Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinun ulkonäöllisiä piirteitä tai luonteenpiirteitäsi joskus nostettu huomion kohteeksi niin, että tunnet häpeää sen vuoksi?

Vierailija
28.02.2025 |

Millaisia piirteitä?

Itsellä:

-se että olen lyhyt 

-se että olen hiljainen 

Nämä enimmäkseen lapsuudessa tuntuivat pahoilta, mutta kyllä edelleen joku yhtymä lapsuuteen iskee jos noista joku mainitsee.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä ääni. Siis ääneni on ihan järkyttävän ruma ja kauhea. Sitä ei yhtään helpottannu, että mulle sanottiin, että miten sä kehtaat edes puhua ku kuulostat tolta. Mä en ainakaan kehtaisi. Tämä oli ihan aikuinen ihminen toki halusi ärsyttääkkin minua.

N38

Mä en tiedä onko ääneni oikeasti kauhea, mutta ollessani lapsi äitini nauhoitti jollekin musakasetilleen pätkän mun puhetta (kiukuttelua) ja sitten sille ja mulle naureskeltiin koko perheen voimin kun tuota kasettia soitettiin etenkin autossa. Edelleen tulee oikein paha olo ja voisin melkein oksentaa jos kuulen jossain se "mirjamin häät"-kappaleen ja aina oletan / odotan, että kohta tulee se kohta missä se laulu katkeaa ja tilalla on mun ääni..

Vierailija
22/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä ääni. Siis ääneni on ihan järkyttävän ruma ja kauhea. Sitä ei yhtään helpottannu, että mulle sanottiin, että miten sä kehtaat edes puhua ku kuulostat tolta. Mä en ainakaan kehtaisi. Tämä oli ihan aikuinen ihminen toki halusi ärsyttääkkin minua.

N38

Mä en tiedä onko ääneni oikeasti kauhea, mutta ollessani lapsi äitini nauhoitti jollekin musakasetilleen pätkän mun puhetta (kiukuttelua) ja sitten sille ja mulle naureskeltiin koko perheen voimin kun tuota kasettia soitettiin etenkin autossa. Edelleen tulee oikein paha olo ja voisin melkein oksentaa jos kuulen jossain se "mirjamin häät"-kappaleen ja aina oletan / odotan, että kohta tulee se kohta missä se laulu katkeaa ja tilalla on mun ääni..

Eikä. Hirveää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
24/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujoudesta, hiljaisuudesta ja punastelusta olen saanut kuulla liian monta kertaa.

Minulla on couperosa ja ihmiset luulevat, että punastelen. Pitäisi suunnilleen elää aina Joe Blascon peittävin ja punaisuutta neutraloiva värivoide kasvoilla, että ihmiset älyäisivät etten ujostele. En yleensä laita mitään värikosmetiikkaa kun aion liikkua. Kerran hiljaa lämmitellessä lenkkikaveri kiljaisi siksi, että poskeni olivat todella punaiset ennen kuin ehti edes hiki tulemaan. Tuollainen tilanne vetää todella noloksi. Tunnen itsekin myötähäpeää toisen typerän höpötyksen vuoksi.

Vierailija
25/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ja puheliaisuus.

Jossakin Italiassa tai Espanjassa olisin kai normaali.

Vierailija
27/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuta kuin että joskus deittailumaailmassa naiset ovat kuittailleet pituudestani (olen 176 tai 177 cm). Muuten olen onneksi säästynyt ikäviltä kommenteilta. 

Vierailija
28/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silmäsi ovat kuin tähdet..."

Vierailija
29/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pilkattu hiljaisesta äänestä, isoista korvista, isoista rinnoista ja lyhyydestä. Hetkeksi olen aina häkeltynyt, mutta sitten järjen ääni on muistuttanut, että olen haukkujiin verrattuna ollut varsinainen kaunotar. Malliksikin pyydetty.

Vierailija
30/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeämisen aihetta ei ole muilla kuin noilla huomauttelijoilla, ovat sivistymättömiä moukkia!

Vierailija
31/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ujous

Lukihäiriö

Nuorena punastelu

Suuret rinnat (kävin pienennys leikkauksessa)

Pituus, 177 cm pitkä

Ylipaino, noin 15 kg (laihdutettu pois).

Vierailija
32/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kanssa sanottu punaisuudesta aina liian suoraan. Lapsena punastelua pitivät huvittavana kaikki opettajista lähtien. Aika ajoin vielä nyt aikuisenakin hämmennyn kun joku töksäyttää ihan suoraan että naamani on punainen. -Ihan kuin haluaisin sen kuulla. Itse pidän sitä vain epäkohteliaana. 

Vierailija
33/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kieltämättä välillä hävettää. Asun pienessä kylässä maalla, olen ollut täällä koko ajan ja kaikki on tienneet ihan koko ajan, että olen vammainen. Se näkyy minusta ulospäin, ei ole kukaan tuolla kertoillut.a

Vierailija
34/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esihenkilötehtävissä, eli vapaata riistaa ihan kaikelle arvostelulle, nälvimiselle, mitätöimiselle, selän takana toimimiselle.

Vierailija
35/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelukavereiden kanssa lounaalla, kun yksi alkoi ilkkua, että minulla kasvaa parta ja viikset (olen nainen). Kun siinä häpeissäni punastelin, piti siitäkin sitten huomauttaa. Ääliö, ensin mollaa epäasiallisesti ja sitten vielä ilkkuu, kun toinen on kiusaantunut!

Vierailija
36/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea otsa, pitkä nenä, laihaläski keho, pihtipolvet, äänekkyys, nauru, murre. Arpia, atopiaa ja aknea kommentoivat menee lähinnä tietämättömyyden piikkiin

Ainiin ja vinot hampaat, miten kykeninkin unohtamaan! Oioin niitä vähän ja ainakin omaan silmään riittävästi

Vierailija
37/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on moitittu koko ikäni ujoudesta ja hiljaisuudesta. Olen kuullut myös vakavasta/ilmeettömästä perusilmeestäni. Varsinkin tuo ujoudesta moittiminen on vaikuttanut itsetuntooni. Vasta aikuisena opin hyväksymään itseni. Olen lukenut kirjallisuutta temperamenteistä ja ymmärtänyt, että rauhallinen luonteenlaatu ei ole heikkous. 

38/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen keikkapaikan lapset ovat pitkän aikaa kutsuneet minua sormettomaksi. Ei ole hävettänyt, ikää 56 ja dysmelia.

Nyt sanoin lapsille, että keksikää jotain parempaa, jatkossa jos huutelette sormettomaksi niin en kuule, laitoin sormet korviin ja laulelin laa-laa, en kuule mitä asiaa teillä on. Toimi nopeasti, keksivät minulle uuden lempinimen.

Vierailija
39/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin asiakaspalveluhommissa kun kuulin että minua sanottiin pinokkioksi. Kyllä, minulla on pitkä nenä

40/43 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Silmäsi ovat kuin tähdet..."

Eivät yhtä kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan!

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän