Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan törmänneet ihmiseen joka juo ihan päivittäin

Vierailija
26.02.2025 |

Tiedän yhden ihmisen, joka on juonut päivittäin jo vuosituhannen alkupuolelta lähtien. Olutta tosin mutta hyvinkin muovikassillinen menee päivässä. Kauanko kroppa mahtaa kestää?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤷🏻🙋🏻

Vierailija
62/66 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskirätin kanssa pyyhin pölyjä ympäri huushollia päivät pääksytysten ja naukkailen vähän väliä olutta.

Onko siihen jotain nokan naputtamista??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kimpassa yhden salajuopon kanssa. Kertoi juovansa päivittäin. Hänellä oli kyllä muitakin ongelmia. 

Vierailija
64/66 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen niin ja tuskin ympäristö sitä huomaa. En juo julkisesti, juon kaapissa.

Vierailija
65/66 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiiriini ei kuulu juoppoja eikä myöskään työttömiä.

Sulla on karu kohtalo jos joudut työttömäksi.

Vierailija
66/66 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

join viimeiset 15 vuotta kaljaa n 100 pulloa/tölkkiä viikossa, tai ainakin viikonloput eli pe-la kaksi koria eli 50 putelia kaljaa. kaikki alkoi kun jouduin töihin 36 vuotiaana. silloin urheilin tosin 5 kertaa viikossa salilla, mutta iltaisin aloin juomaan olutta ja viikonloput.....ja määrä vaan kasvoi ja kasvoi....

nyt olen urheillut 2 kk ja nostellut siis punttia ja uinut. penkki noussut 100 kiloon jo 2 kuukaudessa ja nyt ei tee enää kaljaa mieli, tosin viime viikonloppuna join taas pari koria mutta nyt olen absolutisti

urheilu pelasti minut juomiselta ja herään kelo 04 joka aamu, nukkumaan menen klo 21

oispa vaan muutakin tekemistä vaan ei ole, työttömänä pitää olla

seuraavaksi alan juoksemaan myös muutaman km per päivä, tämä on työtäni, urheilu.

toiset sanoo että vasta Jeesus pelasti juomiselta, täytyy olla kyllä rapa alkoholisti silloin. Itse olen ollut

alkoholismi paranee usein sillä, että tilalle tulee joku toinen riippuvuus. Jota käytetään joka päivä liki överiksi asti. 

Jeesus tai urheilu on hyviä esimerkkejä. Ne on onneks harmittomia riippuvuuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän