Mikä on tekosyysi sille, ettet ole kertonut kiinnostuksestasi sen kohteelle?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
On kuitenkin varattu. Naisille on niin helppoa pariutuminen että on kuitenkin jo suhteessa.
Harva nainen suhteessa enää loppujenlopuksi haluaa olla. Veikkaan että reilu kolmasosa viihtyy ilman miestä.
Haaveeni olisi kuulla edes kerran elämässä ihastuksen tunnustaminen henkilöltä, jolta haluan sen kuulla. Kerran tunnustin itse, enkä saanut vastakaikua.
Se on tullut jo selväksi ettei aloitteeni / kiinnostukseni ole toivottua koskaan kenellekään vaan saan joko pakit tai sitten mua pidetään jotenkin varmana ja helppona tyrkkynä jonka kanssa voi harrastaa seksiä kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mille?? Minkä ikäsiä täällä oikein palstailee. 😂
N53
Esimerkiksi 41-vuotiaita.
M41
No onko sen ikäiset vielä kovinkin hedelmällisiä ja viriilejä, kun pitää vastakkaista sukupuolta mylviä esiin? Ymmärrän että parikymppiset on kiinnostuneet parin löytämisestä, mutta että keski-iässä vielä pitäisi semmoisia miettiä, niin voi hyvää päivää. Hankkikaa parempaa ajanvietettä.
N53
Vierailija kirjoitti:
"Ei kai siinä mitään ihmeempää kerrottavaa ja aikaakin on kulunut vuosia. Olin kiinnostunut eräästä miehestä, vaikka ei tunnettu kovin hyvin, olin tykästynyt hänen huumorintajuunsa ja ulkoiseen olemukseen myös.
En tiennyt silloin onko hän varattu (oli kyllä sitten kuitenkin), mutta ajattelin, että kai sitä voi kysyä. Jos on varattu tai ei muuten ole kiinnostunut, niin elämä jatkuu, eikä tarvitse jäädä jossittelemaan. ..."
On kyllä ihan käsittämätön homma, jos oikeasti sinua on noin kohdeltu. En haluaisi mitenkään uskoa, että tuo on se tavallinen seuraus mitä nainen (tai mieskään) voi odottaa kiinnostuksensa osoittamisesta.
Sen jotenkin vielä ymmärtää, että yksittäinen mies voi osoittautua täydeksi mulkeroksi, mutta se, että myös muut ympärillä olleet ihmiset menivät mukaan mulkerointiin on anteeksiantamatonta. Varmaan hän sitten levitti täysin mielukuvitukseensa perustuneen version tapahtumista ja mu
Eikös tämä ole aika yleistä? Kun on niiiiiiiiiiiiiiin ihanaa? Laumassa tyhmät kalat kutee, vai kuin se oli?
Vierailija kirjoitti:
"Ei kai siinä mitään ihmeempää kerrottavaa ja aikaakin on kulunut vuosia. Olin kiinnostunut eräästä miehestä, vaikka ei tunnettu kovin hyvin, olin tykästynyt hänen huumorintajuunsa ja ulkoiseen olemukseen myös.
En tiennyt silloin onko hän varattu (oli kyllä sitten kuitenkin), mutta ajattelin, että kai sitä voi kysyä. Jos on varattu tai ei muuten ole kiinnostunut, niin elämä jatkuu, eikä tarvitse jäädä jossittelemaan. ..."
On kyllä ihan käsittämätön homma, jos oikeasti sinua on noin kohdeltu. En haluaisi mitenkään uskoa, että tuo on se tavallinen seuraus mitä nainen (tai mieskään) voi odottaa kiinnostuksensa osoittamisesta.
Sen jotenkin vielä ymmärtää, että yksittäinen mies voi osoittautua täydeksi mulkeroksi, mutta se, että myös muut ympärillä olleet ihmiset menivät mukaan mulkerointiin on anteeksiantamatonta. Varmaan hän sitten levitti täysin mielukuvitukseensa perustuneen version tapahtumista ja mu
Ihan aikuisia ihmisiä, vaikka käytöksen perusteella voisi kuvitella jääneen jonnekin yläasteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mille?? Minkä ikäsiä täällä oikein palstailee. 😂
N53
M41
No onko sen ikäiset vielä kovinkin hedelmällisiä ja viriilejä, kun pitää vastakkaista sukupuolta mylviä esiin? Ymmärrän että parikymppiset on kiinnostuneet parin löytämisestä, mutta että keski-iässä vielä pitäisi semmoisia miettiä, niin voi hyvää päivää. Hankkikaa parempaa ajanvietettä.
N53
Kyllä monet neljäkymppiset ovat vielä ihan viriilejä ja voivat ihastuakin kuin 16-vuotiaat konsanaan.
Veikkaan saman koskevan viisikymppisiäkin. Ei tietystikään jokaista yksilöä.
Minkälaisia ajanvietteitä suosittelisit keski-ikäisille, jos syystä tai toisesta romantiikka ei enää kiinnosta?
M41
#metoo seuraukset eivät houkuta
Uutisissa kuitenkin lukee kuinka vähällä miehet voivat saada rikostuomion, ja miehelle se on kuin kuolemantuomio kun samassa menee uramahdollisuudet. Ellei siis ole elämä jo niin hyvin mitä se on vaikka Trumpilla.
Nainen leikii vaikeasti tavoiteltavaa, joten ei kiinnosta.
On huippu-urheilija. Ei varmasti olisi kiinnostunut minusta joten jää pelkäksi yksipuoliseksi haaveiluksi.
Pakit ei kiinnosta. Yleensä vastaus on että seurustelee, vaikka ei seurustele. Valheet satuttaa eniten.
Pitää minua hripukkina ja irstaana, elostelevana myyntipuolen setämiehenä, mikä tietysti jollakin tasolla olenkin. Sen lisäksi alan olla naimisissa olevana miehenä vähän vanha tällaisiin leikkeihin. Hän on leski.
Olen viimeinkin ymmärtänyt, että naiset haluavat olla ainoastaan rauhassa.
Joten miksi kiusaa toista, joka todennäköisesti joutuu katatoniseen tilaan kohteliaasta tervehdyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Pitää minua hripukkina ja irstaana, elostelevana myyntipuolen setämiehenä, mikä tietysti jollakin tasolla olenkin. Sen lisäksi alan olla naimisissa olevana miehenä vähän vanha tällaisiin leikkeihin. Hän on leski.
Positiivista, että joku ikäluokkasi häntäheikeistä on tajunnut, ettette ole oikein enää nykypäivänä huudossa.
Vierailija kirjoitti:
Joten miksi kiusaa toista, joka todennäköisesti joutuu katatoniseen tilaan kohteliaasta tervehdyksestä?
Haluavat olla rauhassa mutta samalla ihmettelevät mikseivät ole miestä löytäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat olla rauhassa mutta samalla ihmettelevät mikseivät ole miestä löytäneet.
Tuo pitää tulkita nainen-suomi-sanakirjalla.
Se on: Naisilta puuttuu se ihana mies. Ällöt älkööt vaivautuko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitää tulkita nainen-suomi-sanakirjalla.
Se on: Naisilta puuttuu se ihana mies. Ällöt älkööt vaivautuko.
No tietysti jokainen ansaitsee sen oman ihanan ihmisen oli nainen tai mies mutta tuota ällöä käytetään todella kevyesti vaikkapa sosiaalisesti kömpelöihin mutta asiallisiin miehiin vaikka oikea kohde on päällekäyvät sarjaiskijät.
On melkein 10 vuotta nuorempi ja varattu. Eli turha mitään yrittää.
No hän on alaiseni. Ihan liikaa riskejä ja jos kertoisin kiinnostuksestani niin se tulkittaisiin ihan väärin.
M41