Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei miehet opettele hyviä parisuhdetaitoja?

Vierailija
28.02.2025 |

Jo ennen kuin menevät parisuhteeseen? Tilastolliset naiset koittavat imeä mahdollisimman paljon tietoa kelvatakseen miehelle. Nythän voisitte tarttua uusimpaan trendiin ja hakea tietoa turvallisesta kosketuksesta. Turvallinen kosketus ei tarkoita ,että meet johonkin nurkkaan nyyhkimään, kun nainen vähän värähtää. Sillä tarkoitetaan sitä et ehdotat reilusti hidasta etenemistä. Nainenkin oppii siinä ohessa mistä sinä pidät. Kappas! Huomasit juuri ettei seksi olekaan pelkkää nylkkyttämistä.

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä ihmetyttää. Uusi miesystävä on eka mies ikinä, joka on ihan oma-aloitteisesti ja itse lukenut parisuhdeoppaita, ylipäätään psykologiaa ja ihmissuhteisiin liittyvää kirjallisuutta. Piti siis oikeasti elää yli 40 vuotta että tuli vastaan tällainen mies. Kaikesta suhteeseen liittyvästä, myös seksistä, on ollut ihan erilaista puhua. Tuntuu että vihdoinkin on suhteessa aikuiseksi kasvaneen ihmisen kanssa!

Mun lyhytaikaisella exällä oli keittiön pöydällä kirja Miksi mies ei puhu tunteistaan? Aiempi suhde oli kuulemma päättynyt hänen vaikeuksiinsa puhua, ja hän oli sitten jonkun suosituksesta hankkinut tuon kirjan. Mutta ei ollut sitä koskaan edes avannut!

Vierailija
22/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on upea mies kumppanina joka omaa hyvät parisuhdetaidot vaikka ikää 25-vuotta ja on minua nuorempi. Joskus tuntuu että opin enemmän häneltä. Puhdas sydäminen, ymmärtäväisin ihminen kenet tavannut ja kuuntelutaidoiltaan mestari. Älä niputa kaikkia miehiä. Muistetaan myös itse kohdella miehiä hyvin :) ihmisiä ihmisille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisillahan nämä hyvät parisuhdetaidot tulevat syntymälahjana.

It takes two to tango.

Vierailija
24/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa yleisiä sääntöjä miehille. Kaikki riippuu miehestä. Jos mies on todella komea ja pitkä, hän voi sanoa ja tehdä lähes mitä tahansa, ja nainnen tulkitsee sen positiivisesti. Sama töykeä käytös rumemmalta mieheltä ei naisille käy. 

Ja väität etteikö naisilla päteisi tuo sama? Joku hyvännäköinen nainen voi käyttäytyä diivmaisesti ja silti miehet kilvoittelee hänestä. Samaa kuningattaren käytöstä ei todellakaan siedetä tavisnaisilla. 

Ei tämä silti saa olla mikään peruste kellekään olla hirveä ihminen kumppaneilleen. 

Vierailija
25/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on hyvät parisuhdetaidot?

Miehen kyky vastaanottaa kiukuttelua ja itkua ja valitusta kaunis ja empaattinen hymy naamalla. Sillä pääsee jo todella pitkälle.

Tälläinen daami ei saa myötätuntoa mutta pääsee pian rappukäytävään. Lapset on asia erikseen.

Vierailija
26/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

It takes two to tango.

Naiset imevät teinistä asti nettiartikkeleita ja kirjallisuutta siitä, kuinka olla hyvä kumppani ja ottaa mies huomioon. 

Vierailija
27/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä ihmetyttää. Uusi miesystävä on eka mies ikinä, joka on ihan oma-aloitteisesti ja itse lukenut parisuhdeoppaita, ylipäätään psykologiaa ja ihmissuhteisiin liittyvää kirjallisuutta. Piti siis oikeasti elää yli 40 vuotta että tuli vastaan tällainen mies. Kaikesta suhteeseen liittyvästä, myös seksistä, on ollut ihan erilaista puhua. Tuntuu että vihdoinkin on suhteessa aikuiseksi kasvaneen ihmisen kanssa!

Väitätkö että sinulla oli kaikki tuo viisaus jo ennestään, hehheh.

En. Minä vaan olen tehnyt, niinkuin suurin osa naisista tekee joka tapauksessa, eli lukenut paljon näitä kirjoja muutenkin. Pointtihan on siinä, että parisuhdekirjoja ja muuta tietoa pitäisi lukea ENNEN kuin on missään suhteessa. Nyt uuden suhteen alkuvaiheissa lainasin kirjastosta pinon erilaisia avioeroihin liittyviä kirjoja. Miksi? No tietysti siksi, että voisin nyt uudessa suhteessa välttää ne asiat, mitä eroihin päättyvissä suhteissa tyypillisesti tehdään väärin. Nyt on paljonn varmempi olo uudessa suhteessa kun voi alusta asti rakentaa suhdetta hyvälle ja vakaalle pohjalle. Ja vieläpä sellaisen miehen kanssa, joka itsekin lukee vastaavia kirjoja ihan itse ja oma-aloitteisesti. 

Kirjasto on täynnä kirjoja. Silti tuntuu että miehet ennemmin uskoo jotain somejulkkisten alfauros höpötystä. Mutta ei sit millään voi lukea ammattilaisten tekemiä kirjoja. 

Vierailija
28/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lyhytaikaisella exällä oli keittiön pöydällä kirja Miksi mies ei puhu tunteistaan? Aiempi suhde oli kuulemma päättynyt hänen vaikeuksiinsa puhua, ja hän oli sitten jonkun suosituksesta hankkinut tuon kirjan. Mutta ei ollut sitä koskaan edes avannut!

No tätä mä just tarkoitan. Olisi voinut luulla asian kiinnostavan edes sen verran, että käyttää elämästään muutaman tunnin kirjan selailuun. 

Vierailija
29/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava muija olet. Parisuhde hahashahaaaaa

Vierailija
30/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään kirjoja tarvita. Kohtele puolisoasi kuten toivoisit hänen kohtelevan sinua, sillä pääsee jo pitkälle.

Vierailija
31/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It takes two to tango.

Naiset imevät teinistä asti nettiartikkeleita ja kirjallisuutta siitä, kuinka olla hyvä kumppani ja ottaa mies huomioon. 

Joo varmaan, miksi sitten ovat parisuhteessa nalkuttavia riivinrautoja, jotka turpoavat 5 kg vuodessa?

Vierailija
32/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
35/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It takes two to tango.

Mutta miksi eivät mene salille ja pysy hoikkina?

Vierailija
36/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It takes two to tango.

Mutta miksi eivät mene salille ja pysy hoikkina?

Koska masentuvat siitä, kun miehet kohtelevat heitä kuin roskaa. 

Vierailija
37/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on hyvät parisuhdetaidot?

No, tässä juuri joku onneton perähikiän mies ihmettelee. Voi itku.

Vierailija
38/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeata, koska naiset haluavat eri asioita parisuhteessa. Jollekin naisille käytöstavat ovat korostetun tärkeät, toisille naisille kodin sisustaminen uusilla kalusteilla on tärkeää jne.

Vierailija
39/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska osaan jo kaiken.

Vierailija
40/168 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa vertailua. Luulisi jokaisen naisen tietävän aivan kamalia naisia, joita ihmettelen, kuinka he edes ovat saaneet parisuhteen. Ei naisilla ole yhtään sen paremmat tunnetaidot kuin miehilläkään. Teen tätä työkseni ja olet itse bi, joten kokemusta on sekä miehistä ja naisista parisuhteessa. Se asenne, että vika on aina "miehessä/toisessa" Ei todellakaan tarkoita hyviä taitoja ja siltä tämäkin avautuminen kuulostaa. Onko vaikea ymmärtää, että hankalia ja kylmiä sekä kusipäisiä naisia on ihan yhtä paljon kun vastaavia miehiä. Ei ne parisuhdetaidot muutenkaan mistään naistenlehdistä imeydy. 

Eipä mulla muuta. T: nainen, jota ärsyttää tämä "pyhä naismyytti". Sillä ei tehdä mitään hyvää, edes niille naisille.