Pierevätkö ruumiit oikeasti?
Ja jotain ääniäkin päästelevät? Täältä luin, ihan uusi tieto minulle.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että se ruoka kuolee heti kanssa siellä suolessa?
Se ruokako siellä ääntelee?
En tiedä pieremisestä, mutta miehillä kasvaa parransänki jonkin aikaa vielä kuolleenakin.
Minun äitini kuoli ja silmät kääntyivät sivuun. Mutta sen jälkeen tuli pari minuuttia korahduksia ja muutamia hengityksiä. Kai se toinenkin pää voisi korahdella?
Onhan se varmaan ihan luonnollista että ruoka pikkuhiljaa pilaantuu mahassa ja niitä nesteitä vuotaa peräsuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Minun äitini kuoli ja silmät kääntyivät sivuun. Mutta sen jälkeen tuli pari minuuttia korahduksia ja muutamia hengityksiä. Kai se toinenkin pää voisi korahdella?
Varmaankaan ei sisään hengittänyt enää? Ja osanotto.
Usein alamaailma puhuu, että lasketaan jostakin ilmat pois. Ilmat tulevat ulos kaikista paikoista, mistä mahdollista. Paineet tasaantuvat ulkoilman paineeseen.
Pitäiskö sinun kropalla testata että onko näin,oletko vapaaehtoinen?
Kyllä toi vaimo tossa pieree vähänväliä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi vaimo tossa pieree vähänväliä.
Eli teen rikosilmoituksen,mikä osoite?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä pieremisestä, mutta miehillä kasvaa parransänki jonkin aikaa vielä kuolleenakin.
Ei kasva. Kun ihminen kuolee, kuivuu ja kutistuu, karvoitus saattaa pusertua enemmän esiin. Karvat, hiukset ja kynnet eivät kuitenkaan aktiivisesti enää kasva.
Kuulin tarinan että eräällä ukkovanhuksella penis kasvoi pari senttiä lisää pituutta.
Mätäneemiskaasut (mätäneminen alkaa suolistosta) purkautuu eri rei'istä ja siitä voi syntyä suhinoita ja törähdyksiä. Ei nyt heti kuoleman jälkeen muita kaasuja tule kuin mitä suolistossa ja keuhkoissa on. Mutta myöhemmin enemmän. Arkkuun laitettaeessa kaasuja voi purkaitua.
Vierailija kirjoitti:
Mätäneemiskaasut (mätäneminen alkaa suolistosta) purkautuu eri rei'istä ja siitä voi syntyä suhinoita ja törähdyksiä. Ei nyt heti kuoleman jälkeen muita kaasuja tule kuin mitä suolistossa ja keuhkoissa on. Mutta myöhemmin enemmän. Arkkuun laitettaeessa kaasuja voi purkaitua.
Eli tulitikkujen kanssa pitää olla varovainen.
Olen kuullut, että ihminen laskee alleen kuollessa. Kaasuista en tiedä. Sikäli outoa, kun ei koiratkaan (nisäkkäät) kyllä laske alleen kuollessa.
Vierailija kirjoitti:
Iho kuivuu ja menee kasaan. Karvat tulevat esiin, eivät ne kasva.
Voi päästä ääntä kun keuhkot tyhjenee tai toisestakin päästä tulee kaasut ulos.
Minä näyttelin valekuollutta kullipystyssä,kyllä siinä naiset itkivät ,voi voi meni niin iso ja ihana patukka ihan hukkaan.Pierasin kuvittelivat että henget puhuu.
Ei ainakaan eläimet piere. Ruho voi turvota hyvinkin voimakkaasti kaasusta, mutta se ei tule pieruna ulos, vaan haihtuu. Joskus ruhoja räjähtää, mutta tietysti ne pyritään käsittelemään sitä ennen.
Meinaatko että se ruoka kuolee heti kanssa siellä suolessa?