Naiset sängyssä
Miehille kysymys. Koska minusta ainakin teissä miehissä on todella paljon eroja, millaisia olette sängyssä, niin onko meissä naisissa? Olen rakastellut noin 20n miehen kanssa ja kyllä on eroa mm taidoissa, on ollut esim yksi joka ei osannut tehdä yhtään mitään muuta kuin työntää kalunsa sisään, hän ei ollut saanut ikinä suihinottoa, ikää 40 v. Sitten toisessa ääripäässä on mies, joka oli aivan uskomattoman taitava kaikessa. Eri asennot, suuseksi, hellyys, yllätyksellisyys samassa paketissa. Mutta en puhu pelkistä taidoista. Lisäksi tulevat erot, kiihottumisessa, kuinka monta kertaa pystyy rakastelemaan yhden illan aikana, onko hyvä erektio vai sellanen seilaava, kalun koko tietenkin on aika merkittävä, niitä on jos jonkinkokoisia, onko mies hellä, kiihkeä tai raju. Eroja siis löytyy. Yksi tärkeä asia on suuteleminen, osaako mies suudella. Millaisia me naiset siis olemme kun itse olen nainen niin en tiedä mihin asetun, tai no taidollisesti kait ihanhyvä olen mutta muuten ;)
Kommentit (26)
...kokemusta on kyllä heistäkin :) Normaali suomalainen nainen, missä on kunnolla mihin tarttua kiinni on eniten mieleeni.
Nämähän ovat aivan makuasioita, joten kiistelyllä ei kovin pitkälle päästä. Hyvällä itsetunnolla varustettu, pehmoinen, pyöreähkö nainen, joka tietää mitä tahtoo, kolahtaa minuun ehkä parhaiten. Tämä persoonan vetävyys on hyvin paljon luonteesta kiinni, ei kiloista. En mitenkään vierasta kuntoilua, olen itse hyvässä kunnossa ja hyvä peruskunto olisi eduksi kaikille.
t. mään
Minusta seksikkäin nainen on pehmoinen ja sopivalla tavalla pyöreä. Ylikiinteä biccaaja ei kolahda minuun sitten mitenkään! Minusta naisella ei saa esim. lihakset näkyä, tulee miesmäinen/poikamainen kroppa mieleen sellaisesta! Naisellisuus minun silmissäni vaatii kurveja, ei lihaksia taikka mahaa josta ei kiinni saa kun on treenattu niin paljon.
mies, 30v, aviossa. 3 lasta.
ei ole yhtä kuin isot lihakset ei tissejä!!! kyse on koko ajan ollut naisellisista, tiukassa lihassa olevia naisia, ei kehonrakentajia!!!
25. oli nainen
Vierailija:
ei ole yhtä kuin isot lihakset ei tissejä!!! kyse on koko ajan ollut naisellisista, tiukassa lihassa olevia naisia, ei kehonrakentajia!!!25. oli nainen
Ja toisekseen, en puhunut kehorakentaja naisista. Vaan ihan tavallisesta timmistä naisesta. Ei kolahda minuun, niin ei kolahda! Ai että minua suoraan sanottuna vituttaa luulo että kaikki miehet kuolaa hoikkien, timmien naisien perään. Minä pidän pyöreistä naisista, piste. Ja olen mies.
Minulla kokemusta noin 25 naisesta. Suurimmat erot on aktiivisuudessa ja fysiikassa. Seksihän on ainakin miehen mielestä pitkälti fyysistä puuhaa, niinpä mies odottaa naiselta että se venyy ja taipuu. On naisia jotka vain makaa ja odottaa että niitä naidaan. Jaksavat juuri ja juuri levittää jalkansa ja mikä on uskomatonta, kaikilla ei fysiikka riitä kunnolla edes siihen! Sitten jotkut sporttisemmat yksilöt taipuu vaikka mihin asentoihin ja jaksaa vemputtaa pepullaan loputtomiin. Sitten on ujot ja heittäytyjät. Ensin mainitut hyvä että uskaltavat näyttää vartalonsa alastomina ja jotkut taas ovat niin rivoja ettei mitään rajaa.
Mutta tietenkään ei pidä liikaa verrata toisiinsa tilapäispanoja ja ns rakkauspanoja. Sehän menee kuitenkin niin että seksikin muuttuu ihan erilaiseksi kun ollaan tunnettu pidempään.
mies
Vierailija:
automaattisesti kokematon, kömpelö ja estoinen, jota pitää " opettaa" .
Ja sitten taas jos " osaa kaiken ja on avoin" = " on antanut kaikille" .
Kyseenalaistan sen, etteikö yhdenkin miehen kanssa pitkässä suhteessa ollut nainen voisi olla sekä avoin, että taitava.
En nimittäin tiedä, mitä ihmettä niissä yhden illan kännipanoissa oppii.