Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1136)
Nyt samaa liki kahteen. Joku otus jota kukaan ei tiedä.
Miksi muka ihmiset länttäisi luurin Katrien korvaan jos idea on, että he ensin ovat soittaneet ohjelmaan? Ei mitään järkeä koko puuhassa. Vai soittivatko he vain koska halusivat voittaa jotain arvasta eikä rahaa yhtään? Ihan tajutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leobardi? Just joo.
Mikä hitto on gebardi? Seuraavaksi tulee taululle varmasti buuma.
Katriella ei näytä tuo oikeinkirjoitus olevan hallussa.
Kuinka ihmiset soittavat tuohon kirjekuorijuttuun, kun vaihtoehtoja on yhtä paljon melkein kuin lotossa.
Siis miten mimmi sanoi lauseensa, kuulosti että on vain yksi eläin enää jäljellä jota ei ole sanottu. Täyttä potaskaa. Kirjaimia saa käyttää niin monta kertaa kuin haluaa, mikä myös on tyhmää, joten monta eläintä vielä on jäljellä. Sanon tähän esim hiiri.
Mulla räjähtää kohta pää!! Eikö tuo niinsanottu juontaja keksi mitään muuta lässytettävää, kuin lukea nuo jo vastatut eläimet taululta parin minuutin välein??!! Joo me osataan kyllä ihan itsekin lukea, ei tarvitsisi jauhaa tuota listaa läpi ihan koko ajan!!
Maailmassa on noin 1.4 miljoonaa eläinlajia. Taululla lukee 19 eläintä, silti tuo eukko kimittää että "loppuiko ideat?" "Ainakin yksi eläin on vielä varmasti olemassa." Siis lapsilleko tuo muija tätä "tietokilpailua" vetää??
Tuotannolla on selkeästi usko siihen, että kukaan ei oikeaa eläintä arvaa, koska potti on nyt jo 1150€. Lopulta tuo potti nousee kahteen tonniin. Ja kukaan ei sitä tule saamaan, siitä on tuotanto pitänyt huolen. Todennäköisesti pienempi lohdutuspotti on sitten luvassa sille, joka vastaa vihjeisiin sopivan eläimen, mutta se eläin ei kuitenkaan ole kirjekuoren eläin.
Jaaha. Vihjeillä tarkoitus johdatella soittaja vastaamaan kuha tai käki. Mutta kuoressa lienee kagu. Kävin vilkaisemassa Tähtiarvan nettisivulla sitä vinkkilistaa, niin siellä tuo kagu oli. Joku lintu kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Kagu. Meniskö noin vaikeaksi?
Varmasti menee. Mutta kukaan nk normi ihminen ei tietä tätä. Tai no jotkut tietää muttei tähän ohjelmaan soittajat. Katrie itse ei myöskään varmasti tiedä kagua.
Vierailija kirjoitti:
Hämäys, että porukka vastaa kani, joka se ei varmaankaan ole. Kagu, voi elämän kevät, jos se on se.
Ohjelma houkutteli paljon soittajia eli huijasi heitä tuolla isolla potilla, mutta melko selvää kukaan ei saa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämäys, että porukka vastaa kani, joka se ei varmaankaan ole. Kagu, voi elämän kevät, jos se on se.
Aivan varmasti on kagu. Tyhmä soittaja vastaa kani tai kana.
ei se ole tyhmä jos ei tiedä kagua. Tiedätkö sinä sen ihan noin vaan? Ihme ihmisten haukkumista ihan mitättömistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Vihjeillä tarkoitus johdatella soittaja vastaamaan kuha tai käki. Mutta kuoressa lienee kagu. Kävin vilkaisemassa Tähtiarvan nettisivulla sitä vinkkilistaa, niin siellä tuo kagu oli. Joku lintu kyseessä.
No, vastaaja ei ollut käynyt sivulla katsomassa sanaa kagu ja vastasi kani, kuten arvelinkin. Näin taas säästyi tuotannon rahat.
Kagu, no voi luoja, hohhoijaa , oli selvä ettei kukaan tuota sano, siksi iso potti! Niin ärsyttävä ohjelma !
Aina kun on eläin tai automerkki on selvää että kaivavat jonkin oudon, jota ei kukaan tiedä. Niin ennustettava loppu. Ja pöljä kansa tarjoo vain tuttuja 😂
Tuo Anne-Mari Planting on ihan tosi ihana ja sexy nainen :D Yks mun Suomen julkkis-crusheista :D
Olisi voinut mtv 3 tähtiarvan pitää nopeina kierroksina koko ohjelman ajan, eikä viimeistä venyttää loppuajan. Ihan helpot kaupungit.
Anne-Marilla tänään tosi raikas meikki. Jatka samalla tavalla, olit luonnollisen nättinä.
On olemassa bändi jonka nimi on Gebardi. Ehkä Katrie tarkoittaa sitä 😂.