Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia paastoamisesta?

Vierailija
26.02.2025 |

Te jotka olette paastonnut pidempiä aikoja, niin minkälaisia fiiliksiä siitä tuli? Jatkatteko edelleen vai jäikö kokeiluksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia kellään?

Vierailija
2/6 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paastonnut 5vrk. Ei se nyt kovin pitkä aika ole tosin. Hyvä kokemus. Aion pidentää aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paastonnut 3 vrk lukemattomia kertoja, auttaa vatsaongelmiin. Kerran myös 5 vrk.

Paastoaminen ei aiheuta ainakaan minulle yhtään minkäänlaisia fiiliksiä, olo on ihan samanlainen kuin muulloinkin. Erikoisinta paastoamisessa on se, että silloin ei ole nälkä, mikä vaikuttaa ihan järjenvastaiselta.

Vierailija
4/6 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon paasto, parin päivän jälkeen häviää näläntunne, oli todella energinen ja hyvä olo, ainut ongelma oli unettomuus, nukuin vain 3-4 tuntia päivässä.

Vierailija
5/6 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia. Paastoan yleensä 10 pv putkeen. Aluksi voi olla huono olo, mutta lopussa on energinen ja seesteinen olo.

Vierailija
6/6 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoan säännöllisen epäsäännöllisesti voinnin ja elämäntilanteen mukaan. Toistaiseksi pisin paastoni kesti 21 vrk. Join pelkkää vettä johon oli lisätty elektrolyyttejä ja otin joka aamu vesiliukoisia vitamiineja. Kyllä teki hyvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi