Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3.5v:lle on alkanut tulla luomia, onko muilla?

08.03.2007 |

Ihmettelen, kun meidän pojalle on alkanut tulla luomia ihoon. Hänen isoveljellään ei ole yhtään ainutta, mutta pienemmälle niitä on alkanut yhtäkkiä ilmestyä. Onko muillakin jo noin pienenä luomia ihossa vai onko meidän poika poikkeustapaus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vanhemmat ollaan runsasluomisia...

Vierailija
2/8 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoiselle tuli ekat alle 1 v, nyt jo useampia, pieniä tosin, 2½ -vuotiaallakin näyttää jokunen tulleen. Isä hyvin runsasluominen (tuntuu nekin vielä jatkuvasti lisääntyvän) ja mullakin useampia - ennen raskauksia varmaan parikymmentä (ainakin) ja raskauksien aikana saman verran lisää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmilta löytyy myös. ihan normaalia kai.

Vierailija
4/8 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pitäneet sitä mitenkään harvinaisena tapauksena, neuvolassa tietenkin seuraillaan luomen kasvua ym muutoksia.

Vierailija
5/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä huomattiin ensimmäiset, pikkuriikkiset, ehkä n. 3,5-vuotiaana (on nyt vajaa 5v).

Pojalla on nyt jo useampi, ikää reilu 2,5v ja niitä on hänellä tullut nopeammin kuin esikoisella.

Vierailija
6/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni joskus 2v tienoilla ensimmäinen luomi. Enempää ei ole tullut. Minä olen todella runsasluominen, luomia kropassa reippaasti yli sata (joskus mieheni ne laski, pääsi sataan eikä jaksanut enempää laskea). Tiedä sit onko perinnöllistä vai mitä. Mulla kyllä aurinko lisää luomien määrää.

Vierailija
7/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikilla olekaan luomia? Esikoisellamme oli jo vauvana, en kyllä muista tarkkaan, kun ei asiaan niin kiinnitetty huomiota. Tokalla on on ollut vastasyntyneestä saakka. Meillä vanhemmilla ei ole mitenkään erityisen paljon luomia.

Vierailija
8/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huomasin muutama viikko sitten että on ilmestynyt toinen luomi käteen. Täytyy seurata, jos alkaa kasvamaan niin sitten voisi käydä näyttämässä lääkärille.

Itselläni jonkun verran pieniä luomia. Ei paljon kyllä. Itseltäni muutama luomi ( käsitaipeissa) on kadonnut :) Ehkä olen siirtänyt ne pojalla :D