Yksityislääkärissä käynti 715.50€
Hesarissa tänään juttua,kuinka mies oli mennyt Terveystaloon kuumeilun vuoksi. Lääkäri+keuhkortg+lab+toimistomaksu+kantamaksu ym. kuuluvat maksut 715.50€. Seuraavana aamuna soitti lääkäri, velotus puhelusta 81.20. Törkeetä rahastusta.
Kommentit (334)
Oli ollut sairaana viikon niin sitten sunnuntai-iltana päätti lähteä lääkäriin. Olisiko voinut odottaa maanantaiaamuun jos oli jo viikon kärvistellyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalit taksat jos itse maksaa,turhaa nillitystä.
normaalien duunarien palkka pitäisi myös nostaa "normaaliksi", että voisi maksaa tällaisia "normaaleja" maksuja
Työnantajan piikkiin voin käydä gynellä joka toinen vuosi ilmaiseksi. Ehdottomasti hyödynnän tämän mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin lääkäri suorastaan tyrkytti tuota "soitan sulle parin päivän päästä juttua", eikä sanallakaan maininnut, että kyseessä on super kallis maksullinen palvelu, sain sen käsityksen, että kuuluisi hintaan, törkeää ja tyypillistä lääkäri-käytöstä, heistä aina huomaa, että he eivät ihmisistä välitä.
Ei ne ymmärrä, että se työttömän lapsi on sitten 4 päivää ilman ruokaa, jos noin tekee.
Itse ovat varaamassa omalle perheelle Espanjan matkaa.
Ajattelevat varmaan, että kyllä kaikki työttömät saa toimeentulotukea.
Tyhmät lääkärit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi ollut ap:n mielestä oikea hinta?
En tiedä mikä olisi oikea hinta, mutta kenellä on varaa käydä yksityislääkäriasemalla? Puhelu 81.20€ pari min.!!!!
Minä käyn aina yksityisellä. Joskus maksan itse, joskus maksaa työterveys. Olen oikein tyytyväinen saamaani palveluun. Kertaakaan ei ole soitettu lääkäriasemalta ja laskutettu soitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tuo juttu olisi ollut niin, että eläinlääkärissä käynti maksoi 712 euroa? Luulenpa, että siinä olisi vaan maksettu nikottelematta, kun mamin rescue on pipi. Mutta jos itseen pitää laittaa 712 euroa, niin heti juttu hesariin? Eläkeläismies sai kuitenkin palvelua, tuskasta tuloksiin tunnissa ilman jonottelua jossain vetoisessa terveyskeskuksessa, jossa olisi ehkä todettu vaan, että joku flunssa sulla on, tule kolmen päivän päästä uudestaan jos oireet jatkuu.
Eihän hän ole voinut olla tietämätön, että yksityisellä joutuu maksamaan itse.
Eläinlääkäritkin aina kertoo kustannusarviot ennen kuin tekee mitään mikä maksaa lisää perus-vastaanottokäynnin lisäksi. Ja asiakas saa kustannukset kuultuaan päättää, teettääkö tutkimuksen tai hoidon vai ei.
Sitähän tämä Terveystalon asiakaskin tässä valitti, ettei hänelle kerrot
Yleensä kysytään itse. Suurin osa menee vakuutuksella. Silloin ei hinnoista välitetä. Ja ihmettelen jos ihmiselle ei tule mieleen, että esim röntgen on kallis. Ehkä minulla on ulkomailta tiedossa hintoja, mitä Mikon maksaa. Olen asunut maassa jossa ei julkista terveydenhuoltoa ole.
Lääkäriliitto on lääkärimafia, joka on päässyt rajoittamaan lääkäriksi opiskelevien määrää jo vuosikymmeniä. Sillä se on onnistunut huonontamaan suomalaisten terveyttä ja nostamaan terveydenhoitokuluja.
Lääkäriliitto on myös syyllinen Soten epäonnistumiseen ja maan talouden huonoon tilaan, koska terveysmenot nousevat suhteettomasti vanhenevan kansan lisäksi. Me vanhememme ja tarvitsemme enemmän lääkäreitä.
Kun varaan yksityiselle lääkärille, katson Lääkäriaseman sivuilta valmiiksi, kunkin lääkärin lääkäripalkkion.
Samoin tarkistan tutkmusten hinnat, jotka myös ovat esillä samoin heidän nettisivuillaan.
Ainoa mitä tuossa kritisoin, on se jälkisoitto.
Terveydenhoitajat neuvovat syömisessä.
Ihan turhaa, kun ei kaikilla ole varaa syödä lautasmallin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tuo juttu olisi ollut niin, että eläinlääkärissä käynti maksoi 712 euroa? Luulenpa, että siinä olisi vaan maksettu nikottelematta, kun mamin rescue on pipi. Mutta jos itseen pitää laittaa 712 euroa, niin heti juttu hesariin? Eläkeläismies sai kuitenkin palvelua, tuskasta tuloksiin tunnissa ilman jonottelua jossain vetoisessa terveyskeskuksessa, jossa olisi ehkä todettu vaan, että joku flunssa sulla on, tule kolmen päivän päästä uudestaan jos oireet jatkuu.
Eihän hän ole voinut olla tietämätön, että yksityisellä joutuu maksamaan itse.
Eläinlääkäritkin aina kertoo kustannusarviot ennen kuin tekee mitään mikä maksaa lisää perus-vastaanottokäynnin lisäksi. Ja asiakas saa kustannukset kuultuaan päättää, teettääkö tutkimuksen tai hoidon vai ei.
Sitähän tämä Terveystalon asiakaskin tässä valitti, ettei hänelle kerrot
Jokainen normaaliälyinen ymmärtää että viikonlopouisin yksityislääkärillä on päivystyshinnat. Aivan kuten eläinlääkärissäkin, jos joutuu menemään Evidensiaan sunnuntaina niin voimassa on kaksi kertaiset hinnat, pelkkä tehohoito eläimelle arkenakin on n. 2000 euroa/vrk, kyllä luit oikein 2 tonnia. Kaupungin pieneläinklinikoilla on viikonloppunakin inhimillisemmät hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriliitto on lääkärimafia, joka on päässyt rajoittamaan lääkäriksi opiskelevien määrää jo vuosikymmeniä. Sillä se on onnistunut huonontamaan suomalaisten terveyttä ja nostamaan terveydenhoitokuluja.
Lääkäriliitto on myös syyllinen Soten epäonnistumiseen ja maan talouden huonoon tilaan, koska terveysmenot nousevat suhteettomasti vanhenevan kansan lisäksi. Me vanhememme ja tarvitsemme enemmän lääkäreitä.
Lääkärit tekevät 1-2 päivää viikossa töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kun varaan yksityiselle lääkärille, katson Lääkäriaseman sivuilta valmiiksi, kunkin lääkärin lääkäripalkkion.
Samoin tarkistan tutkmusten hinnat, jotka myös ovat esillä samoin heidän nettisivuillaan.
Nekin hinnat, joita ei löydy netistä, saa soittamalla asiakaspalvelunumeroon. Tämä oli yleisimpiä tiedusteluja, ihan peruskauraa aspalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kuukautiset jopa viikon välein, mutta en mene lääkäriin. Ei ole työttömänä rahaa.
Toimeentulotuesta maksetaan terveysaseman lääkärikäynti 28 eur varattomille. Pistä Netflix poikki ja wolttaa vähemmän niin rahat riittävät paremmin.
Ei kaikki työttömät saa toimeentulotukea.
Mun puoliso saa pientä palkkaa ja työmarkkinatuki 595 netto menee lapsiin.
Ihmiset ei käy lääkärissä ja that's it.
Ei ole netflixiä, en volttaa, en juo alkoholia, en polta tupakkaa, ei ole lemmikkiä, ei ole saunavuoroa, en käy parturissa.
Aivan täysi tekosyy ettei ole varaa 28 euron lääkärimaksuun. Pistä viisi euroa säästöön joka kuukausi niin voit käydä terveyskeskuslääkärillä kaksi kertaa vuodessa äläkä uhriudu.
Vierailija kirjoitti:
Mehän emme tiedä, mikä vastaavan kustannus on julkisella.
Julkisella tuo kustantaa vähän yli 1200 e. Siksi et pääse labraan tai röntgeniin, vaan lääkäri määrää sinulle saman lääkityksen kuin muillekin, se joko tehoaa tai sitten ei eikä pelkällä juttelulla selviä, josko sinulla onkin syöpä. Isäni keuhkosyöpää hoidettiin julkisella flunssana, ei puhettakaan, että olisi tutkittu. Hoito maksaakin sitten kymmeniä tuhansia, siihen sotealueella on jostain syystä varaa.
Mulla tulee herpes silmään ja jos ei pääse samana päivänä lääkäriin voi sokeutua. Yksityiselle ei työttömänä ole varaa, jos päivystys käännyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut käännytettiin pois julkisen päivystyksestä ja 3 viikon päästä, kun tauti ei ollut vieläkään mennyt ohi todettiin keuhkokuume.
Julkinen vaan sanoo, että ei ole aikoja.
Ei sano, mikäli on tosissaan sairas.
Flunssan ja yskän takia ei kannata lääkäriin mennä. Tämäkin mies oli saanut lääkkeeksi vain limaa irroittavaa yskänlääkettä.Kyseessä oli ollut influenssa. Elle ole yli viikon KORKEAA KUUMETTA, eikä muita oireita, ei lääkäriä tarvita.
Influenssa on virustauti, siihen ei ole lääkettä.
Ja huomatkaa: Tuosta laskusta lääkärinpalkkio oli vain 188 euroa, josta Kela-korvauksen jälkeen jäi maksettavaa 179 €.
influenssaan on kylläkin saatavilla lääke. Sen nimi on tamiflu. Sain itse ko. lääkettä h1n1 epidemian alkuaikana ja täytyy sanoa,e ttä niin hyvä vaikutus lääkkeellä oli, että toivon seuraavassakin mahdollisessa influenssassa sitä saavani. Astmaa sairastan, joten sillä perusteella sen sai lääkäri minulle määrätä.
Ikänsä tottunut maksuttomaan työterveyshuoltoon, niin jatkaa samalla rutiinilla. Itse olisin kyllä kysynyt hintoja. Ei se firma tiedä, että joku maksaa itse. Aika harva kuitenkin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kuukautiset jopa viikon välein, mutta en mene lääkäriin. Ei ole työttömänä rahaa.
Toimeentulotuesta maksetaan terveysaseman lääkärikäynti 28 eur varattomille. Pistä Netflix poikki ja wolttaa vähemmän niin rahat riittävät paremmin.
Ei kaikki työttömät saa toimeentulotukea.
Mun puoliso saa pientä palkkaa ja työmarkkinatuki 595 netto menee lapsiin.
Ihmiset ei käy lääkärissä ja that's it.
Ei ole netflixiä, en volttaa, en juo alkoholia, en polta tupakkaa, ei ole lemmikkiä, ei ole saunavuoroa, en käy parturissa.
Pitää varata julkiselta aika, eikä uhriutua. Kyllä sinne pääsee, vaikka ei just sillä minuutilla, kun vain soittaa, jonottamaan tietysti joutuu todennäköisesti.
Rasvaamis tekee duunia koko päivän 700ellä lääkärille se on 15 minuutin työ, eli 30 kermainen hinta