Vain 8-12 eurolla päivässä saa tehtyä hyvää, terveellistä ja edullista ruokaa joka ei rasita kukkaroa
Hyvän ja terveellisen ruoan ei tarvitse olla kallista vaan sitä voi tehdä myös edullisesti ja halvalla:
https://yhteishyva.fi/ihmiset/hyva-ruoka-voi-olla-edullista-katso-kahde…
Kommentit (11)
Käytän päivässä noin 4€ ruokaan.
-työtön
Vierailija kirjoitti:
Tiesit varmaan aloitusta kirjoittaessa, että monella ei ole varaa edes 8 euron ruokaan/pvä. Edullisuus on aika laaja käsite nykymaailmassa.
Budjetointi kysymyksiä. Jopa toimeentulotuki kattaa tuon helposti kuukaudessa. On osattava käyttää rahaa järkevästi.
Tämä kuulostaa provolta, vaikka kirjoittaja ei varmaan tarkoittanut. 12 eurolla päivässä syö jo herroiksi.
Itse söin yhteen aikaan yhden euron aterioita, eli puolikas eXtran lenkkimakkara ja perunoita.
Menee ketsupilla ja sinapilla ihan ok.
480 euroa kuussa vain ruokaan on minusta aika paljon. Aika aneemiselta kuulostaa; linssejä, papuja ja kasvispyöryköitä. Esim. Luin artikkelin jossa perheenisä oli siirtynyt edulliseen kasvisruokavalio on. Lautanen koostui useimmiten kikherneistä, riisistä ja wokkivuhsnneksista. Eipä siinä mitään jos tykkää, mutta turha on ainakaan minulle markkinoida " hyvää ja terveellistä halvalla".
Ei jessus miten kallista sapuskaa!!!!
Mä teen koko perheelle, vanhemmat+2 yläkoululaista, ruuat halvemmalla kuin tuo 480€/kk. Välillä vegaanista, välillä lihaa, kerran viikossa kalaa.
Ette oo tosissanne ei tuo melkein 500€ oo tarkoitettu vaan ruokaan!!!! Ihminen tarvii joka kk muutakin.
Jatkuvasti yhtä ja samaa, miten pitää syödä ja mitä pitää syödä ja paljonko se saa maksaa, puolesta ja vastaan tulevat sankat joukot pätemään.
Syökääpä välillä vaikka viikko piapoo (talkkunaa) niin laihdutte ja ei maksa paljon, säästyy rahaa ylettömästi.
Tiesit varmaan aloitusta kirjoittaessa, että monella ei ole varaa edes 8 euron ruokaan/pvä. Edullisuus on aika laaja käsite nykymaailmassa.