Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen asuinalue on Kalkku (Tampere)?

Vierailija
28.02.2025 |

Olen löytänyt muutaman kivanoloisen vuokra-asunnon täältä, mutta alue sijaitsee lähellä Tesomaa. Erityisesti kiinnostaa Likolammen läheiset alueet. Olen melko tarkka siitä, että samassa taloyhtiössä ei asu esimerkiksi päihdeongelmaisia, on huonoja kokemuksia tästä menneisyydestä.

Kiitos! :)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin muutin Tampereelle vuosi sitten. Olen pitkäaikaistyötön ja nyt kuntoutustuella. Saan ihan kivasti tukia.

Valitsin asuinpaikaksi Kalevan. Hyvä paikka. Pääsee ratikalla kulkemaan ja keskusta lähellä. 

Kuntapalvelut toimii hyvin. Pääsen jälleen työpdykologin vastaanotolle ammatinvalintaan. 

Ehkå kannattaisi muuttaa asuntoon jossa näsijärvi -maisemat. Oliko Santalahti? Ratikka menee siitä läheltä ja kuntoutustuella saat ilmaisen ratikkslipun!

Lue aloitus uusiksi. Santalahden yli voi vetää heti viivan.

Teksti oli sarkasmia. Kukaan ei halua että työttömät asuvat kelan tuilla paraatipaikoilla. Työssäkäyvillä ei ole niihin varaa mutta kela-ihmisillä on.

Kelan yläraja vuokraan Tampereella yksinasuvalle on 572 euroa. Kaksinasuville se on 690 euroa ja muutama lapsikaan ei sitä nosta edes tonniin. Noilla summilla ei todellakaan asuta Tampereen paraatipaikoilla.

Työssäkäyvät asuvat mieluummin lähikuntien halvemmissa vuokrataloissa kuin Tampereella. Ei ole kyse siitä, että olisi pakko, vaan siitä, että halutaan asua halvemmin.

Vierailija
42/46 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaman myymistä et nää Pyynikillä, Tahmelassa tai Käpylässä..."

Ai ei vai?? Hah hah, hyvä vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työttömät muuttavat Tampereelle? Tehkää ryhtiliike ja menkää töihin. Ja maksakaa itse vuokranne.

Vierailija
44/46 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sen niminen paikka?

Meillä se on lyhenne kalkkunasta...

Vierailija
45/46 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallinen!

Vierailija