Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saisin kerättyä pari tölkkiä? Että saisin makaronipussin ostettua

Vierailija
27.02.2025 |

Näin talvella niitä on vaikeampi löytää kuin kesällä. Tilillä rahaa vain 0,12 e ja yksi tyhjä 0,15 e tölkki löytyy.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis neljä kassillista täällä, voisin antaa jos joku tulisi hakemaan komerosta kuleksimasta. Kannattaa kysyä vaikka paikkakunnan facessa jos muilla on samaa ongelmaa.

Mulla on myös kolme kotona ja autotallissa on varmaan puolen tusinaa kassia tyhjiä pulloja. En ole pitkään aikaan vienyt.

Vierailija
22/44 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluna oli lomaa ja kävin koko kodin läpi. Kaikki hyllyt, kaapit, laatikot. Ihan kaikki. 

Löysin tarpeetonta tavaraa useita satoja. Joka perjantai laitan vintediin myyntiin 10 tavaraa ja tänäänkin vein 3 pakettia postiin.

Eihän noista juuri mitään tienaa, mutta jotain kuitenkin. Pääsiäisenä viimeistään aion käydä kellarin kokonaan. Olen jo aloittanut. 

Kun saan saldon, ostan sillä ruokaa. Puurohiutaleita, makaronia, tomaattimurskaa, vehnäjauhoja jne.

Joko olet löhettänyt Vintedille kopion passistasi? Se on edessä, kun 500 e menee rikki. Näin oli köyttöehdoissa, jotka iloisesti hyväksyit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä niitä löytyy aina taloyhtiön metallikeräysroskiksesta

Vierailija
24/44 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö joku voisi vaan antaa minulle mobilepayllä rahaa? Lapsetkin itkee jo nälkää.

Ap

Feikki ap. Minulla ei onneksi ole lapsia.

Ap

Feikki ap. Kaljarahaa pitäis saada

Ap

Vierailija
25/44 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kuussa viisaampana ja säästät parin tölkin panttien verran rahaa,niin ei ole tätä ongelmaa.

Vierailija
26/44 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö joku voisi vaan antaa minulle mobilepayllä rahaa? Lapsetkin itkee jo nälkää.

Ap

Ap

Ap

Vierailija
27/44 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Feikki, en juo kaljaa.

Ap

Vierailija
28/44 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sieltä missä koululaiset kokoontuu koulun jälkeen. Kaupan edessä, lähellä tai takana. Energiajuomatölkkejä on usein myös bussipysäkin lähellä. 

Vierailija
29/44 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝💗🥹🖤👴🤍🧺🧺💜💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳Puppa👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝💗🥹🖤👴🤍🧺🧺💜💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳Puppa👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝💗🥹🖤👴🤍🧺🧺💜💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳Puppa👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝💗🥹🖤👴🤍🧺🧺💜💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳Puppa👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝💗🥹🖤👴🤍🧺🧺💜💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳Puppa👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝💗🥹🖤👴🤍🧺🧺💜💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳Puppa👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝💗🥹🖤👴🤍🧺🧺💜💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳Puppa👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝💗🥹🖤👴🤍🧺🧺💜💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟💦🍆👴🏼💝👴🏻🥩🍻🥳🍕😎🐟🐟🍆👵🏻💝💗🥹🖤🥸👴🤍🧺💜💚💙😚💛👴🏻🥩🍻🥳

Vierailija
30/44 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen järkevämpää taloudenhallintaa.

Vierailija
31/44 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita somessa, että olet 15-vuotias kiusattu poika ja laita mobile pay puhelinnumerosi, mammat rientävät auttamaan ja sulla kymppitonni kasassa ennen viikonloppua! Siellä on facebookissa toimiva yksi yhdistyskin, jonka kautta voit tehdä tämän!

Kohta on some täynnä Anteeksi, Konala! viestejä. 

Vierailija
32/44 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin 2 tölkkiä :) Ihan kaupan ulkopuolelta roskiksen päältä. Onneksi jotkut älyävät jättää ne siihen päälle eivätkä laita sinne roskiin, sillä joku ne aina siitä poimii. Nyt saan sen makaronipussin.

Ap

Vierailija
33/44 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/44 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ulkoa saat kerättyä. Ei ainakaan täällä vauvapalstalla ole näkynyt. 

Vierailija
35/44 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluna oli lomaa ja kävin koko kodin läpi. Kaikki hyllyt, kaapit, laatikot. Ihan kaikki. 

Löysin tarpeetonta tavaraa useita satoja. Joka perjantai laitan vintediin myyntiin 10 tavaraa ja tänäänkin vein 3 pakettia postiin.

Eihän noista juuri mitään tienaa, mutta jotain kuitenkin. Pääsiäisenä viimeistään aion käydä kellarin kokonaan. Olen jo aloittanut. 

Kun saan saldon, ostan sillä ruokaa. Puurohiutaleita, makaronia, tomaattimurskaa, vehnäjauhoja jne.

Lopuksi on jäljellä vaan hajoavat vaatteet päällä ja patja lattialla. Onko tämäkin liikaa köyhälle palstan perskokkareet?

Vierailija
36/44 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehä I:n pientareilta Espoo-Itäkeskus molemmat suunnat kävellen löydät helposti 3-6 tölkkiä. Sama Kehä III:lta.

Vierailija
37/44 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin 2 tölkkiä :) Ihan kaupan ulkopuolelta roskiksen päältä. Onneksi jotkut älyävät jättää ne siihen päälle eivätkä laita sinne roskiin, sillä joku ne aina siitä poimii. Nyt saan sen makaronipussin.

Ap

Onnen päivä!🥳

Vierailija
38/44 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumet sulanut hyvin. Keräsin tänään 2h aikana 142€.

Kyllä ahkerat tienaa.

Vierailija
39/44 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopuksi on jäljellä vaan hajoavat vaatteet päällä ja patja lattialla. Onko tämäkin liikaa köyhälle palstan perskokkareet?

Rätei ja lumpui saa ilmaiseksi monesta paikasta mutta vassariulisijan tapaan odotat että joku PS:n edustaja tuo ne kotiovellesi.

Vierailija
40/44 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me palautettiin just 132 tölkkiä. Ihan omaa käyttöä. Samasta kyläkaupasta ostettu täytenä ja sinne palautus. Ja homma jatkuu.