Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisman työntekijät eivät ainakaan työtahdin takia uuvu

Vierailija
01.03.2025 |

Noin hidasta työntekoa ei katsottaisi missään muualla kuin S-ryhmässä. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma on kiireiselle kaikista huonoin valinta kaupassa käyntiin. Eikö voi tilata kotiin, jos on kiire ja täytyy saada paljon?

Jokainen kauppa on.  Lidlissä kuultua "kassa neljä aukeaa". No mentiin viereisen kassajonon kaksi viimeistä kun edellä oli vielä neljä asiakasta.  Vissiinkin silloin vasta soittivat kotiin sille kassahenkilölle että on tultava kassalle.  Olisi hyvin kerennyt odotellessa kahvit juomaan ja käymään tupakalla 

Vierailija
22/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole kyllä kauheasti moitittavaa Prismasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 vuotta kokemusta hyllyttämisestä, 3 tutkintoa joista viimeisin merkonomi, cvssä ei tyhjiä aukkoja. vuosien kokemus duunari hommista. Ikää alle 40.

Silti meni hakemukseni kesätyöstä hyllyttäjän hommasta hylkyyn heti suorilta käsin kun hain prismaan.

Ovat ulkoistaneet rekryn toiselle firmalle joilla on tekoäly katsomassa onko cvssä piste tjs. väärässä paikkaa. 

Eivät hae hyvää työntekijää vaan hakevat hyvää työnhakijaa. 

Nyt kaivan napaa ja piereskelen.

Näin suomi nousuun 2025!

Ei Suomi nouse sillä, että porukka menee kaupan kassalle istumaan. Myyjät voi jo pitkälti automatisoida pois, suomalaisten pitää mennä töihin, jossa tuotetaan oikeaa lisäarvoa kansantaloudelle.

Lue viesti johon vastasit uudelleen.

Vastasin siihen. Turhaan päivitellään, että ei oteta töihin. No ei oteta kun kaupoilla ei ole enää tarvetta ottaa porukkaa istumaan sinne kassalle kun siitä ei tule lisäarvoa, vaan kuluja.

Jos otetaan ihminen, niin mahdollisimman halvalla kustannukset minimoiden. Silloin ei merkkaa mitkään tutkinnot, kokemus, päinvastoin, ei haluta kallista työntekijää.

Vierailija
24/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun tässä missä asun oli aikoinaan S-market jonka nimesin hidasmarketiksi. Kaikki työntekijät oli ihan uskomattoman hitaita varsinkin kassalla. Siis, n. kaksi kertaa hitaampia kuin muualla. Ja joskus mennessä kassalle, niin se kassatyöntekijä alkoi vaan ihmetellä niitä mun ostoksia siinä. Ja kyseessä siis ihan tavalliset yhden ihmisen ruokaostokset, ei mitään jättikokoisia zucchineja tai kondomipaketteja. :D 

Lisäksi kaupassa soi vielä ihan järkyttävän paska musiikki kokoajan. 

Vierailija
25/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne vain jöpöttävät siellä kassan takana passiivisesti. Esim. Lidlissä vaaditaan, että heti kun ei ole asiakkaita, on noustava ja mentävä esim. hyllyttämään.

Suosin kaikkialla itsepalvelukassoja, mukavampi asiointi kuin joku mököttäjäakka heittelee ostoksiasi.

Oletko huomannut kauppojen kokoeroa.  Liidelissä on hyllyt heti kassan vierellä.  Kyllä S marketistakin kassa poistuu hyllyille kun ei asiakkaita.

Vierailija
26/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ovat prismassa kassat hoitaneet työnsä. En ole kohdannut hidastelua. Ystävällistä palvelua olen saanut.

Vierailija
27/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeintä palvelua olen saanut Citymarketissa.

Vierailija
28/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härmälän K-market on ainoo tympee paikka, muista kaupoista ei ole valittamista.

Vierailija
29/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät ne katso MITKÄ LAARIT irtokarkeista ovat tyhjiä ja sitten hae niitä varastosta. Täyttävät ihan summittaisesti. 

Tirsk. Ne irtokarkitko sut nyt sai kitisemään. 

Vierailija
30/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun tässä missä asun oli aikoinaan S-market jonka nimesin hidasmarketiksi. Kaikki työntekijät oli ihan uskomattoman hitaita varsinkin kassalla. Siis, n. kaksi kertaa hitaampia kuin muualla. Ja joskus mennessä kassalle, niin se kassatyöntekijä alkoi vaan ihmetellä niitä mun ostoksia siinä. Ja kyseessä siis ihan tavalliset yhden ihmisen ruokaostokset, ei mitään jättikokoisia zucchineja tai kondomipaketteja. :D 

Lisäksi kaupassa soi vielä ihan järkyttävän paska musiikki kokoajan. 

Jos osaat kirjoittaa kondomipaketin yhteen, niin kyllä sun sitten pitää osata kirjoittaa KOKO AJAN erikseen. Muista se nyt!

Vierailija
31/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paikallinen s- market on muuttumassa Prismaksi ja työt loppusuoralla .Kassoja auki nykyisin  aina vain muutama,tätä ollut jo pitkään,  torstaina illalla vain yksi ja jono pitkä.Väkisten  yritetään saada asiakkaat käyttämään itsepalvelukassoja, minä en periaatteesta niitä käytä( nyt tulee tietty alapeukkuja).En käy enään kaupassa  kassajonojen  vuoksi kuin silloin kun jotain tuotetta ei naapurikaupasta saa.

Vierailija
32/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 vuotta kokemusta hyllyttämisestä, 3 tutkintoa joista viimeisin merkonomi, cvssä ei tyhjiä aukkoja. vuosien kokemus duunari hommista. Ikää alle 40.

Silti meni hakemukseni kesätyöstä hyllyttäjän hommasta hylkyyn heti suorilta käsin kun hain prismaan.

Ovat ulkoistaneet rekryn toiselle firmalle joilla on tekoäly katsomassa onko cvssä piste tjs. väärässä paikkaa. 

Näin suomi nousuun 2025!

Ei Suomi nouse sillä, että porukka menee kaupan kassalle istumaan. Myyjät voi jo pitkälti automatisoida pois, suomalaisten pitää mennä töihin, jossa tuotetaan oikeaa lisäarvoa kansantaloudelle.

Lue viesti johon

Tiedätkö mitä on hyllytys?

Vierailija
33/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä paikallinen s- market on muuttumassa Prismaksi ja työt loppusuoralla .Kassoja auki nykyisin  aina vain muutama,tätä ollut jo pitkään,  torstaina illalla vain yksi ja jono pitkä.Väkisten  yritetään saada asiakkaat käyttämään itsepalvelukassoja, minä en periaatteesta niitä käytä( nyt tulee tietty alapeukkuja).En käy enään kaupassa  kassajonojen  vuoksi kuin silloin kun jotain tuotetta ei naapurikaupasta saa.

Ihmiset pakotetaan jonottamaan kahdesta syystä. 1. ei tarvitse maksaa toisen kassan palkkaa 2. näyttää paremmalta kun on ihmisiä ihan jonoksi asti!

Jos voitan lotossa niin loppuu minun kaupassa käynti siihen!

Vierailija
34/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vältän itsepalvelukassoja. Haluan palvelua, ruokakaupassa on hyvä kate. 

Vierailija
35/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin suomi nousuun 2025!

Varmaan sun hakemus hylättiin sen takia, että sulle pitäisi maksaa liikaa palkkaa. Kaupan TESissä merkonomin tutkinto lasketaan suoraan 3 vuodeksi työkokemusta, ja siihen nuo sun oikeat 4 työkokemusvuotta päälle. Sullehan joutuisi maksamaan varmaan ainakin pari euroa enemmän tunnissa kuin sille kokemattomalle 18v ylioppilaalle, joka kuitenkin todellisuudessa hyllyttää ihan yhtä hyvin, kun ei siinä hommassa kokemusvuodet varsinaisesti lisää työtehoa. Nimenomaan S-ryhmällä suurin osa työntekijöistä onkin hyvin nuoria, ja usein vieläpä vaaleita naisia - sattumaako...

Vierailija
36/52 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pakotetaan jonottamaan kahdesta syystä. 1. ei tarvitse maksaa toisen kassan palkkaa 2. näyttää paremmalta kun on ihmisiä ihan jonoksi asti!

Jos voitan lotossa niin loppuu minun kaupassa käynti siihen!

Kun kuolen, niin loppuu minun kaupassa käynti siihen. Ei kai kukaan ilokseen käy kaupassa, vaan elääkseen. 

Vierailija
37/52 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne vain jöpöttävät siellä kassan takana passiivisesti. Esim. Lidlissä vaaditaan, että heti kun ei ole asiakkaita, on noustava ja mentävä esim. hyllyttämään.

Suosin kaikkialla itsepalvelukassoja, mukavampi asiointi kuin joku mököttäjäakka heittelee ostoksiasi.

Olen ollut töissä molemmissa kaupoissa, Prismassa kassalla. Ne ovat ihan eri kokoluokan kauppoja ja työtehtävät on jaettu eri tavalla. Prismassa oli osastoittain. Toki hiljaisina hetkinä voi mennä hyllyttämään, mutta ei siellä se ollut automaattista. Kassalle tuleminenkin kestää hetken kun on pidempi kävelymatka, sitten varmaan valittaisit miten hitaasti Prismassa tullaan purkamaan jonoja :D

Vierailija
38/52 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtahti on 100 % suhteessa maksettuun palkkaan. 

Jos tosi rehellisiä ollaan, niin S-ryhmä voisi suurimman osan myyjistä korvata itsepalveluautomaateilla. Toki jotkut vanhemmat asiakkaat tykkäävät ihmiskassasta, mutta se rahallinen säästö kattaisi kyllä pienen negatiivisen palautteen ja homma kuitenkin toimisi.

Aika huonot lähtökohdat lähteä vaatimaan myyjiltä kovia palkankorotuksia.

Ainakin tämän kaupungin yhdessäkin Prismassa on jo kaksi itsepalvelukassa-aluetta. Niin vaan toinen oli aika tyhjillään kun kävin siellä. Monet edelleen käyttävät ihmiskassoja ja haluavat tukea työllistymistä.

Vierailija
39/52 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vältän itsepalvelukassoja. Haluan palvelua, ruokakaupassa on hyvä kate. 

Minä käytän järkeä. Jos mun edellä on asiakkaita täysillä kärryillä, niin en todellakaan jää siihen jonoon tuijottelemaan 10 minuutiksi. Mulle on hyvää palvelua se, että kauppa on järjestänyt mahdollisuuden poistua kaupasta nopeasti jatkamaan sitä muuta elämää. 

Vierailija
40/52 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin suomi nousuun 2025!

No, mikset hae valtiolle toimistohommiin? Valtiolle.fi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi