Miksi mies syö niin helvetin kovaäänisesti.
Suu mäiskää, välineet kilisee ja kolisee, juodessa kurkku kuliseee ja gulppuaa. Hengitys huokailee ja tuhisee.
Ei hitto, mulla on joku ääniyliherkkyys.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Siskon mies mässyttää ja maiskuttaa aivan sietämättömästi. Ketään muuta ei kyllä tunnu haittaavan kuin minua
Meillä lapset olivat oppineet maiskuttamaan ruokaa kesäleirillä. Sanoivat ruoan maistuvan paremmalta kun sitä maiskuttaa. Kielsin maiskuttamisen. Selitin, että se kuulostaa inhottavalta toisen ihmisen korvissa. Eikä se ole myöskään edes kohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin muistan, kun murrosikäisenä syömisäänet ärsytti, kun kaikki muukin ärsytti. Se ärsytys menee ohi.
On loukkaavaa huomautella puolisolle, että syömisestäsi kuuluu ällöttävä ääni. Ei kuulu hyviin tapoihin.
Hyviin tapoihin ei kuulu maiskuttelu. Pitää olla jokin vika tai sairaus taustalla, silloin ei asiaa voi auttaa ja hyväksytään ei muuten.
Minun on vaikeaa olla samassa tilassa toisen kanssa jos hän syö. Joskus joudun lähtemään ravintolaan syömään muiden kanssa ja meinaa oksennus tulla siinä. Myös töissä ei ole olemassa kohta aktiviteettia, jonka lomassa ei mässytetä jotain.