Oletteko koskaan törmänneet ihmiseen joka juo ihan päivittäin
Tiedän yhden ihmisen, joka on juonut päivittäin jo vuosituhannen alkupuolelta lähtien. Olutta tosin mutta hyvinkin muovikassillinen menee päivässä. Kauanko kroppa mahtaa kestää?
Kommentit (66)
Kaupassa lyhyt vanha nainen osti paljon tölkkejä juomaa. Oli pelkistetty vaatetus ja lähiöstä.
Olen. Kummisetäni harrasti tuota. Aloitti jo teini-iässä ja siinä 40-50 ikävuoden kieppeillä oli jo juonut maksansa pilalle ja jokapaikkaa särki kun myrkyt kertyivät kudoksiin. Tappoi itsensä kun ei kestänyt kipuja.
Minäkin juon päivittäin. Julkisella töissä ja paljon etätöitä. Ketään ei kiinnosta, kuinka krapulassa olen tai eteneekö työt.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin juon päivittäin, helteellä jopa monta litraa.
Kusta?
Olen juonut lähes joka päivä oluen tai kaksi, viimeiset 35 vuotta. En koe ongelmana. Käyn myös suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kummisetäni harrasti tuota. Aloitti jo teini-iässä ja siinä 40-50 ikävuoden kieppeillä oli jo juonut maksansa pilalle ja jokapaikkaa särki kun myrkyt kertyivät kudoksiin. Tappoi itsensä kun ei kestänyt kipuja.
Oluttako vain joi vai menikö muutakin?
Tunnen montakin naista joka ei voi olla päivääkään juomatta viiniä. Mutta onneksi naisten päivittäinen viinin lipittäminen ei ole läheskään niin paha asia kuin se että mies juo viikonloppuisin muutaman kaljan.
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut lähes joka päivä oluen tai kaksi, viimeiset 35 vuotta. En koe ongelmana. Käyn myös suihkussa.
Käytkö suihkussakin päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö suihkussakin päivittäin?
Kyllä, joskus jopa useamman kerran päivässä. Arjen asioista kauhistelu on aika turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa lyhyt vanha nainen osti paljon tölkkejä juomaa. Oli pelkistetty vaatetus ja lähiöstä.
Ainoastaan tosi idiootti voi kommentoida noin! Keskustan ulkopuolella kaikki muut alueet ovat lähiöitä. Esimerkiksi Helsingin keskustassa asuu hyvin vähän ihmisiä, ihmiset asuvat lähiöissä.285
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusta?
Sitäkin, jos vaan tarjotaan
Helposti menee sixpäkki päivässä. Viikonloppuisin mäyrä koira
Minulla oli työkaverina tuollainen. Sai sitten lopulta potkut, sen vaimo otti eron ja vei puolet talosta.
Kyllä. Entinen aviomieheni. Syystäkin entinen.
Etkö sitten itse juo? Olet kai jo melko kuiva rusina.
Aloituksessa ei mainittu alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan tosi idiootti voi kommentoida noin! Keskustan ulkopuolella kaikki muut alueet ovat lähiöitä. Esimerkiksi Helsingin keskustassa asuu hyvin vähän ihmisiä, ihmiset asuvat lähiöissä.285
Ei ole. Minä asun kaukiossa.
Tuttavapiiriini ei kuulu juoppoja eikä myöskään työttömiä.