Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti peru tapaamisen

Vierailija
28.02.2025 |

En ymmärrä miehiä! Olen nyt pari viikko jutellut ihan mukavan oloisen miehen kanssa. Olen tulossa sunnuntaina muissa asioissa hänen kotipaikkakunnalla ja laitoin viestiä että nyt olis mahdollisuus nähdä. Mutta hän ei uskalla....mitä helvettiä tästä pitää ajatella?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tein itse aikoinaan nettideittaillessa samaa. Olen ujo enkä halunnut treffeille muuta kuin sellaisen miehen kanssa, josta jo tiesin varmaksi, että voisin olla kiinnostunut koska meiltä löytyy yhteistä juteltavaa. Toisaalta, mitä enemmän ihmiseen ehti tutustua ja sitä myötä kiinnostua, sitä suurempi oli rimakauhu tapaamisesta. Muutama potentiaalinen mies meni tällä tavalla ohikin, kun löysivät jonkun muun kiinnostavan deitin, joka oli valmis tapaamaan heidät heti.

Tällä miehellä toki voi olla joku ihan muu syy. Hän saattaa esimerkiksi olla varattu ja pelkästään testaamassa markkina-arvoaan, mutta eipä sitä voi varmaksi tietää ainakaan kysymättä eikä välttämättä sittenkään.

Ei oo varattu,sen tiedän. Ap

Jaa ja mistähän sinä sen tiedät? Ootko sairas stalkkeri?

Vierailija
22/32 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti mikä iilimato olet ap. Olen haaveilemasi deitti. Nyt on niin, että oikeasti olen äitisi. Leikin vähän aikaan nettideittiäsi netissä. Kun sä oot niin surkimus.

Äipällä on täällä nyt sulle iltamässyä. Tuu syömään ja sitten nukkumaan menet heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on siis noin vuosi sitten eronnut. Ja kirjotellessa meille on syntynyt voimakas yhteys. Mutta ehkä hän nyt ajattelee että liian paljon liian nopeasti. Itse yritin pohjustaa,että eikö olisi hyvä vaan nähdä livenä että onko silloin kemiaa. Ja siitä sitten katsoo eteenpäin jos siltä tuntuu ja jos ei niin kiitos ja näkemiin? Ap

Joo, niinhän sitä ajattelisi että normaali ihminen toimii mutta kun tuolla on myös niitä vähemmän normaaleja tai sitten se ukko ei ole eronnut oikeasti.

Vierailija
24/32 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on siis noin vuosi sitten eronnut. Ja kirjotellessa meille on syntynyt voimakas yhteys. Mutta ehkä hän nyt ajattelee että liian paljon liian nopeasti. Itse yritin pohjustaa,että eikö olisi hyvä vaan nähdä livenä että onko silloin kemiaa. Ja siitä sitten katsoo eteenpäin jos siltä tuntuu ja jos ei niin kiitos ja näkemiin? Ap

Eihän teillä mitään yhteyttä ole, ette ole edes koskaan tavanneet. Olette ventovieraita ihmisiä toisillenne. Ihan turhaa jäädä jumiin tuollaiseen.

Olis kyl niin mehevä ajatus, että jos vain blokkaidin hänet. Haihtuisin mitään sanomatta...ap

Joo tee se heti. Minä kiitän.

- nettideitti

25/32 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selitti, ettei pysty nähdä?

Vierailija
26/32 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Ei pakko jos ei haluu.

Vierailija
27/32 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Sanoi,että pelkää mitä tapahtuu. Et jos kolahtaakin ja on menoa. Kun itse haluan vain nähdä ja katsoa sen jälkeen sitten miltä tuntuu. Ap

Vierailija
28/32 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neittideittisi eukko on järkännyt viikonlopulle muuta ohjelmaa.

Vierailija
29/32 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kovin ylipainoinen? Kyllä se jäätävä ylipaino omalta kohdalta ajaa minut matkoihini.

Itse en ole mikään järkyn ylipainoinen, niin odotan toiseltakin osapuolelta terveellisiä elämäntapoja.

Mitat 180/83

30/32 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu on hyvin n tyypillistä. Oikeasti netissä ja deittiäpeissä on runsaasti varattuja ja sinkkuja, jotka eivät edes halua tavata ketään.

Vierailija
31/32 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kovin ylipainoinen? Kyllä se jäätävä ylipaino omalta kohdalta ajaa minut matkoihini.

Itse en ole mikään järkyn ylipainoinen, niin odotan toiseltakin osapuolelta terveellisiä elämäntapoja.

Mitat 180/83

No määrittele jäätävä ylipaino?

Ap

Vierailija
32/32 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Tutustu on hyvin n tyypillistä. Oikeasti netissä ja deittiäpeissä on runsaasti varattuja ja sinkkuja, jotka eivät edes halua tavata ketään.

Siltä vaikuttaa :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme