskaan yksinjäämistä pelännyt. 

Vierailija
13/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka jäi kiinni vieraista. Olivat onneksi käyttäneet kumia. Huomasi jo hajusta.

Ryttyyttelin parit varvit lisää ja annoin pakit.

Toki nykyisin tiedän, että siemenet sisällä ja naisen väittämä on raiskaus, niin eroa pitää pohjustaa hetken kuivalla kaudella. Samoin kannattaa käydä vieraissa tai tehdä jotain vastaavaa, että nainen lähtee itse. Pakkien jälkeen tulee herkästi tunnekuohussa perättömiä ilmiantoja.

Vierailija
14/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ajatellut kokeilla. 

Vierailija
15/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan loukkaantuisi, vetäytyisi, olisi aika hiljainen. Ei ainakaan olisi väkivaltainen. Vaikea sanoa haluaisiko erota, vai mitä tapahtuisi. Sekin on mahdollista, että mitään ei tapahtuisi, asia vaiettaisiin pois. Puolisolla on tapana vältellä konfliktia, viimeiseen asti.

Vierailija
16/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vieläkin pitkässä suhteessa omat kodit. Vetäytyisi, ei vastaisi mihinkään ja jonkun viikon päästä ekassa keskustelussa ilmoittaisi että tämä oli tässä. Ja jos olisi toisin päin niin varman aika samanlainen reaktio.

Vierailija
17/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään ollaan jo lisääntymisiän ylittäneitä ja olemme hyvin itsenäisiä ihmisiä muutenkin.

Vierailija
18/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittäisi teetä ja sanoisi sitten, että puhutaanko. 

Mikäs mies se tämmöinen on? 

Vierailija
19/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni pyytäisi minulta anteeksi ettei ole pystynyt pitämään minua tarpeeksi tyytyväisenä ja lupaisi tehdä rankemmin töitä suhteemme eteen.

Harvinaisen säälittävä mies. Joshuora pettää, se ei ole miehen vika vaanhuoran. Huoranelämästä tulisi hankalaa, itse valitsi tämän.

20/45 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokki on jo edesmennyt. Veikkaisin, että ensin olisi tullut h***vetinmoinen huuto, sitten heitelty keittiön tuoleja ja sen jälkeen olisi poistunut asunosta. En tiedä, olisiko koskaan tullut takaisin.

Onneksi ei tullut mieleenkään kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä