Jahas, sdp ministeri kavalsi tietoja Neuvostoliittoon 1941
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011063123.html
Eli olisi parempi jos mitään valtionsalaisuuksia ei olisi punaisella sektorilla, tilanne ei ole muuttunut miksikään.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioitavaa on myös kirjoittaja, ja hänen positionsa - kriittinen suhde Wuolijokeen ja Pekkalan länsi-suhteisiin, on hyvä ymmärtää konteksti ja poliittisten suhteiden aikakausi.
No ei ole. Käytät sanaa ymmärtää tarkoittamaan että se pitää vaan hyväksyä ja toistaa tarpeen mukaan, mikä ei tosiaankaan ole se oppi mitä tuosta pitää ottaa.
Et siis ymmärtänyt sanaakaan tarkoitusperistäni? Oletko lukenut teoksen?
Ministeri Mauno Pekkalalla oli agenttisuhteita itään ja länteen. Hän teki valinnan, turha sitä on enää porata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putinin parhaat kaverit: Marin, Tuppura, Rinne, Andersson jne.
EIkös tässä nyt hitaimmilliekkin ole paljastunut, että se on laitaoikeisto, joka nuolee Putinin saappaita. Trumpilla on pää magakulttilaisten usapersujen kanssa venäjän persiessä.
Saksassa tuli AFD:lle takkiin vaaleissa, nämäkin paikallisia persuja, jotka ajoivat venäjän asiaa.
Ja nyt oikeasti täällä jostain -40 luvun tapauksesta puhuvat..
sen takia persuilla onkin niin kova paniikki päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kova persulla 😂
Onko tuomiojakin siis persu kun se tuon kirjan kirjoitti?
Minä näitä teidän klikkilinkkejänne availe vaan perustan näkemykseni aloitukseen, mistä pitäisi oleellinen ilmetä ilman tarkennuksia artikkelista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla juuri tyypillinen demari, joka myy oman äitinsä, jos vaan itse hyötyy siitä jotain.
Demari toki olen, mutten Putinin taskussa kuten te persut.
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen oli KGB:n leirillä. Tähän voisi lisätä myös ne kerrat, kun persut äänesti Venäjän pakotteita vastaan.
da da tatjana
melkoiset paniikkireaktiot varisparvessa noinkin tylsän ja ikivanhan ja itsestäänselvän paljastuksen vuoksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla juuri tyypillinen demari, joka myy oman äitinsä, jos vaan itse hyötyy siitä jotain.
Demari toki olen, mutten Putinin taskussa kuten te persut.
Sinulla ja persuilla on se ero että olet oikeasti puten taskussa kun taas persuista te vaan väitätte tuota mutta nuo ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Putinin parhaat kaverit: Marin, Tuppura, Rinne, Andersson jne.
Miksi suollat paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuomiojakin siis persu kun se tuon kirjan kirjoitti?
Minä näitä teidän klikkilinkkejänne availe vaan perustan näkemykseni aloitukseen, mistä pitäisi oleellinen ilmetä ilman tarkennuksia artikkelista.
Ei tänne saa kopsata lehtijuttuja sellaisenaan ja kokonaan. Ja jos teille ei pietarissa aukea suomen sanomalehtien sivut niin ihan yksi lysti minulle.
Vierailija kirjoitti:
Demari pettää aina!
Sulla on kusta päässä.
Niin, Saksa vai Neuvostoliitto? Kumpi? Silloisessa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
SDP on aina ollut r y s s ä n taskussa, aina tähän päivään asti.
Paljon hyvää kyseinen puolue on siitä huolimatta saanut aikaan. Eikö olekin kummallista? Tuolla itänaapurissa ei ole sellaista nähty eikä koettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Politiikka on likaista peliä. Ei siellä puhtoisena pysy synnitön pyhäkään pitemmän päälle.
Ei kai tuossa demariministerin toiminnassa muuten olisi niin pahaa, mutta samalla se oli katalaa meitä itseämme vastaan.
Mitä väliä tällä nyt enää on?
On erinomaisen tärkeää tietää historiasta,historia usein toistaa itseään joten on syytä varautua skenaarioon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Demari vehkeilijänä... eipä yllätä...
Tää ketju on hyvä todiste siitä miten nykyhuumeet tekee agressiivisemmaksi, kun tuo palstasilakka on aivan raivona täysin turhasta ja ikivanhasta asiasta haukkumassa kaikkia :D
Et joo, kyllä maa täyteen käyttöhuoneita /s
Ehkä sanomatalon voisi muuttaa käyttöhuoneeksi niin alkaisi toimittajatkin tajuamaan lisääntyvän huumeidenkäytön ongelmat yhteiskunnassa. Nythän nuo luulee että ongelmat "on jossain muualla" joten niistä ei tarvitse piitata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon hyvää kyseinen puolue on siitä huolimatta saanut aikaan. Eikö olekin kummallista? Tuolla itänaapurissa ei ole sellaista nähty eikä koettu.
Ruplat on kelvanneet aina.
Työttömyyden kasvu, ennätysvelka, ennätysverot, hallituksen ministerin työntekijöiden hakeminen ulkomailta, kuluttajien menetetty usko talouteen, asuntokaupan romahtaminen, ennätys mm määrissä yms.
Ei ole hallituksen syy vaan demarin vuodelta 1941.
Suur-Suomi jäi saavuttamatta tällaisten lierojen takia.
EIkös tässä nyt hitaimmilliekkin ole paljastunut, että se on laitaoikeisto, joka nuolee Putinin saappaita. Trumpilla on pää magakulttilaisten usapersujen kanssa venäjän persiessä.
Saksassa tuli AFD:lle takkiin vaaleissa, nämäkin paikallisia persuja, jotka ajoivat venäjän asiaa.
Ja nyt oikeasti täällä jostain -40 luvun tapauksesta puhuvat..