Mikä ihmislajia vaivaa kun annamme vahvan kiusata heikkoa?
Katsomme tv:stä viihteenä, kun ensin Venäjä ryöpyttää Ukrainaa. Trump nosti itseään heikomman kustannuksella, vaati palvomaan itseään, eikä auttanut vaan nolasi tahallaan julkisesti.
Zelensky on ollut sodassa kolme vuotta, raharikkaat sotaa kokemattomat antamassa ohjeita sodasta jo uupuneelle oman maansa puolustajalle.
Kommentit (65)
Kyllähän se tuntui pahalle katsoa, mutta en ole twitterissä, niin en voi haukkua trumpia paskaläjäksi. Viittiskö joku mun puolesta?
Pukeudut huonosti, olivat argumentteja, joilla Zelensky pyrittiin häpäisemään heti aluksi. Et kunnioita meitä, pyydä anteeksi, vaadittiin riutuneelta.
Vahvalla on nyt liikaa valtaa ja päämiehet pelkäävät, että poikkisana kostautuu mittaamattomasti. Diplomatia on herkkä laji.
Miksi teet aloituksia minun kommenteista muissa aloituksissa?
TAAS HAUKKUMISKETJU. POISTOON VAAN. EI OLE TIETOAKAAN.
eiks se oo tämän palstan ja persloisten nykyteema
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se tuntui pahalle katsoa, mutta en ole twitterissä, niin en voi haukkua trumpia paskaläjäksi. Viittiskö joku mun puolesta?
Monet on jo tehneet. Minäkin. Tosin en noilla sanoilla
Kyllä mä näin monen puolustavan Zelenskyä.
Ainakin twitterissä. En sitten tiedä sen oman kuplan ulkopuolella. Lisäksi niin täynnä venäjäbotteja koko alusta,ettei siihen ole luottaminen.
Moni muka "amerikkalainen" ei tod ole siellä amerikkalainen vaan ryssbotti/trolli
Vierailija kirjoitti:
En, nämä ovat minun ajatuksia. Ehkä ajattelemme samoin.
Ei ole kovin kristittyä magakristityiltäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, nämä ovat minun ajatuksia. Ehkä ajattelemme samoin.
Joku on uniikki lumihiutale. Älä matki, kuin pikkulapset huutavat toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet on jo tehneet. Minäkin. Tosin en noilla sanoilla
Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä näin monen puolustavan Zelenskyä.
Ainakin twitterissä. En sitten tiedä sen oman kuplan ulkopuolella. Lisäksi niin täynnä venäjäbotteja koko alusta,ettei siihen ole luottaminen.
Moni muka "amerikkalainen" ei tod ole siellä amerikkalainen vaan ryssbotti/trolli
Ota huomioon hyvä woke (trendipelle) että kaikki ei kannata näitä uusnatzeja.
En olisi ihmetellyt, vaikka Rump olisi vaatinut nuolemaan kenkiään. Ihan mielenvikainen meininki.
Tuo nyt vain on luonnonjärjestys että vahvat syövät ensin ja muut sitten jos jotain jää jäljelle.
Jo pikkulapset, saati vähän vanhemmat, toimii noin.
Se on apinalle lajityypillistä käytöstä, ei vo odottaa mitään sen ihmeempiä
Ukraina on ollut sodassa kymmenen vuotta. Ei kolmea.
Vierailija kirjoitti:
Samaa tapahtuu kouluissa ja työpaikoilla. Heikompia kiusataan ja muut katsovat sivusta.
Saadaan heikko näyttämään syypäältä. Se heidän mielessään oikeuttaa vielä pahemman ryhmäkiusaamisen.
Samaa tapahtuu kouluissa ja työpaikoilla. Heikompia kiusataan ja muut katsovat sivusta.