Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1295)
Jaahas mikäs tuo tuijotus juttu nyt on? Tuijotetaan vaan eikä tule sanaakaan naisen suusta.
A 3, F4, C11. Älyttömän helppo joten en tajua tuota jankkausta et on tosi vaikea😂
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mennä vielä tunti.
Takuulla menee ohjelman loppuun asti.
Onkin kivemmin pukeutunut tänään. En tykkää niitä missä on vain yksi hiha.
Mikä mitta on kolme hetkeä? Kuinka pitkä on yksi hetki? Ja mikäs tämä on, että jo viisi H kaupunkia kirjoitettu taululle valmiiksi? Uutta.
Vierailija kirjoitti:
Seija tai Pirjo, soittakaa jo että tämä jankutus loppuu. Tai siis tuotantohan sen päättää että tämä jankutus jatkuu ohjelman loppuun asti. Voi Katrie, eipä sun aivosolujen tarvi tehdä yhtään mitään.
Turhaa huutaa heitä apuun kun ei oteta ketään vastaamaan vaikka on helppo kun mikä.
Arvauksia mikä tai mitkä ovat tänään esillä? Veikkaan automerkkiä jolla saadaan kupattua tyhmiltä rahat.
Arvasin että on automerkki. Kestää kaks tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että on automerkki. Kestää kaks tuntia.
Ja kaikki arvaa ne tavalliset automerkit taas kerran. Lyön vetoa, että automerkki on taas M kirjaimella alkava kuten ne muutkin kerrat ovat olleet. Helppo sitten jossain vaiheessa mennä etsimään se sieltä vastaussivulta.
Miksiköhän vakio soittajat ei vastaa niitä merkkejä jotka yleensä on lopussa, mahindra tms. ?
Automerkissä on varmaan kaksi A kirjainta. Loppupuolella se paljastetaan. Veikkaan ettei nyt ala M kirjaimella vaan L kirjaimella. Joskus muistan sellaisen oudon olleen.
Aletaan nyt sitten arvaamaan: Martare. Mastretta, Mallalieu. Sisältää A kirjaimen.
Vierailija kirjoitti:
Automerkissä on varmaan kaksi A kirjainta. Loppupuolella se paljastetaan. Veikkaan ettei nyt ala M kirjaimella vaan L kirjaimella. Joskus muistan sellaisen oudon olleen.
Sitten Lagonda.
Vierailija kirjoitti:
Aletaan nyt sitten arvaamaan: Martare. Mastretta, Mallalieu. Sisältää A kirjaimen.
Marauder.
Tätä pelataan kaksi tuntia. Lopussa on 2000 lahjakortti. Kukaan ei arvaa oikeaa vastausta ja saa sitten 1000 lahjakortin. Näin tämä peli on aina mennyt.
Kaksi A kirjainta. Ei ollut yllätys. Sitten odotetaan eka kirjainta ja sitten katsomaan mahdolliset vastaukset Tähtiarvan sivulta. Sitä ennen ei kannata soitella.
Vierailija kirjoitti:
Tätä pelataan kaksi tuntia. Lopussa on 2000 lahjakortti. Kukaan ei arvaa oikeaa vastausta ja saa sitten 1000 lahjakortin. Näin tämä peli on aina mennyt.
Aivan. Ja samalla kaavalla jälleen, että on kaksi A kirjainta joten odotetaan että kuullaan jokin hyvin tuttu merkki jossa noi kirjaimet ovat.
Minua on aina ärsyttänyt miksi ne laittaa kirjaimen aina lainausmerkkeihin. Lainausmerkkejä ei käytetä noin.
Seija tai Pirjo, soittakaa jo että tämä jankutus loppuu. Tai siis tuotantohan sen päättää että tämä jankutus jatkuu ohjelman loppuun asti. Voi Katrie, eipä sun aivosolujen tarvi tehdä yhtään mitään.