Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1137)
Vierailija kirjoitti:
Nyt höpöttää että äsken oli pelaaja joka ei tiennyt tarpeeks mutta eihän ole otettu ketään vastaamaan ainakaan yli puoleen tuntiin.
Ei että ottaa päähän, kun Katrie heiluttelee sormiaan kirjainten vieressä, että näistä kirjaimista muodostuu haettava sana. Ja kun siellä on yleensä kaikki kirjaimet, joku ruotsalainen å puuttuu. Onko tämä nyt niin vaikea? Jos emme saa vastausta, niin näytämme mitä on kirjekuoressa ja potti jää tänne. Entä sitten, ei harmita yhtään.
Katrien levy on jäänyt pahasti päälle tänään. Nyt ei ole kuin kaksi lausetta joita jankuttaa.
Meni taas saman jankkaamiseksi. Ei aiettekaan ottaa ketään vastaamaan. Saattaa kestää jopa liki kahteen. Soittajat on vähentyneet ja ohjelma saattohoidossa.
Sastamala. Haaparanta. Taas. Kyllä on vaikeaa kun eivät keksi mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Haaparanta on viisi paitti jos sanotaan ruotsiksi. Mutta Sastamala juu.
Maarianhamina vastattiin jo aiemmin. Ei ole yleensä kelvannut jos on vastattu väärässä osassa. Saa nähä.
Vierailija kirjoitti:
Maarianhamina vastattiin jo aiemmin. Ei ole yleensä kelvannut jos on vastattu väärässä osassa. Saa nähä.
Ai. Miksei sitä kirjoitettu taululle että joku myöhään tullut katsoja ei sano sitä ja sitten se taas ois muka väärä vastaus?
Viimeinen mahdollisuus on sanottu jo lukuisia kertoja. Onhan tuo lapsellista ja puhuu kuin ääliöille.
Vierailija kirjoitti:
Haaparanta on ruotsin puolella.
Puolitoista tuntia jankutettu tätä yhtä ja samaa. Toivottavasti mummut ja papat lopettaa tähän ohjelmaan soittamisen kokonaan, että tämä historian tyhmin ohjelma lopulta loppuu
Miten nämä hyväntekeväisyyskohteet haluaa olla nimettynä tähän huijaukseen? Minä en ikinä haluaisi olla. Tai firmani siis.
Kaksi tuntia yksi peli. Lopettakaa tämä sonta jo.
Kuinka paljon ihmiset tarvitsevat krääsää jostain nettikaupasta, että aina vaan soittavat ja ohjelma jatkuu?
Miten on mieletöntä kun vastaus oli selvillä. Älytöntä tuulettamista kuin vastaaja olisi nerouden huippu.😂
Mikä taho valvoo tuollaisia pelejä? Eritoten sitä mikä osuus menee hyväntekeväisyyteen? Jonkun tahon pitäisi kysyä luontoliitolta ja eläinsuojeluyhdistyksiltä joita ollut aiemmin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mieletöntä kun vastaus oli selvillä. Älytöntä tuulettamista kuin vastaaja olisi nerouden huippu.😂
Juu, aivan naurettavaa venyttää soittoa kun kaikki tietää että vain yksi kaupunki olemassa 5 A. Voisivat keksiä ihan uusia tehtäviä, varmaan juontajaakin kyllästyttää nää samat kaupunkitehtävåt.
Miten on jo neljää väärää vastausta kun taululla on vain kaksi?
Avasin juuri tv:n. Onko just tuossa pelissä ollut jo 4 väärää vastausta? Epäilen.
Vappu