Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelin Tinderissä mukavan naisen kanssa mutta hän olikin omaan makuun liian lihava. Mitä tehdä?

Vierailija
28.02.2025 |

Hirveissä tunnon tuskissani koska en ole mielestäni aikaisemminkaan ollut mikään sellainen joka katsoo vaan että onko siinä nyt kilo liikaa tai kaksi viiksikarvaa liikaa eli en ole mielestäni ollut pinnallinen. Nyt kuitenkin juttelin Tinderissä todella mukavan naisen kanssa ja tapasin häntä, mutta tavatessa oli kyllä mielestäni liikaa perää perässä ja liikaa mahaa edessä. Nyt ahdistaa koska hän on muuten aivan upea ihminen ja ollaan joka päivä juteltu ja kaikin puolin saman henkinen ja kaikkea.

En oikein tiedä haluanko teiltä edes mitä kommentteja siitä että olen pinnallinen mutta tukea tähän ahdistuksen tuskaan :) Mutta ei vain ns. viisari värähdä hänen luonaan. Muuten voisin kyllä hengailla hänen kanssaan kaverina ihan maailman tappiin ja jos pahimmat pläskit saisi pois niin mikäettei. Koen vähän huonoa omaatuntoa siitä että olen näin mulkku. Enkä siis halua teiltä mitään synninpäästöä jossa sanotaan että öyh öyh et ole. Ei tarvitse. Ja ymmärrän senkin että jos ei kipinöi niin ei kipinöi.

Mutta silti, harmittaa kun on niin paljon yhteistä mutta hän on enemmän innoissaan tästä ja itse en niinkään. Enkä tietenkään voi sanoa että joo pistetään sut koeajalle ja katotaa 6kk päästä oletko laihtunut :D Tai mitään vastaavaa. Vaikka salaa unelmissani toki toivon että hän ottaisi lihavuutensa esille ja voisimme tehdä jonkun treenisuunnitelman. Mutta ei kai sitä ihmiset kovin usein muutu. Vaikka näinkin hänen aikaisempia kuviaan ja kasvoistaan hän on yksi kauneimpia naisia mitä olen koskaan nähnyt.

Ei tartte ratkaista tätä, tiedän että ihmisiä ei pidä yrittää muuttaa omaan malliin ja että kaikkein reiluinta olisi tässä tilanteessa vain hänelle kertoa että en pysty, vaikka se sitten tekisikin minusta mulkun. Ollaan jo aika aikuisia, ei mitään parikymppisiä teinejä. Joten pakko se on tehdä. Mutta ahdistaa nyt kuitenkin ihan saatanasti. Enkä ole tätä pitkään venyttänyt, vaan vasta muutamia päiviä sitten tutustuttiin. Joten todennäköisesti viikonloppuna kerron että ei tästä vain ole mihinkään. Harmittaa jo valmiiksi kun en häntä haluaisi loukata ja jos se olisi mitenkään mahdollista (mikä ei ole) olisin hänen kaverinsa.

Olkaa helliä. Ja anteeksi.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada. Jos ei sytytä niin ei sitten (ja kyllä, pidän sinua pinnallisena jos muuten sopisitte hyvin yhteen), lopetat suhteen nopeasti ja loukkaamatta ja päästät naisen vapaaksi. 

Vierailija
22/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuet naista kohti normaalipainoa ja terveyttä:)

Tätä ei todellakaan kannata tehdä, koska tässä on miehenä todella suurena riskinä se, että kun nainen laihtuu niin hän käyttää parantuneen markkina-arvonsa hyödyksi ja valitsee jonkun uuden jännäpanomiehen.

Ihan varmasti syy on markkina-arvojen ja jännämiesten, että nainen haluaa erota suhteessa, jossa hänen kehoaan solvataan ja pakotetaan muuttumaan. Luulin että miesten piti olla se looginen osapuoli. Mutta ei, miehen osoittama inho itse valitsemaansa puolisoa kohtaankin on jonkun muun vika. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vastaavia tilanteita joskus ollut. Liian äkkiä ei kannata kyllä hylätä, koska kun paremmin tutustuu, ne hyvät puolet saattavat alkaa kompensoida kovastikin sitä milloin mitäkin "puutetta" 

Toisaalta jos kyse on ihan itselle periaatteellisesta asiasta eli joutuu vaikka katsomaan tuhlailua ja itse on säästäväinen, niin se lopulta kaataa kaiken. 

Tai tykkää matkustella ja toinen haluaa viettää aikaa lähinnä kotona, niin ei se vaan suju pidemmän päälle muuttaa itseään toiseksi kuin on.

Vierailija
24/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo ihan aikuinen mies ja ulkonäöllä on noin suuri merkitys? Ethän sä ole suhteessa ulkonäön kanssa, vaan sen ihmisen luonteen kanssa.

Toisaalta, nainen väistää nyt kyllä luodin, jos jätät hänet heti.

Toisen ulkonäkö on iso osa parisuhdetta. Jos heti alussa nai säkkituolin niin eihän se paremmaksikaan muutu.

Oot JJ itekin ollut säkkituoli. Mutta sitähän ei lasketa?

Vierailija
25/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että "se jokin" puuttuu ja haluat sellaisen fiiliksen. Älä sano painosta mitään, se nainen itkee sitä hautaan saakka.

Vierailija
26/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma on pelattavissa ihan nätisti sillä että teet nyt heti selväksi että vaikka pidät hänen seurastaan, ei nyt tällä kertaa kemiat natsanneet sen syvällisemmin, mutta että se ei omalta osaltasi mitenkään tarkoita ettetkö voisi olla jatkossakin hänen kaverinsa. Sellainen perinteinen friendzonaus, siis. Mutta nätisti, ei yksityiskohtia. Ei se paino koskaan tule ikääntyessä tippumaan, sen voit unohtaa, eikä sellaisia ultimaatumeita ole reilua toiselle esittää.

Vierailija
27/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi ettei kaveruus ole mahdollista

Vierailija
28/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta miksi ei kaveruus ole mahdollista? Oletko liian itsekeskeinen?

Vierailija
29/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo edes parikymppinen tai teini mutta silti jutut on tuota tasoa? Mitä edes etsit? Ei tietty ole minulta tai siltä naiselta pois jos nyt vain vedät narukädet alas ja myönnät asian.

Vierailija
30/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskihullu treffeillä? Uskokoon ken tahtoo 🤣🤣🤣

31/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN LOPETTAA TREFFAILUN, EI KANNATA KERTOA SYYTÄ VAAN VAIN SANO "EN TUNTENUT KEMIAA".

Vierailija
32/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat huomattavan pinnallisia, vaikka eivät täällä myönnäkään. Tapaamasi nainen olisi ihan yhtä hyvin voinut pitää sinua liian lyhyenä ja homma olisi siinä.

Luiskaan vaan. Tai pane kunnes parempi tulee vastaan.

Vierailija
33/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulle paino on tärkeä niin sekä itsesi että naisen vuoksi unohda tämä kuvio ja siirry eteenpäin. 

Toista et voi muuttaa etkä edes alkaa vaatimaan mitään painonpudotusta. Se on hyvä että tiedostat itsessäsi sen että paino on tärkein kriteeri.  Silloin myös toimit sen mukaan.@

Näin se on. 

Olen itse lihava ja minulla on ihana kumppani, joka haluaa minua. Seksi on tärkeää. 

N46

Vierailija
34/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisit hänen kanssaan kuntosalille tai lenkille?

Vierailija
35/35 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ei ole maun mukainen niin ei voi mitään, suunta kohti seuraavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi