Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Remppa vai muutto 2025

Vierailija
26.02.2025 |

Uusi kausi alkanut! Mitä ajatuksia heräs rempasta ja toisaalta taloista? 

Kommentit (371)

Vierailija
281/371 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa söpö mies tässä vika/plus jaksossa 😍 mun makuun ulkoisesti. Vaatteetkin. Ihana. 

Kiinnitin myös huomiota miten oli tyylikkäät ja laadukkaan näköiset vaatteet sillä miehellä päällä. Se myös kiinnitti huomion miten kylmiltä avioparin välit vaikuttivat, istuivat kaukana toisistaan, kylmiä katseita jne. 

Paitsi autossa istuivat kiinni toisissaan takapenkillä.

Vierailija
282/371 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmässä Tampereen remontissa jäi itseäni häiritsemään ne keittiön ja olohuoneen käsintehdyt lasiovet. Varmasti niillä oli hintaa juuri sen 3500€, jonka verran budjetti ylittyi.

Markokin vielä mietti, että tuleekohan niille käyttöä. Mielestäni täysin turhat. Avonainen tila tuon kaltaisessa Keittiö-olohuone - yhdistelmässä on parempi.

Todennäköisesti hukkaan meni ne oviin käytetyt rahat ja ovet pysyvät pääosin auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/371 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa söpö mies tässä vika/plus jaksossa 😍 mun makuun ulkoisesti. Vaatteetkin. Ihana. 

Kiinnitin myös huomiota miten oli tyylikkäät ja laadukkaan näköiset vaatteet sillä miehellä päällä. Se myös kiinnitti huomion miten kylmiltä avioparin välit vaikuttivat, istuivat kaukana toisistaan, kylmiä katseita jne. 

Paitsi autossa istuivat kiinni toisissaan takapenkillä.

Se lienee kuvaustekninen juttu, koska kaikki pariskunnat ovat istuneet niin että toinen on istunut keskellä Ninan kyydissä.

Vierailija
284/371 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mukava tämä nykyinen kiinteistövälittäjä.

Piikikäs puhetyyli ja hänen "huumorinsa" ei iske.

Onko sellaista ihmistä olemassakaan joka kaikkia miellyttäisi? En usko, että sinustakaan kaikki tykkää saatika arvostaa tai luottaisi edes ystävänä, mikäli olet turhan vaativa & kriittinen heitä kohtaan.  Kaikkeen tottuu, kunhan muistetaan, ettei täydellistä ihmistä ole olemassakaan, eikä tarvitsekaan olla.  Toivon kuitenkin, että tuttavapiirisi pitää sinusta sellaisena mitä olet, ole aito välittävä, niin pärjäät elämässä psyykkisesti terveempänä.  Negatiivisuus muita jopa tuntemattomia kohtaan, satuttaa eniten sinua itseäsi.  Ei ohjelmaa muuteta mikäli sitä toivoit kommenttisi johdosta, ja hyvä niin.  

Jos antaisin kiinteistönvälittäjälle budjetiksi 380 000 e ja talolle tietyt varsin järkevät reunaehdot, niin en isosti ilahtuisi siitä, että hän esittelisi 425 000 e hintaisia taloja ja selittäisi, että viilaa pikkuisen sitä sun budjettia, niin saat tämän. Tuo nainen antaa esimerkin siitä, että asiakkaan toiveilla ei ole isosti väliä, enemmän kiinnostaa välityspalkkio. Voit toki esittää toiveen pihasta tai huoneiden lukumäärästä, mutta hän ei ole niistä ihmeemmin innostunut, hän esittelee sitä, mitä on päättänyt esitellä, ota tai jätä.

Vierailija
285/371 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä väitän"-Paananen on tyyppi jota en ottaisi oman asuntoni suunnittelijaksi vaikka ilmaiseksi saisin.  En pysty kattomaan tuota ohjelmaa. 

Vierailija
286/371 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää mitä nämä Kampin henkilöt tekevät työkseen?

Vierailija
287/371 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa itseä aina miten perinteiset roolit istuvat sitkeässä. Naisen suurin onni elämässä on kuraeteinen ja kodinhoitohuone.

Juu ja se Tampereen emäntä taisi pitää miestään jonain remonttiautomaattina. Ei tainnut itse olla tehnyt mitään, liekö sitten aika kulunut pyykätessä.

Vierailija
288/371 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vanhaa rahaa vai uusrikkaita?

Vierailija
289/371 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö sitä itse kämppää näytetä ollenkaan?

Vierailija
290/371 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas supertyperä jakso!

Lisäksi 400K remppabudjetti on aivan VALTAVA. Ohjelma rupee olemaan ihan Huvila ja Huussi. Rahalla saa ja hevosella pääsee. 

Ja mikä "kilpailu" tässä oli? Muutto-tiimi voitti kun päättivät sijoittaa rahansa fiksummin...?

Vierailija
291/371 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on opiskellut USAssa ja hän kyllä tietää ja näyttää sen meille katsojillekin.

Vierailija
292/371 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaus: nainen on jonkin sortin erityisasiantuntija, ehkä ministeriössä, ja miekkonen jokin väliportaan pomo it-alalla. Nämä perustuen henkilöiden habitukseen.

Vierailija
293/371 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaus: nainen on jonkin sortin erityisasiantuntija, ehkä ministeriössä, ja miekkonen jokin väliportaan pomo it-alalla. Nämä perustuen henkilöiden habitukseen.

Minä veikkasin naista yläkoulun/lukion aineenopettajaksi, ehkä uskonnon...Mies tutkija yliopistolla.

Vierailija
294/371 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle nainen lääkäri ja mies juristi tai toi it-henkilö. 

Vierailija
295/371 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi nyt näytetty mitä tehtiin sille loppuasunnolle, kaipa jäivät siihen asumaan?

Minua aina huvittaa se myyntihinta-arvio, nytkin välittäjä sanoi että siitä kaksiosta saa yli 400tonnia. Tokkopa vaan kukaan niin paljon maksaa.

Vierailija
296/371 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi nyt näytetty mitä tehtiin sille loppuasunnolle, kaipa jäivät siihen asumaan?

Minua aina huvittaa se myyntihinta-arvio, nytkin välittäjä sanoi että siitä kaksiosta saa yli 400tonnia. Tokkopa vaan kukaan niin paljon maksaa.

Se isompi asunto on ens viikon jaksossa!

Vierailija
297/371 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tuli/tulee kamala. 

Vierailija
298/371 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sen remppaajan hiukset, kulmat ja ripset just värjätty?

Vierailija
299/371 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Kampin miljoonakämppä kämäisessä kunnossa, enkä tarkoita vain remonttitarpeen osalta. Täynnä rumaa romua ja ylimääräistä rompetta. Miten jotkut voivat elää noin, etenkin kun rahasta ei ole heillä kiinni miten kodin laittaa?

Vierailija
300/371 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kämppä on noin täynnä tavaraa niin ei se remontilla mihinkään muutu. Pikkuhiljaa täyttyy taas. Mihinkähän ne remontin ajaksi viedään? Tyhjentäminenkin kestänyt varmaan aikansa...