Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1137)
Vierailija kirjoitti:
Sovittua että vastattiin väärin ja Sortavala. Ettei tarvi jakaa lahjakorttia.
Miten voi muka sopia, minä en usko sua.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollista. Tuotannolla voi olla omia "huijarivastaajia" joita käyttävät välillä. Nimittäin kaikki suomalaiset kyl tietävät ettei Sortavala on suomalainen kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollista. Tuotannolla voi olla omia "huijarivastaajia" joita käyttävät välillä. Nimittäin kaikki suomalaiset kyl tietävät ettei Sortavala on suomalainen kaupunki.
Ei kaikki suomalaiset tiedä. Minä en esim tiennyt sitä. Ei pidä yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulu on sitten jäänyt käymättä ja historia lukematta😂
Tai et sitten ymmärrä ettei kaikki suomalaiset ole syntyjään Suomesta. Älä ole tyhmä. Mutta hei, liian myöhäistä. Osoitit jo syrjinnän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulu on sitten jäänyt käymättä ja historia lukematta😂
Tai et sitten ymmärrä ettei kaikki suomalaiset ole syntyjään Suomesta. Älä ole tyhmä. Mutta hei, liian myöhäistä. Osoitit jo syrjinnän.
Joo. Minä muutin pois Suomesta 2 v. Siellä missä kävin koulut, ei tosiaan selostettu mitään mistään Sortavalasta. Ihmiset jotka kuvittelee kaikki suomalaiset kävi koulut Suomessa ovat ankean suppeakatseisia ja näköjään vähän Trump tyylisiä. Mutta ei voi mitään. Ihmisillä on paha olo Suomessa ja tullaan sitten vauva sivulle se oksentamaan passiivis aggressiivisuudella, kun ei muutakaan enää keksi.
2, ja nyt tätä pelataan ohjelman loppuun. Turhaan innokkaasti selittää että pottia nostetaan taas, kun ei kuitenkaan oteta ketään vastaamaan. Mitä hyötyä on potin nostosta. Ja myös tuo ainainen jokapäiväinen höpötys, että nyt on liian vaikea ja näytetään vastaus, kun se ei ikinä kuitenkaan tapahdu. Jotain uusia fraaseja nyt kehiin, nainen.
Vierailija kirjoitti:
2, ja nyt tätä pelataan ohjelman loppuun. Turhaan innokkaasti selittää että pottia nostetaan taas, kun ei kuitenkaan oteta ketään vastaamaan. Mitä hyötyä on potin nostosta. Ja myös tuo ainainen jokapäiväinen höpötys, että nyt on liian vaikea ja näytetään vastaus, kun se ei ikinä kuitenkaan tapahdu. Jotain uusia fraaseja nyt kehiin, nainen.
Samat kilpailutehtävät viikosta toiseen eipä ole palikat vaihtaneet paikkaa viikon aikana vejätetään jälleen 45min. kyllä tuottajalla on kilpailutehtävät vähissä kun toistuu samat kilpailut puolisokeakin tietää vastauksen juontaja hokee montakertaa jos kukaan ei tiedä potti jää tänne.
Tämä on helpoin kuva arvoitus, aina sama kohta eroavaisuus.
Joo tuotanto älkää näyttääkö vielä vastausta, että saatte lisää rahaa soittajilta jotka ei ikinä kuitenkaan pääse vastaamaan
Humpuukia, humpuukia, kuten yleensäkin täyteohjelmat. Samat kysymykset ja tietenkin vastauksetkin joka päivä. Missä Suomen kaupungissa on tasan tarkkaan 5 kappaletta A-kirjainta. Vastausta saatetaan tivata yli puoli tuntia useamman kerran viikossa.
Nykyään järkevämmät vaatteet Katriella.
Jos vastaus on jo annettu aiempaan kyssään, miksi tuotanto tai kuka lie soittelee vielä sen jälkeen jollekin papalle tai mummulle? Kun nytkin vastattiin aiempaan arvoitukseen. Ei mitään tolkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla tynnyrissä kasvanut, jos ei tiedä, että ko. kaupunki kuuluu nykyään Venäjälle. On kuulunut viime sodan jälkeen, kun rauhanehdoissa jouduimme sen antamaan pakon edessä.
en asunut tynnyrissä vaan maassa missä en ollut kiinnostunut tämän tai venäjän maasta. Enkä ole vieläkään, kun en asu Suomessa. Tiedätkö ite kaikki maailman asiat? Hyvä sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla tynnyrissä kasvanut, jos ei tiedä, että ko. kaupunki kuuluu nykyään Venäjälle. On kuulunut viime sodan jälkeen, kun rauhanehdoissa jouduimme sen antamaan pakon edessä.
en asunut tynnyrissä vaan maassa missä en ollut kiinnostunut tämän tai venäjän maasta. Enkä ole vieläkään, kun en asu Suomessa. Tiedät
Mielenkiinnolla odotan nyt historian tuntia muijalta. Tietääköhän itse missä Etobicoke on ja mikä sen historia on, kun on niin tietävä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en asunut tynnyrissä vaan maassa missä en ollut kiinnostunut tämän tai venäjän maasta
usein törmään erityisesti suomalaisiin jotka kuvittelee kaikkien on tiedettävä kaikki suomesta, mutta sitten kun heiltä kysyy muista maista, eivät tiedä mitään. Rasittavia tyyppejä.
Soittajat vähentyneet. Kun pitää houkutella ja valittaa ettei ole vieläkään saanut oikeaa vastausta. Miten ei kun ei oo otettu ketään vastaamaan😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en asunut tynnyrissä vaan maassa missä
Aika erikoista tuolta yhdeltä, että luulee että joku joka asuu toisessa maassa, että siellä olisi kerrottu tästä Sortavalan jutusta koulussa. Miksi olisi kerrottu. Siellä ei selostettu mitään Suomesta muuta kuin pääkaupunki. Ei kaiketi Suomen kouluissakaan selosteta tarkasti mitä vaikka Sudanissa tapahtui kauan aikaa sitten. Tai mistä minä tiedän, ehkä kerrottiinkin. Jos niin, niin hyvä homma. Pointtini on että Suomen historia ei ole maailman napa kaikille maapallolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en asunut tynnyrissä vaan maassa missä en ollut kiinnostunut tämän tai venäjän maasta. Enkä ole vieläkään, kun en asu Suomessa. Tiedät
Mä asun Suomessa enkä oo yhtään kiinnostunut Sortavalasta. Jotkut täällä ovat vetäneet herneen nenään, kun kaikki ei ole niin hurraa hurraa Suomi ja mukamas pitää tietää ihan kaikki menneet ja nykyiset tapahtumat. Sheesh Louise.
Kuinka kauan etsitään Ähtäriä nyt?