Pelkona, että lapseni äiti tekee uudesta poikaystävästään lapselleni isähahmon
Meillä on 4-vuotias poika. Olen ihan kunnollinen isä ja rakastan lasta valtavasti. Vaimoni halusi viime vuonna erota, ja aloitti aktiivisen vieraannuttamisen heti.
Hän muutti lapsen kanssa kauas, jotta vuoroviikko-vanhemmuus ei ole mahdollista Hän pyrkii pitämään tapaamiset mahdollisimman harvoina ja lyhyinä.
Nyt olen lapselta kuullut, että äidillä on uusi poikaystävä, jonka hän on heti tuonut vahvasti lapsen elämään mukaan. Koska tiedän lapsen äidin haluavan erottaa minut lapsesta, olen lähes varma, että hän haluaa tehdä tästä uudesta miehestä hänelle isähahmon.
Kommentit (295)
Miksi minua epäilyttää miehet, jotka kirjoittavat tänne? Ei kai siinä ole mitää outoa, mutta silti.
Johan on kumma. Kyllä lastensuojelun pitää sitten olla takaamassa että asia järjestyy. Itse hakisin vaikka poliisin kanssa lapsen isäviikolle jos ei muuten onnistu.
Onko teillä ap yhteishuoltajuus?
Säälipisteitä jaossa aloittajalle tasan 0.
Vierailija kirjoitti:
"Ero tuli sen vuoksi, että lapsen äiti ei voi hyväksyä sitä, että lapsella on kaksi tasaveroista ja rakastavaa vanhempaa. Hän suhtautuu lapseen, kuin lapsi olisi hänen henkilökohtaista omaisuutta. Sairaalloinen omostushalu"
Tämä on erikoisin syy eroon, mitä olen koskaan kuullut. 😵
Ei ole ollenkaan harvinainen syy. Vieraannuttamis-tapauksissa on usein kyseessä se, ettei voi sietää että lapsella on toinenkin vanhempi. Ei sellainen suhde voi mitenkään kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaaja muuttaa Vain nyt lapsen perässä. Hopi, hopi.
Ei auta. Ei vieraannuttaja sittenkään anna olla lapsen kanssa enempää.
Mutta sitten sinä olisit ainakin yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Johan on kumma. Kyllä lastensuojelun pitää sitten olla takaamassa että asia järjestyy. Itse hakisin vaikka poliisin kanssa lapsen isäviikolle jos ei muuten onnistu.
Lastensuojelulu on lottokone. Joskus ne suojaa lapsia ja joskus äitejä. Yleensä kirjataan naisen kertomus totena, että siitä voit päätellä toiminnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ero tuli sen vuoksi, että lapsen äiti ei voi hyväksyä sitä, että lapsella on kaksi tasaveroista ja rakastavaa vanhempaa. Hän suhtautuu lapseen, kuin lapsi olisi hänen henkilökohtaista omaisuutta. Sairaalloinen omostushalu"
Tämä on erikoisin syy eroon, mitä olen koskaan kuullut. 😵
Ei ole ollenkaan harvinainen syy. Vieraannuttamis-tapauksissa on usein kyseessä se, ettei voi sietää että lapsella on toinenkin vanhempi. Ei sellainen suhde voi mitenkään kestää.
Tuo sinun ajatuskuvio ei ole terve. Sinä olet se sairas.
Nyt en ymmärrä? Miten tällainen toiminta näkyi arjessa silloin, kun olitte vielä yhdessä ja miksi päätitte lopulta erota?
Oletko aloittaja työelämässä mukana eli ts. onko sinulla työpaikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuudet tapaamisille olisi kuitenkin helpommat. Voisi käydä yhteishuoltajuuden perusteella hakemassa lapsen itselleen 50/50.
Mikään ei siinä tilanteessa estä naista muuttamasta taas lapsi mukanaan kauas.
No höpötä nyt omias et muuttais taas vaan sinua pakoon uuden miehensä kanssa. Et sinä mikään maailmannapa ole. Tietysti jos vainoat.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuudet tapaamisille olisi kuitenkin helpommat. Voisi käydä yhteishuoltajuuden perusteella hakemassa lapsen itselleen 50/50.
No höpötä nyt omias et muuttais taas vaan sinua pakoon uuden miehensä kanssa. Et sinä mikään maailmannapa ole. Tietysti jos vainoat.....
Ja sinähän kerroit naisen muuttaneen työn perässä? Millä ihmeen perusteella hän olisi niin kiinnostunut siitä, missä sinä asut, että hylkäisi uuden työnsä ja asuntonsa? Ja ihankuin tää uus mies joksisin heittopussiksi suostuis ja muuttelis naisen kanssa jatkuvasti sinne tänne sinua pakoon. Tai sitten sun täytyy olla tosi pelottava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, voi tietysti olla että uusi mies voi hillitä ainakin hetken muuttohaluja
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä? Miten tällainen toiminta näkyi arjessa silloin, kun olitte vielä yhdessä ja miksi päätitte lopulta erota?
Tämä! Juuri tätä itsekin ihmettelin. Ap on trolli. Vihaa naisia.
Ap on nyt uhriutumisensa lisäksi kertonut ex-vaimonsa olevan mm. henkisesti sairas, kostonhimoinen, sairaalloisen omistushaluinen.
Tämä kertoo enemmän ap:sta kuin exästä. Onneksi vaimo on ymmärtänyt lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita paikkakunnan lastenvalvojalle, sinne siis missä lapsesi asuu. Onko teillä yhteishuoltajuus? Muuta perässä ja vaadit viikko-viikko systeemiä. Ei ole sen kummempaa. Jos vanhempi ei anna tavata lasta niin viet asian oikeuteen.
Oikeusprosessi on menossa
Ap
Mikä on vaatimuksesi oikeusprosessissa? Oletko yhteishuoltaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, voi tietysti olla että uusi mies voi hillitä ainakin hetken muuttohaluja
Ap
Olet vain katkera ihminen. Harhojesi takia exäsi muutti pois.
Hyvin useat naiset "omivat" vauvan, eivätkä he tee tätä edes tietoisesti. Heidän mielestään isä ei vain osaa hoitaa lasta yhtä hyvin kuin he itse.
Pikkuhiljaa tämä omiminen kuitenkin vähenee, kun lapsi kasvaa. Voi käydä niin, että mies on jo itse tässä vaiheessa vieraantunut lapsestaan. Lähipiirissä on tällainen tapaus. Käytännössä mies käy vain kotona nukkumassa.
Aloittajan lapsi on jo 4-vuotias, eikä äiti tunnu vieläkään luottavan siihen, että isä osaa olla lapsensa kanssa.
Vieraannuttamiselle voi olla syykin. Aloittaja jättää niin paljon kertomatta.
Keksi nyt parempi provo ap.