Mitä luulet miehesi tekisi sinulle jos jäisit kiinni uskottomuudesta
Olisiko väkivaltainen?
Mykkäkoulu?
Häipyisi saman tien eikä enää palaisi?
Kommentit (45)
Riippuisi siitäkin kenen kanssa olisin ollut
Ei se meinaisi uskoa sitä. Tietää kyllä, että 27 yhteisen vuoden jälkeenkin olen edelleen häneen korviani myöten rakastunut.
Mutta jos jossain mielenhäiriössä noin olisi mennyt käymään, niin ero siitä tulisi. Mies ei olisi väkivaltainen, mutta ei varmaan paljoa olisi keskusteltavaa. Todennäköisti hän lähtisi jonnekkin, varmaan perheensä mökille. Talot ja muut jaettaisiin myöhemmin.
Olen muutaman kerran nähnyt unta, että olen pettänyt miestäni. En pettämisestä itsestään, vaan siitä pettämisen jälkeisestä tilanteesta kun olen tajunnut tekoni. Ihan kauhea paniikki on tullut, ja sitten helpotus kun olen tajunnut että oli vain unta. En taida olla pettäjätyyppiä.
Lähtisi varmaan muutamaksi päiväksi halkomettään funtsimaan jatkoaan. En osaa sanoa olisiko hänen puoleltaan ero vai ei. Itse en osaa kuvitella suhteen jatkamista vaikka pettäjä olisin minä.
Varmaan aika asiallisesti saataisiin lusikat jaettua.
Italiassa on tavanomaista, että petetty mies tappaa vaimonsa. Asiat sutjaillaan maton alle rahalla, että mafian painostuksella. Kukaan ei lähde mafiaa vastaan.
Varmaan surullinen, ei anakaan löisi. Mutta itsepä on pihtaillut kymmenen vuotta.
Ostaisi Triplan Prismasta lapion, jätesäkkejä, puhdistusainetta, jesari ym. tykötarvetta.
Reikäni kuuluvat miehelleni, joten saisin kovan rangaistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Veisi hoitoon.
Avaaja olisi suljetun osaston tarpeessa
Gumman skulle flyga ut för gott och det genast. Börjar annat smaka, är det bara att lägga av. Så har det genomgående varit, oberoende av vem det har börjat smaka för. Tabbar skall göras i ungdomen. Senare blir det komplicerat.
Suurin osa eroaa. Onko se jotenkin yllättävä reaktio?
Vierailija kirjoitti:
Ampuisi.
Tappaisi.
Tuskin tekisi mitään. Ei sitä kiinnosta. Unohti syntymäpäivänikin.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa eroaa. Onko se jotenkin yllättävä reaktio?
Mutta ei kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuskin mitään, itkuksi todennäköisesti menisi. Sitä pettämiskumppania kohti saattaisi huitaista.
En ole näin itse tekemässä mutta aiemmista elämänkokemuksistaan päätellen olen aika varma. Exänsä oli jäänyt kiinni olosuhteissa, joissa molemmat osapuolet oli paikalla ja oli yrittänyt tämän toisen miehen päälle käydä, kaverinsa oli onneksi myös ollut tilanteessa ja estänyt.
Voi kyllä olla, että tällä iällä hallitsisi tunteensa jo paremmin. Joka tapauksessa saisin varmasti alkaa etsiä asuntoa.
Miksi miehesi "saattaisi huitaista" sitä, jonka kanssa vaimo on pelehtinyt? Se vaimohan on pettänyt häntä, tuskin tuo toinen mies on luvannut miehellesi uskollisuutta?
Ei sellasta tapahtuisi mutta kuvitteellisessa maailmassa avioliitto olisi vain rauhallisesti ohi. Ei siitä keskusteltas sen enempiä eikä riideltäs. Kaikki ois vaan ohi.
Ei se minulle mitään tekisi, järkevä ihmimen.
Varmaan loppuisi kommunikointi ja eri asuntoihin niin pian kuin mahdollista.
Tosin en kyllä pettäisikään joten tilanne melko hypoteettinen.