Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1136)
Tänään varmaan vuorossa automerkki, jolla saa pitkälle huijattua rahaa kun kansa ehdottaa tuttuja merkkejä. Kun joku voittaa pitäisi aina sanoa että sait lahjakortin eikä xx summan rahaa.
Onneksi juontaja hiljeni hetkeksi! Katson pitkästä aikaa Katrie-rouvan ohjelmaa ja kyllä on niin päällekäypää huutelua ja fraasien toistelua. Ja sitten suoranaiset valheet "vaikeista/mahdottomista/haasteellisista" tehtävistä.
Tampere, Rovaniemi, Hämeenlinna, Kajaani, Espoo. Kyllä on vaikea. Auta armias jos tätä pelataan loppuun asti.
Järvenpää TAAS! Eikö ees yritetä keksiä enää mitään uutta?
Vierailija kirjoitti:
Tänään varmaan vuorossa automerkki, jolla saa pitkälle huijattua rahaa kun kansa ehdottaa tuttuja merkkejä. Kun joku voittaa pitäisi aina sanoa että sait lahjakortin eikä xx summan rahaa.
Nimenomaan pitää sanoa että voitto on lahjakortti.
Vierailija kirjoitti:
Järvenpää TAAS! Eikö ees yritetä keksiä enää mitään uutta?
Joskus aiemmin oli hankalampia tuntemattomampia pieniä kaupunkeja lopuksi. Nykyään Porvoo, Maarianhamina yleensä .
Iskelmävisaan soittamisen hinnat on miten sattuu. Yhdessä kohdassa lukee 4.31 euroa ja sitten alhaalla hurisee teksti missä lukee 6.01 euroa. Sattumalta osuin Eveon kanavalle kun tämä ohjelma on siellä enkä ole ennen katsonut. Kyllä on surkeat rahapalkinnot tässä ohjelmassa ja muutenkin näyttää kuin ois jostain 1970 luvulta. Miten näitä ohjelmia on kaksi?
Mitä hyötyä on kirjoittaa vastausta paperille, kun soitetaan takas vasta seuraavaan arvoitukseen??
Jos kukaan ei sano ranta niin sitten on surkea tilanne.
Miksi Katrie mainitsee tuotannon joka viides minuutti? Joo joo kyllä me tiedetään huijarit on siellä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Katrie mainitsee tuotannon joka viides minuutti? Joo joo kyllä me tiedetään huijarit on siellä töissä.
Muistatko kun Anne-Mari huuteli tuotannolle jatkuvasti arpa.fi ohjelmassa.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko kun Anne-Mari huuteli tuotannolle jatkuvasti arpa.fi ohjelmassa.?
Tämä on hauskaa kun pääsi huijaamaan ihmisiltä rahat pois eläkeläisiltä hokee kokoajan että potti jää tänne joi ette tiedä vastausta kädet käy kuin huutokaupan pitäjältä taas rahastetaan viimeistä kilpatehtävää 60min.sama aikataulu toistuu päivästä toiseen vilkuilee kelloa milloin huijari tuottajat antaa kilpailun päättyvän.
Vai ei Katrie muista milloin olisi ollut noin montaa nk väärää vastausta. Eilen oli. Oli kuusi väärää vastausta vaikka eihän ne vääriä olleet tietenkään. Luurit vaan lyötiin korvaan tai ihminen ei tiennyt mihin peliin hänelle soitettiin takaisin.
Puhelin ei soi minä hetkenä hyvänsä. Se soi 10 sekuntia ennen ohjelman loppumista.
Vierailija kirjoitti:
Puhelin ei soi minä hetkenä hyvänsä. Se soi 10 sekuntia ennen ohjelman loppumista.
Ja sitten "höpötellään"!
Jaa, ettäkö on tapahtunut usein että kirjekuori on avattu varhain noissa? Ei ikinä ole niin tapahtunut.
Taitaa samaa lätinää kuulla melkein tunti vielä.
Eipä ole huijari tuotannolla kanttia kertoa minne meni 20000e pääpotti edellisestä huijaus kohteesta tuskin edes jaettu saatiin vaan huijattua tyhmiltä soittajilta rahat taas huijari juontaja mainostaa taas on jaossa 20000€ etsitään tänäänkin 2tuntia eläintä että saadaan huijattua ihmisiltä rahat pois.
Tilhi, Närhi,Lokki, Kuovi, Uikku, Tikli, Tylli
Joku noista
Eipä ole muijalla kanttia kertoa mihin edellisin hyväntekeväisyys arvan pääpotti meni kertoilee se ja se on saanut 500€ lahjakortin siinä näkee millainen huijaus ohjelma on kyseessä hokee koko ajan tämän kilpailun antoon saa kyseisen voittosumman on tainut itse päässyt antoon toivoo monta kertaa jos kukaan ei tiedä potti jää tänne tämä on hauskaa huijata ihmisiä.