Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prisman työntekijät eivät ainakaan työtahdin takia uuvu

Vierailija
01.03.2025 |

Noin hidasta työntekoa ei katsottaisi missään muualla kuin S-ryhmässä. 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtahti on 100 % suhteessa maksettuun palkkaan. 

Vierailija
2/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikuntoisten työtoimintapaikka.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät ne katso MITKÄ LAARIT irtokarkeista ovat tyhjiä ja sitten hae niitä varastosta. Täyttävät ihan summittaisesti. 

Vierailija
4/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät ne katso MITKÄ LAARIT irtokarkeista ovat tyhjiä ja sitten hae niitä varastosta. Täyttävät ihan summittaisesti. 

Vaatisi joko kirjoitustaitoa tai hyvää muistia. 

Vierailija
5/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolikuntoisten työtoimintapaikka.  

No tämä. S-ryhmällä on kyllä sen luokan mummoa ja erikoismiestä töissä, että ihan jo sen takia asion mieluummin Cittarissa.

Vierailija
6/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarkalleen on Prismassa hidasta? 

Ainakin omat kokemukset ovat sellaisia, että Citymarketissa on aina jotain hankalaa kassalla, ja toiminta hidasta. Prismassa sen sijaan muistutellaan asiakasta hyödyntämään alennuksia, ja tästä kaikesta huolimatta kassalta selviytyy nopeammin kuin K-ryhmän kaupassa. 

Cittarissa myyjä löi kassaan väärän hinnan. Kyseessä oli käyttötavaratuote, jossa kaksi tuotetta oli yhtenä pakettina, ja uloimmassa tuotteessa oli erillinen hintalappu (viivakoodeineen), joka oli pudonnut minun ottamasta kappaleesta pois. Kyselemättä kassa kaivoi jostain tuotteen sisältä toisen viivakoodin ja löi sen kassaan. Siinä oli vain se ongelma, että kahden tuotteen pakkaus oli tarjouksessa, ja kassajärjestelmä löysi tällä yksittäisen tuotteen hinnalla kalliimman kokonaishinnan paketille. Kun tästä huomautin, seurauksena oli ynseä no tän tää nyt maksaa, otatko vai et. Prismassa todennäköisesti olisi tarjottu muuta vaihtoehtoa. Siellä kassasekoilut on aina järjestetty jotenkin asiakasta nolaamatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on kiireiselle kaikista huonoin valinta kaupassa käyntiin. Eikö voi tilata kotiin, jos on kiire ja täytyy saada paljon?

Vierailija
8/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmällä on myös erikoisuutena se, että puhelimella maksaminen on tehty todella hankalaksi. Lukulaite ei millään meinaa lukea puhelinta, vaikka sitä miten siinä pyörittelisi. Tämän on pakko olla jonku S-ryhmän itse kehittämän järjestelmän syytä, sillä missään muissa kaupoissa ei noin käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hidasta on, ja jos erehdyt kysymään jotain joltain, vastaus ööööööö emmä tiedä

Vierailija
10/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vain jöpöttävät siellä kassan takana passiivisesti. Esim. Lidlissä vaaditaan, että heti kun ei ole asiakkaita, on noustava ja mentävä esim. hyllyttämään.

Suosin kaikkialla itsepalvelukassoja, mukavampi asiointi kuin joku mököttäjäakka heittelee ostoksiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tehdään palkan eteen ja jos ei paljoa makseta niin silloin ei myöskään tartte paljoa tehdä! Ihan selkeetä.

Vierailija
12/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtahti on 100 % suhteessa maksettuun palkkaan. 

Jos tosi rehellisiä ollaan, niin S-ryhmä voisi suurimman osan myyjistä korvata itsepalveluautomaateilla. Toki jotkut vanhemmat asiakkaat tykkäävät ihmiskassasta, mutta se rahallinen säästö kattaisi kyllä pienen negatiivisen palautteen ja homma kuitenkin toimisi.

Aika huonot lähtökohdat lähteä vaatimaan myyjiltä kovia palkankorotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät ne katso MITKÄ LAARIT irtokarkeista ovat tyhjiä ja sitten hae niitä varastosta. Täyttävät ihan summittaisesti. 

Et ole ilmeisesti koskaan ollut missään kaupassa töissä. Ei siellä varastossa ole jokaiselle tavaralle merkittyä paikkaa. Meillä rullakossa kaikki mikä ei mahdu hyllyyn. Helpommalla pääsee kun purkaa siitä rullakosta ensin myös muut tavarat paikalleen, että pääsee täyttämään ne joita sieltä alimmaisena olevia kaipailee.

Vierailija
14/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkotahtisin ja kiireisin päivittäistavarakauppa on lidl työntekijän kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta kokemusta hyllyttämisestä, 3 tutkintoa joista viimeisin merkonomi, cvssä ei tyhjiä aukkoja. vuosien kokemus duunari hommista. Ikää alle 40.

Silti meni hakemukseni kesätyöstä hyllyttäjän hommasta hylkyyn heti suorilta käsin kun hain prismaan.

Ovat ulkoistaneet rekryn toiselle firmalle joilla on tekoäly katsomassa onko cvssä piste tjs. väärässä paikkaa. 

Eivät hae hyvää työntekijää vaan hakevat hyvää työnhakijaa. 

Nyt kaivan napaa ja piereskelen.

Näin suomi nousuun 2025!

Vierailija
16/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeää puhetta. Voimia kassatyöntekijöille ja hyllyttäjille.

Vierailija
17/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän tuo työ sopii sinulle, ap!

Vierailija
18/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP teet työksesi, oletko ahkera?

Vierailija
19/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 vuotta kokemusta hyllyttämisestä, 3 tutkintoa joista viimeisin merkonomi, cvssä ei tyhjiä aukkoja. vuosien kokemus duunari hommista. Ikää alle 40.

Silti meni hakemukseni kesätyöstä hyllyttäjän hommasta hylkyyn heti suorilta käsin kun hain prismaan.

Ovat ulkoistaneet rekryn toiselle firmalle joilla on tekoäly katsomassa onko cvssä piste tjs. väärässä paikkaa. 

Eivät hae hyvää työntekijää vaan hakevat hyvää työnhakijaa. 

Nyt kaivan napaa ja piereskelen.

Näin suomi nousuun 2025!

Ei Suomi nouse sillä, että porukka menee kaupan kassalle istumaan. Myyjät voi jo pitkälti automatisoida pois, suomalaisten pitää mennä töihin, jossa tuotetaan oikeaa lisäarvoa kansantaloudelle.

Vierailija
20/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 vuotta kokemusta hyllyttämisestä, 3 tutkintoa joista viimeisin merkonomi, cvssä ei tyhjiä aukkoja. vuosien kokemus duunari hommista. Ikää alle 40.

Silti meni hakemukseni kesätyöstä hyllyttäjän hommasta hylkyyn heti suorilta käsin kun hain prismaan.

Ovat ulkoistaneet rekryn toiselle firmalle joilla on tekoäly katsomassa onko cvssä piste tjs. väärässä paikkaa. 

Eivät hae hyvää työntekijää vaan hakevat hyvää työnhakijaa. 

Nyt kaivan napaa ja piereskelen.

Näin suomi nousuun 2025!

Ei Suomi nouse sillä, että porukka menee kaupan kassalle istumaan. Myyjät voi jo pitkälti automatisoida pois, suomalaisten pitää mennä töihin, jossa tuotetaan oikeaa lisäarvoa kansantaloudelle.

Lue viesti johon vastasit uudelleen.