Kaisa Garedew (ps) Facebookissa Kalevalan päivänä
"Raamatun vertauksien tuntemisessa olisi enemmän hyötyä lapsille ja nuorille, kuin Kalevalan horinoista."
Onko tämä sitä isänmaallisuutta?
Kommentit (58)
Raamatussa lukee myös
"kiinalaisille pitää sinun myös vihtuileman"
3. Pers. 57:21-23
PS on anti-isänmaallinen puolue. Kalevala on osa SUOMEN histroriaa ja identitteettiä ja kristinusko ei kuulu tänne lainkaan.
Kaisa Garedew on mokuttaja pahimmasta päästä.
Onhan tuo jotenkin huvittavaa että muijan lapset on kaikki ei-suomalaisen näköisiä käkkäräpäitä ja silti tulee mieleen että rasistinen vitsailu on hauskaa ja etenkin kansanedustajan kannattaa näyttää siinä esimerkkiä. Taitaa olla oikeasti narkannut aivonsa p**aksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gaderew on Jyväskylässä yleinen naurunaihe.
Kyllä hänelle nauretaan Tampereellakin.
Ja Turussa 🙋
Ja Kotkassa 😂
Lukekaa ihmiset kirjoja! Esim kristinuskon Raamattua tai kulttuurimytologista Kalevalaa. Jos kaipaa jotain kevyempää voi tarttua vaikka Sophie Kinsellan Himoshoppaaja-sarjaan, edesmennyttä kirjailijaa muistaen.
Miksi PS on ottanut Kalevalaa pilkkaavan Garedewin listoilleen? Eduskunnan ikkunassa pitää israelin lippua:
Vierailija kirjoitti:
Kaisa heitti sitten ensimmäisen kiven.
Kaisa on ääriuskovainen fanaatikko. Ja petturipersu.
Kumpikin suuria satukirjoja, sillä erotuksella että Kalevalaa ei opeteta totena.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää joku uskova hihhuli vai muuten vaan tyhmä?
Keskimääräinen persu vain
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin suuria satukirjoja, sillä erotuksella että Kalevalaa ei opeteta totena.
Kalevala on suomalaista kulttuuria, raamattu ei.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo jotenkin huvittavaa että muijan lapset on kaikki ei-suomalaisen näköisiä käkkäräpäitä ja silti tulee mieleen että rasistinen vitsailu on hauskaa ja etenkin kansanedustajan kannattaa näyttää siinä esimerkkiä. Taitaa olla oikeasti narkannut aivonsa p**aksi.
Samaa sarjaa kuin Tynkkynen... Ja tämä Kaisa on vielä pahempi.
Mä olen oikeasti huolissani, kuinka epätasapainoisia ja sivistymättömiä kansanedustajia tuolla on, päättämässä meidän asioista. Kuka tuonkin sinne äänesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaisa heitti sitten ensimmäisen kiven.
Kaisa on ääriuskovainen fanaatikko. Ja petturipersu.
Mies etiopialainen. 4 lasta jotka saa nyt hävetä äitiä rasistisena irvistelijänä. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Mä olen oikeasti huolissani, kuinka epätasapainoisia ja sivistymättömiä kansanedustajia tuolla on, päättämässä meidän asioista. Kuka tuonkin sinne äänesti?
Vain moukat.
Vierailija kirjoitti:
Potkut tälle sionisti hörhölle, häpäisi Suomen koko Aasian silmissä.
Samoin Eerolalle ja Tynkkyselle. 🤮🤮🤮
Mietin vain että miltähän Snakeface-Kaisasta itsestään tuntuisi jos hänen omia lapsiaan tai miestään pilkattaisiin ihonvärin takia? Tai jos joku persuista olisikin napannut blackface-kuvan ja muut puoluetoverit ottaisivat samanlaisia herjaavia kuvia perässä?
Olisiko seki vain harmitonta huumoria?
Onhan toi ihan totta. Raamattu on kalevalaa parempaa lukemista vaikka sitäkin voi lukea.